«Μεγάλος Περίπατος της Αθήνας»: Ο Μπακογιάννης παρουσίασε το σχέδιο στη Βουλή

«Μεγάλος Περίπατος της Αθήνας»: Ο Μπακογιάννης παρουσίασε το σχέδιο στη Βουλή Facebook Twitter
0

Στόχος του «Μεγάλου Περιπάτου» της Αθήνας είναι η ενθάρρυνση της κυκλοφορίας των πεζών, των ποδηλάτων αλλά και των ΜΜΜ, τόνισε ο Κώστας Μπακογιάννης, ενημερώνοντας την επιτροπή Περιβάλλοντος της Βουλής για το σχέδιο.

Απαντώντας σε ερωτήσεις βουλευτών, ο δήμαρχος Αθηναίων μεταξύ άλλων είπε ότι θα τοποθετηθούν 30 σταθμοί φόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων τους επόμενους μήνες στην πόλη. Παρουσιάζοντας τους δρόμους της Αθήνας- μήκους 7 χιλιομέτρων- στους οποίους θα γίνουν οι παρεμβάσεις το επόμενο διάστημα, σημείωσε ότι ο κορωνοϊό λειτούργησε ως επιταχυντής του σχεδίου.

«Θα δείτε σύντομα κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και ήπιες παρεμβάσεις, βάψιμο στο δρόμο, παγκάκια και πολύ πράσινο, με την απαραίτητη σήμανση για οδική ασφάλεια. Αυτή η διαδικασία μας επιτρέπει να δοκιμάσουμε το έργο στην πράξη, να το δούνε όλοι οι Αθηναίοι και οι Αθηναίες, να πραγματοποιηθεί μια "διαβούλευση στην πράξη". Θα μπορούμε να το αξιολογούμε και να το βελτιώνουμε στην πράξη», είπε ο κ. Μπακογιάννης.

Τα τραπεζοκαθίσματα και οι σταθμοί φόρτισης

Ο κ. Μπακογιάννης δήλωσε- απαντώντας στην Χαρά Καφαντάρη- ότι ο δήμος ενθαρρύνει την ηλεκτροκίνηση, γι' αυτό μέσα στους χώρους απαγόρευσης κυκλοφορίας θα επιτρέπονται τα ηλεκτροκίνητα. «Θέλουμε να επιτρέπεται η δωρεάν στάθμευση για τα ηλεκτροκίνητα ενώ ετοιμάζουμε να τοποθετήσουμε 30 σταθμούς φόρτισης τους επόμενους μήνες», ανέφερε σχετικά.

Σε ερωτήσεις βουλευτών για το εάν ο «Μεγάλος περίπατος» προσφέρεται για τραπεζοκαθίσματα, ο δήμαρχος Αθηναίων απάντησε ότι η Β. Όλγας και η Ηρώδου δεν έχουν καταστήματα, στο Σύνταγμα μπορούν να βγουν κάποια καθίσματα, η Πανεπιστημίου έχει 4-5 μαγαζιά εστίασης ενώ στο «τρίγωνο» υπάρχει κανονιστική διάταξη από το 2016 που απαγορεύει να βγουν νέα καθίσματα, διότι ο Δήμος Αθηναίων ήθελε να διασφαλίσει τη μεικτή χρήση.

Για τις επιφυλάξεις που εξέφρασε ο Σωκράτης Φάμελλος (ΣΥΡΙΖΑ) για μεθοδεύσεις και για τροποποιήσεις στις χρήσεις γης, ο κ. Μπακογιάννης είπε ότι η απόφαση για το ύψος των πολυκατοικιών στην Ακρόπολη δεν είναι fake news, ενώ για το άρθρο 99 είπε ότι τάσσεται υπέρ της «μεικτής χρήσης». «Δεν θέλουμε μια Αθήνα αποστειρωμένη, μια Disneyland. Θέλουμε να διαφυλάξουμε την αυθεντικότητα της Αθήνας. Αυτό μας κάνει ανταγωνιστικούς. Σε πολεοδομικούς όρους, αυτό μεταφράζεται σε "γενική κατοικία" και μέχρι 150 κλίνες», σημείωσε.

Ακόμη, είπε ότι παρεμβάσεις και έργα γίνονται σε όλο τον δήμο, όπως έργα ασφαλτόστρωσης ύψους 40 εκατ. ευρώ και έργα πεζοδρόμησης 26 εκατ. ευρώ, απαντώντας στην Φωτεινή Πιπιλή (ΝΔ).

Για το αστικό πράσινο- απαντώντας στον Κρ. Αρσένη (ΜέΡΑ25)- είπε ότι έχει τετραπλασιαστεί ο σχετικός προϋπολογισμός από 2,5 εκατ. σε 10 εκατ. τον χρόνο, καθώς και ότι «δρομολογούμε τη δημιουργία 5 μικρών αλσών για τα οποία τρέχουμε τις μελέτες». Συμφώνησε επίσης με τον βουλευτή για το πρόβλημα με τη μεταφορά των κλαδεμάτων της πρωτεύουσας στον ΧΥΤΑ, και ανακοίνωσε ότι ο δήμος προχωρά σε προμήθεια κομποστοποιητή.

Για την Ηρώδου Αττικού

Για την πεζοδρόμηση της οδού Ηρώδου- απαντώντας στον Γ. Αρβανιτίδη (Κίνημα Αλλαγής)- ο κ. Μπακογιάννης είπε ότι αποτελεί κομμάτι του αρχαιολογικού πάρκου. «Επιτέλους η Ηρώδου του Αττικού να είναι ανοιχτή σε όλους να τη περπατήσουμε. Όχι να είναι κλειστή από αστυνομικούς κάθε τόσο. Και έτσι να σηματοδοτήσει η πολιτεία, παρότι είναι πέρα από μένα, ότι δεν φοβάται τίποτα. Ότι θέλει κόσμο να περπατά πάνω-κάτω, μπροστά στα κυβερνητικά κτίρια, και μπροστά στο Προεδρικό Μέγαρο», συμπλήρωσε.

Ακόμη, ο κ. Μπακογιάννης δήλωσε ότι ο δήμος Αθηναίων «τρέχει» μικροκλιματικές μελέτες στην Αθήνα το τελευταίο διάστημα και ανέφερε ως παράδειγμα παρέμβασης το συντριβάνι στην Ομόνοια που «κατεβάζει τη θερμοκρασία 2-3 βαθμούς Κελσίου».


Με πληροφορίες από ΑΠΕ

 

 

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

Ελλάδα / Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

«Ευχόμαστε να είναι ο κύριος σεισμός, διότι έχει επίκεντρο στην λίμνη Τριχωνίδα κάτω από το Θέρμο, που είχε προκαλέσει τις μεγάλες ζημιές η σεισμική δόνηση τον Απρίλιο του 2007» τόνισε
LIFO NEWSROOM
Eurostat: Πρωτιά για Ελλάδα και Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών το 2023

Ελλάδα / Eurostat: Πρωτιά για Ελλάδα και Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών το 2023

Η Μεσίνα στην Ιταλία ήταν το πιο πολυσύχναστο επιβατικό λιμάνι της Ε.Ε., με 11,3 εκατομμύρια επιβάτες, ενώ ακολουθούν το Ρέτζιο ντι Καλάμπρια στην Ιταλία με 11,1 εκατομμύρια επιβάτες και ο Πειραιάς με 9,6 εκατομμύρια
LIFO NEWSROOM