Για επικοινωνιακά τεχνάσματα κάνουν λόγο τα κόμματα της αντιπολίτευσης σχολιάζοντας τα σημερινά εγκαίνια του σταθμού «Συντριβάνι» στο Μετρό της Θεσσαλονίκης, χωρίς να έχουν ξεκινήσει τα δρομολόγιο των συρμών.
«Ο ΣΥΡΙΖΑ εγκαινιάζει το... ΜΕΤΡΟ της Θεσσαλονίκης, ή μάλλον έναν... σταθμό χωρίς ΜΕΤΡΟ, με συναυλία και με την παρουσία του πρωθυπουργού Α. Τσίπρα. Στην ουσία εγκαινιάζει... κυλιόμενες σκάλες» αναφέρει η Διοικούσα Επιτροπή Θεσσαλονίκης της ΝΔ.
«Είναι τα ίδια εγκαίνια με εκείνα της ... γρήγορης σιδηροδρομικής σύνδεσης, τον περασμένο Σεπτέμβριο, που έφεραν ένα τρένο από την Ιταλία στην Έκθεση της Θεσσαλονίκης για να το δείχνουν για μία εβδομάδα. Όπως έφυγε το τρένο αλλά παρέμεινε η ίδια σιδηροδρομική σύνδεση, έτσι και σήμερα που θα ξαναφύγει ο κος Τσίπρας, θα παραμείνει η Θεσσαλονίκη με άθλιες αστικές συγκοινωνίες, με σαραβαλιασμένα λεωφορεία, με μποτιλιαρισμένους δρόμους, με κατεστραμμένους εμπόρους και με κλειστά μαγαζιά στο εμπορικό κέντρο. Και φυσικά χωρίς ΜΕΤΡΟ» προσθέτει η ανακοίνωση της ΝΔ.
Παράλληλα κάνει λόγο για «λαϊκισμό στο μεγαλείο του» και τονίζει ότι οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης «θα συνεχίσουν να ταλαιπωρούνται και από πάνω να νιώθουν σαν να τους κοροϊδεύουν. Σαν να μην έχουν αξιοπρέπεια, να τους συμπεριφέρονται σαν ιθαγενείς, άλλοτε για να θαυμάσουν το βαγόνι, άλλοτε για να κατέβουν την κυλιόμενη σκάλα και να ... φανταστούν ότι πάνε με το ΜΕΤΡΟ».
To Ποτάμι από την πλευρά του χαρακτηρίζει «κακοστημένη κωμωδία» τα σημερινά εγκαίνια.
«Οι Θεσσαλονικείς, ούτε για το "Ασημένιο Βέλος" κόβουν εισιτήριο, ούτε για το μετρό. Πολύ περισσότερο δεν κόβουν εισιτήριο για τις κακοστημένες προεκλογικές κωμικές παραστάσεις του ΣΥΡΙΖΑ με πρωταγωνιστές τους Τσίπρα-Σπίρτζη», αναφέρει το Ποτάμι.
Το ΚΚΕ με ανακοίνωση της κομματικής οργάνωσης Κεντρική Μακεδονίας μιλά για «στημένες προεκλογικές φιέστες σε έργα που έχει χρυσοπληρώσει ο λαός της περιοχής μας και εδώ και 20 χρόνια δεν έχουν ολοκληρωθεί με ευθύνη όλων των κυβερνήσεων αλλά και της σημερινής κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ».
Σύμφωνα με την οργάνωση, «πίσω από τις φιέστες αυτές, επιδιώκουν να κρύψουν τα πραγματικά προβλήματα των εργαζομένων και του λαού της πόλης που είναι η ανεργία, τα χαμηλά μεροκάματα, οι άθλιες συνθήκες δουλειάς, αλλά και τα απλά καθημερινά προβλήματα όπως είναι τα ακριβά και μη επαρκή έως ανύπαρκτα, μέσα μαζικής μεταφοράς και τα έργα υποδομής που χρειάζονται για να βελτιωθεί η ζωή των εργαζομένων στη Θεσσαλονίκη».
σχόλια