ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

«Speedy Nobacco»: Ολόκληρη η γκάμα προϊόντων Nobacco σε 2 ώρες στην πόρτα σας, με ένα κλικ

«Speedy Nobacco»: Ολόκληρη η γκάμα προϊόντων Nobacco σε 2 ώρες στην πόρτα σας, με ένα κλικ Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Ατμίζετε και μόλις ξεμείνατε από αντίσταση; Τρέχετε όλη μέρα και πού χρόνος για προμήθειες; Λατρέψατε ένα νέο προϊόν και θέλετε να κάνεις unboxing εδώ και τώρα; Ή μήπως θέλετε να κάνετε δώρο για τα γενέθλια που μόλις θυμηθήκατε;


Mε τη νέα, πρωτοποριακή για τα ελληνικά δεδομένα, υπηρεσία «Speedy Nobacco» οι λάτρεις του ατμίσματος έχουν σε δύο ώρες στην πόρτα τους όλη τη γκάμα των προϊόντων Nobacco, από συσκευές και υγρά αναπλήρωσης μέχρι modάκια, μπαταρίες και ατμοποιητές.

Σε κάθε αγορά προϊόντος μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος nobacco.gr οι χρήστες, κάνοντας κλικ στην επιλογή «Speedy Nobacco» αφού συμπληρώσουν τα στοιχεία αποστολής, λαμβάνουν άμεσα την παραγγελία τους όταν τη χρειάζονται, εκεί που τη χρειάζονται.

«Speedy Nobacco»: Ολόκληρη η γκάμα προϊόντων Nobacco σε 2 ώρες στην πόρτα σας, με ένα κλικ Facebook Twitter


Με τις παραδόσεις να πραγματοποιούνται Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 μέχρι τις 16:00, το Speedy Nobacco είναι σήμερα έτοιμο να χτυπήσει την πόρτα σας σε 40 περιοχές της Αττικής και σε 14 περιοχές της Θεσσαλονίκης. Η εταιρεία υπόσχεται να καλύψει τις ανάγκες ακόμα περισσότερων ατμιστών, διευρύνοντας τόσο τη γεωγραφική κάλυψη, όσο και τις ημέρες που η online παραγγελία θα αποστέλλεται μέσα σε 2 ώρες.


Δείτε εδώ τις περιοχές που εξυπηρετούνται και δοκιμάστε - δωρεάν για περιορισμένο χρονικό διάστημα - την εμπειρία της άμεσης εξυπηρέτησης στον χώρο σας, από την κορυφαία ελληνική εταιρεία εναλλακτικών λύσεων για το κάπνισμα.

 
Αγορά
0

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Πράγματα που δεν ήξερες ότι χρειάζεσαι»: Γιατί το TikTok μας οδηγεί σε τόσες πολλές αγορές;

Αγορά / Πώς το TikTok σε κάνει να ψωνίζεις πράγματα που δεν χρειάζεσαι

Γιατί οι δημιουργοί περιεχομένου του TikTok είναι τόσο καλοί ώστε να μας «πουλάνε» πράγματα; Σε τι διαφέρουν από τους αστραφτερούς influencers του Instagram; Ποιους εμπιστευόμαστε πιο εύκολα και πώς η εικονική μας σχέση μαζί τους επηρεάζει τις αγορές μας;
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ