Άμπερ Χερντ: Την επικρίνουν για τον τρόπο που ντύθηκε σε τζαμί- Τι απάντησε

Άμπερ Χερντ: Την επικρίνουν για τον τρόπο που ντύθηκε σε τζαμί- Τι απάντησε Facebook Twitter
Φωτογραφία αρχείου EPA
0

«Ερωτευμένη» με την Κωνσταντινούπολη, όπου κάνει διακοπές, δηλώνει η Άμπερ Χερντ, αλλά η επίσκεψή της σε τζαμιά προκάλεσε αντιδράσεις.

Η 34χρονη ηθοποιός δημοσίευσε στα social media φωτογραφίες από την επίσκεψή της σε τζαμιά της Κωνσταντινούπολης. Όμως, κάποιοι την κατηγόρησαν για απρεπή ενδυμασία, επειδή μέσα από την ανοιχτόχρωμη μπλούζα της δεν φορούσε σουτιέν, ενώ άλλοι την αποκάλεσαν «απάτη», επειδή φόρεσε μεν χιτζάμπ, αλλά- σύμφωνα με τους επικριτές της- ως «αξεσουάρ μόδας».


«Πέρασα τη μέρα περιφερόμενη στη μαγεία των τζαμιών της Κωνσταντινούπολης και δεν θα μπορούσα να είμαι περισσότερο ερωτευμένη με αυτή την υπέροχη πόλη», έγραψε σε μία από τις αναρτήσεις της η Άμπερ Χερντ, ποζάροντας με το χιτζάμπ, αλλά αρκετοί σχολίασαν ότι είχε ακάλυπτα τα μαλλιά της και τον λαιμό της κατά την επίσκεψη στο τζαμί.

Από την πλευρά της, η ηθοποιός απάντησε με ανάρτηση στο Τwitter, στην οποία συμπεριέλαβε ένα δημοσίευμα για τα σχόλια. «Προφανώς όποιος πληρώθηκε για να γραφεί αυτό, δεν πληρώθηκε αρκετά. Θα το κάνω πιο εύκολο. Τα τζαμιά είναι πραγματικά μέρη. Το ίδιο και τα μουσεία και οι εκκλησίες. Το ίδιο ισχύει για τις μαντίλες, που κάποιες φορές απαιτούνται για την επίσκεψη. Λύθηκε το μυστήριο», έγραψε.


Η Άμπερ Χερντ πήγε στην Κωνσταντινούπολη μετά την πολύκροτη δίκη για τη μήνυση που είχε κάνει ο Τζόνι Ντεπ σε βάρος της εφημερίδας The Sun, για δημοσίευμα που τον χαρακτήριζε άνδρα που χτυπά τη σύζυγό του, υιοθετώντας τους ισχυρισμούς της 34χρονης. Κατά τη διάρκεια της δίκης, στο Ανώτατο Δικαστήριο του Λονδίνου, έγιναν πολλές αποκαλύψεις για την κοινή ζωή του πρώην ζευγαριού.

View this post on Instagram

vacation laugh is it’s own thing 🇹🇷

A post shared by Amber Heard (@amberheard) on

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Αθήνα: Πως γλύτωσε από την μπουλντόζα ένα ιστορικό κτίριο της πόλης

Πολιτισμός / Πώς ένα ιστορικό κτίριο της Αθήνας γλίτωσε από την μπουλντόζα

Όσα αναφέρουν στη LiFO επιστήμονες από τις δύο οργανώσεις που προσέφυγαν στο ΣτΕ, ζητώντας να αποτραπεί η κατεδάφιση μιας μεσοπολεμικής κατοικίας και να χαρακτηριστεί το κτίριο διατηρητέο.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ