Under Rawmance: Τα ανδρικά εσώρουχα που καταρρίπτουν τα στερεότυπα

Under Rawmance: Τα ανδρικά εσώρουχα που καταρρίπτουν τα στερεότυπα Facebook Twitter
Τα ανθρώπινα κορμιά είναι ζωντανά έργα τέχνης, τα οποία έχουν το χάρισμα να «μιλάνε» και να «αφηγούνται» την ιστορία κάθε ανθρώπου. Φωτ.: @evabalasi
0

— Τι είναι το Under Rawmance;

Είναι ένα brand που δημιουργήθηκε λόγω της ροπής μου προς τον ρομαντισμό. Όχι το λογοτεχνικό του 19ου αιώνα αλλά αυτόν της καθημερινής ζωής. Κάπως έτσι, υπό την επήρεια του ρομαντισμού, δημιουργήθηκε το Under Rawmance, ένα λογοπαίγνιο που με χαρακτηρίζει απόλυτα.

— Πώς και αποφάσισες να δημιουργήσεις ένα brand που ειδικεύεται στο ανδρικό εσώρουχο;

Από πρακτικής πλευράς, το ανδρικό εσώρουχο υπάρχει σαν παραμελημένο είδος στη γεμάτη στερεότυπα ελληνική κοινωνία. Ο άνδρας δεν προσέχει την υπο-ένδυσή του με αποτέλεσμα να υπάρχουν μόνο τετριμμένα σχέδια στην αγορά. Αυτό, σε συνδυασμό με την αγάπη μου για το ανδρικό σώμα, με οδήγησε στην απόφαση να δημιουργήσω αυτό το brand. Στόχος είναι η απενοχοποίηση και η κατάρριψη των στερεοτύπων σε σχέση με το ανδρικό εσώρουχο.

  

— Ποια είναι η φιλοσοφία του brand;

Τα ανθρώπινα κορμιά είναι ζωντανά έργα τέχνης, τα οποία έχουν το χάρισμα να «μιλάνε» και να «αφηγούνται» την ιστορία κάθε ανθρώπου. Το Under Rawmance είναι ένα brand που απευθύνεται σε καθημερινούς ανθρώπους, που έχουν μάθει να νιώθουν άνετα με το σώμα τους, δεν ζουν με την εμμονή στις τέλειες αναλογίες και στο τέλειο σώμα. Καθημερινούς ανθρώπους που αποπνέουν κάτι το αβίαστα ερωτικό και έχουν το θάρρος να είναι το πιο όμορφο πράγμα, ο εαυτός τους.

Το Under Rawmance είναι ένα brand που απευθύνεται σε καθημερινούς ανθρώπους, που έχουν μάθει να νιώθουν άνετα με το σώμα τους, δεν ζουν με την εμμονή στις τέλειες αναλογίες και στο τέλειο σώμα.

Under Rawmance: Τα ανδρικά εσώρουχα που καταρρίπτουν τα στερεότυπα Facebook Twitter
Νίκος Τζαμτζής
Under Rawmance: Τα ανδρικά εσώρουχα που καταρρίπτουν τα στερεότυπα Facebook Twitter
Είναι ένα brand που δημιουργήθηκε λόγω της ροπής μου προς τον ρομαντισμό.

— Από τις φωτογραφίες στο Instagram καταλαβαίνει κανείς ότι ο προσανατολισμός σου είναι το γκέι κοινό, σωστά;

Ξεκάθαρα. Ως μέρος αυτού του κοινού, εμπνέομαι και δουλεύω γι' αυτό. Φυσικά, δεν αποκλείεται κανένα άτομο που αισθάνεται ακομπλεξάριστο με τη σεξουαλικοτητά του. Άλλωστε, τα εσωρουχά μου φοριούνται και από γυναίκες, απόδειξη ότι δεν υπάρχουν όρια.

— Τι ακριβώς είχες στο μυαλό σου όταν σχεδίαζες τα πρώτα εσώρουχα της σειράς;

Βασικά μου κριτήρια είναι ο ανατομικός σχεδιασμός που υποστηρίζει τα σημεία που πρέπει και αγκαλιάζει σωστά το σώμα. Επίσης, τα υφάσματα εξαιρετικής ποιότητας με τα οποία είναι κατασκευασμένα, καθώς και η ρετρό αισθητική τους, που ταυτόχρονα κρύβει ένα «πονηρό» twist και παραπέμπει σε μια kinky διάθεση.

Under Rawmance: Τα ανδρικά εσώρουχα που καταρρίπτουν τα στερεότυπα Facebook Twitter
Βασικά μου κριτήρια είναι ο ανατομικός σχεδιασμός που υποστηρίζει τα σημεία που πρέπει και αγκαλιάζει σωστά το σώμα.

@UNDER.RAWMANCE

To άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Matthieu Blazy

Μόδα & Στυλ / Matthieu Blazy: Ποιος είναι ο ιδιοφυής designer που επέλεξε η Chanel να την πάει στο μέλλον;

Ανακοινώθηκε επιτέλους πως ο νεαρός Γαλλοβέλγος σχεδιαστής είναι ο εκλεκτός του οίκου Chanel για την (ακέφαλη επί 6 μήνες) κορυφή της υψηλής μόδας, διαψεύδοντας και τα πιο τολμηρά προγνωστικά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Μόδα & Στυλ / Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Οι «Ιστορίες και Αφηγήτριες», το καλλιτεχνικό δρώμενο που παρουσίασε τέλη Οκτωβρίου στο Παρίσι η Miu Miu ως official partner της Art Basel Paris, αποτελούν το πιο πρόσφατο δείγμα της επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ του ομίλου Prada στη διεθνή αγορά μόδας, η οποία συνδυάζει παιχνιδιάρικο νεο-φεμινισμό με μπόλικη πολιτιστική ευαισθησία. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
«Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Μόδα & Στυλ / «Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Η Cora Corré, μοντέλο και ακτιβίστρια, αφοσιωμένη στις αρχές της διάσημης σχεδιάστριας και γιαγιάς της, αποχώρησε από την εταιρεία που φέρει το όνομα εκείνης και καταγγέλλει ενέργειες που προδίδουν την κληρονομιά και τους στόχους της.
THE LIFO TEAM
Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ