Iggy Pop, A$AP Rocky, και Tyler, The Creator στη νέα καμπάνια του Gucci - Η ζωή ενός ροκ σταρ

Iggy Pop, A$AP Rocky, και Tyler, The Creator στη νέα καμπάνια του Gucci - Η ζωή ενός ροκ σταρ Facebook Twitter
0

Για τη νέα αντρική συλλογή του οίκου Gucci, ο καλλιτεχνικός διευθυντής Alessandro Michele προσκάλεσε τρεις ιδιοσυγκρασιακούς μουσικούς και επέλεξε να συνεργαστεί ξανά με τον φωτογράφο και σκηνοθέτη Harmony Korine για να συνθέσει εικόνες ενός τυπικού ροκ σταρ lifestyle, σε μια έπαυλη της Καλιφόρνιας όπου έγινε η φωτογράφιση της καμπάνιας τον Φεβρουάριο. 

Οι A$AP Rocky, Iggy Pop και Tyler, The Creator αράζουν με τον παπαγάλο του Iggy, Biggy Pop, και τον φίλο του, ένα εντυπωσιακό μπλε μακάο, κάνοντας πλάκα με τα κατοικίδιά του στην ταράτσα τη νύχτα, στο τραπέζι της κουζίνας με ένα τεράστιο μπολ με σπαγγέτι και στο σαλόνι το απόγευμα.

Iggy Pop, A$AP Rocky, και Tyler, The Creator στη νέα καμπάνια του Gucci - Η ζωή ενός ροκ σταρ Facebook Twitter

Το ετερόκλητο όραμα του Alessandro Michele έφερε μαζί αυτούς τους τρεις καλτ καλλιτέχνες, με το ξεχωριστό στιλ, δημιουργώντας έναν περίεργο, αναπάντεχο διάλογο.

Iggy Pop, A$AP Rocky, και Tyler, The Creator στη νέα καμπάνια του Gucci - Η ζωή ενός ροκ σταρ Facebook Twitter
Iggy Pop, A$AP Rocky, και Tyler, The Creator στη νέα καμπάνια του Gucci - Η ζωή ενός ροκ σταρ Facebook Twitter
Iggy Pop, A$AP Rocky, και Tyler, The Creator στη νέα καμπάνια του Gucci - Η ζωή ενός ροκ σταρ Facebook Twitter

«Το αποτέλεσμα είναι μια ομαδική καμπάνια με τρεις άντρες που πιστεύω πως πέρασαν επίσης καλά. Υπάρχει πάντα αυτή η εικόνα εκκεντρικότητας, επειδή στην πραγματικότητα είναι οι ίδιοι εκκεντρικοί. Ήταν όμορφο να τους βλέπεις μαζί, τόσο φαινομενικά διαφορετικούς αλλά πολύ παρόμοιους», εξηγεί ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Gucci. 

«Είναι ένα ακόμη κεφάλαιο του ταξιδιού. Με αυτές τις καμπάνιες, δουλεύω πάνω σε διαφορετικούς τρόπους του να είσαι κομψός και οι συγκεκριμένοι τρεις άντρες ενσωματώνουν τέλεια την ιδέα. Ίσως η κομψότητα είναι κάτι στον αέρα για το οποίο μερικές φορές δεν είσαι καν έτοιμος. Η αντρική κομψότητα μπορεί να είναι απρόβλεπτη και περίεργη», λέει ο Alessandro Michele. 

 
Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ