Λίστα 18 σελίδων με τα ΜΜΕ που έλαβαν χρήματα για την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι», έδωσε στην δημοσιότητα η κυβέρνηση.
Στα τηλεοπτικά κανάλια, τα ποσά κυμαίνονται από 2.473 ευρώ έως 967.188 ευρώ, στα έντυπα από 702 ευρώ έως 124.000 ευρώ και στις ιστοσελίδες από 1.240 ευρώ έως και 313.000 ευρώ. Στους ραδιοφωνικούς σταθμούς, η επιχορήγηση κυμαίνεται από 620 ευρώ έως 99.200 ευρώ.
Η ανάδοχος εταιρεία έλαβε 411.985 ευρώ και τα συνολικά κονδύλια ανήλθαν σε 19.832.132,94 ευρώ. Όλα τα ποσά αντιστοιχούν στη συνολική αξία με ΦΠΑ.
Για να δείτε την λίστα με όλα τα κανάλια, τα έντυπα και τις ιστοσελίδες πατήστε εδώ
Η λίστα με τα ακριβή ποσά είχε γίνει αντικείμενο σφοδρής αντιπαράθεσης μεταξύ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης, με τον ΣΥΡΙΖΑ να κατηγορεί την κυβέρνηση για «20 εκατομμύρια ευρώ ακόμη και σε ανύπαρκτα ΜΜΕ, χωρίς κριτήρια, χωρίς διαφάνεια, χωρίς λογαριασμό».
Από την πλευρά του, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας είχε απαντήσει πως «η κυβέρνηση κινήθηκε με συνθήκες απόλυτης διαφάνειας στην ενεργοποίηση του μηχανισμού ενημέρωσης των πολιτών» και κατηγόρησε το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης για «στείρα μικροπολιτική».
Κατά τον ίδιο, τα ΜΜΕ που συμμετείχαν στην εκστρατεία καθορίστηκαν με την εφαρμογή «αντικειμενικών, ποιοτικών και ποσοτικών κριτηρίων, και πάντα σε σχέση με το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα, με γνώμονα τη διαφύλαξη της εγκυρότητας της εκστρατείας και την προστασία της ασφάλειας των πολιτών και πρόσθεσε πως «ουδέποτε τέθηκε ως κριτήριο αποκλεισμού από την εκστρατεία η πολιτική τοποθέτηση ενός Μέσου. Αντίθετα, συμμετείχαν Μέσα Ενημέρωσης που ασκούν έντονη κριτική στο έργο της κυβέρνησης».
Ωστόσο, γεννώνται πολλά ερωτηματικά. Υπάρχουν μέσα που χρηματοδοτήθηκαν, με ποσά που δεν δικαιολογούνται ούτε από τη θέση τους ούτε από την επιρροή τους.
Και άλλα, που ευνοήθηκαν χωρίς να τηρείται η στοιχειώδης αρχή της αναλογικότητας βάσει των στοιχείων του ανταγωνισμού.
σχόλια