Μια αλυσίδα σούπερ μάρκετ της Νέας Ζηλανδίας γίνεται η πρώτη παγκοσμίως που αποφάσισε να χρησιμοποιεί την ετικέτα «περίοδος» στα προϊόντα για έμμηνο ρύση που πουλά.
Οι πελάτες σε μια αλυσίδα σούπερ μάρκετ της Νέας Ζηλανδίας δεν θα βλέπουν πλέον να χρησιμοποιούνται όροι όπως προϊόντα «υγιεινής» ή «γυναικείας υγιεινής» στις περιγραφές για σερβιέτες και ταμπόν, καθώς η εταιρεία είπε ότι θα είναι η πρώτη στον κόσμο που θα εφαρμόσει τη χρήση της λέξης «περίοδος» για να περιγράψει τα στοιχεία.
Κανένας άλλος τοπικός ή διεθνής λιανοπωλητής δεν χρησιμοποιεί τη λέξη «περίοδος» για να περιγράψει τα προϊόντα που αγοράζουν οι καταναλωτές για την εμμηνόρροια, σύμφωνα με εκπρόσωπο της Countdown στη Νέα Ζηλανδία, που λειτουργεί 180 καταστήματα.
«Λέξεις όπως προσωπική υγιεινή και προϊόντα υγιεινής δίνουν την εντύπωση ότι η περίοδος, που είναι εντελώς φυσικό μέρος της ζωής, είναι κάτι που πρέπει κρύβουμε ή ότι είναι ανθυγιεινό», δήλωσε ο εκπρόσωπος της εταιρίας Kiri Hannifin. Η Sarah Mikkelsen του οργανισμού The Period Place της Νέας Ζηλανδίας, δήλωσε «έκπληκτη και ενθουσιασμένη» από τα νέα τα οποία βρήκε πολύ «εμπνευσμένα».
Η αλλαγή ακολουθεί την εισαγωγή μιας κυβερνητικής πολιτικής της Νέας Ζηλανδίας για την παροχή δωρεάν προϊόντων περιόδου σε κάθε γυμνάσιο της χώρας. Η πρωτοβουλία ξεκίνησε σε 15 ιδρύματα αυτόν τον μήνα, με όλα τα σχολεία να μπορούν να συμμετάσχουν έως τον επόμενο χρόνο. Η πρωθυπουργός Τζάκιντα Άρντερν είπε εκείνη την εποχή ότι σχεδόν 95.000 παιδιά 9 έως 18 ετών «μπορεί να μείνουν στο σπίτι» κατά τη διάρκεια της περιόδου τους, επειδή δεν μπορούσαν να αντέξουν οικονομικά να αγοράσουν ταμπόν και σερβιέτες.