Κορωνοϊός: Στα 1,683 δισ. ευρώ ο τζίρος των σούπερ μάρκετ σε 4 μήνες - Τι αγόρασαν οι Έλληνες

Κορωνοϊός: Στα 1,683 δισ. ευρώ ο τζίρος των σούπερ μάρκετ σε 4 μήνες - Τι αγόρασαν οι Έλληνες Facebook Twitter
Φωτογραφία: EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
0

Πωλήσεις ύψους 1,683 δισ. ευρώ παρουσίασαν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ σε διάστημα δώδεκα εβδομάδων από την εμφάνιση κρουσμάτων κορωνοϊού στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε σήμερα η εταιρεία ερευνών αγοράς IRI.

Αναλυτικότερα, οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ (ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, μη συμπεριλαμβανομένων νησιών) με βάση τα στοιχεία για τις ταχυκίνητες κατηγορίες ανήλθαν σε 1,683 δισ. ευρώ για την περίοδο 24/02/2020-17/5/2020 σε σχέση με την περίοδο 25/02/2019-19/5/2019 οπότε και ανήλθαν σε 1,371 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 22,7%.

Αντίστοιχα, την εβδομάδα που τελειώνει στις 17/5/2020 οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (19/5/2019), ανήλθαν σε 123,36 εκατ. ευρώ έναντι 112 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 10,1%. Από την αρχή του 2020 μέχρι τις 19 Μαΐου η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία ανήλθε σε 15,1% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, δηλαδή από την αρχή του 2019 μέχρι 19 Μαΐου 2019.

Τρόφιμα και προϊόντα νοικοκυριού στην κορυφή των πωλήσεων

Την περίοδο 24/02/2020-17/5/2020, στις 340 προϊοντικές κατηγορίες που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους), 168 ήταν τρόφιμα (21% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία), 41 προϊόντα νοικοκυριού (32,8% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (24,1% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) και 86 όλα τα άλλα (23,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία).

Όπως προκύπτει από τις μετρήσεις της IRI, τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία παρουσίασαν τα αντισηπτικά τζελ όπου ο τζίρος σημείωσε άνοδο 492,1%. Ακολουθούν τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 320,1%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 269,6% και το οινόπνευμα με αύξηση 232,4%.

Όσον αφορά στην εβδομάδα που τελειώνει στις 17/5/2020, στις 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους), 168 ήταν τρόφιμα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 7,4%), 41 προϊόντα νοικοκυριού (15% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 1,9%) και 86 όλα τα άλλα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 44,7%).

Τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία, σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, παρουσίασαν τα αντισηπτικά τζελ, όπου o τζίρος σημείωσε άνοδο 502,8%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 236,1%, τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 230,1%, το γάλα μακράς διάρκειας με αύξηση 163,5% και ο αθλητικός εξοπλισμός με αύξηση 160,1%.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αντώνης Λυμπέρης: Το αντίο της Έλενας Μακρή στον σύζυγό της - «Το Α και το Ω της ύπαρξης μου»

Ελλάδα / Αντώνης Λυμπέρης: Το αντίο της Έλενας Μακρή στον σύζυγό της - «Το Α και το Ω της ύπαρξης μου»

«Ζήσαμε δυο κινηματογραφικές ζωές σε μια πολλές φορές με τεράστιες επιτυχίες , προσφορά δημιουργία ύψιστες χαρές , βαθιές λύπες αποτυχίες , ξεριζωμούς κυριολεκτικούς και μεταφορικούς»
LIFO NEWSROOM