Η Ευρωπαϊκή Πίστη παρουσιάζει το νέο ανανεωμένο website της

Η Ευρωπαϊκή Πίστη παρουσιάζει το νέο ανανεωμένο website της Facebook Twitter
0

Στην ανανέωση του public website της προχώρησε η Ευρωπαϊκή Πίστη Α.Ε.Γ.Α., το οποίο δημιουργήθηκε μετά από στενή συνεργασία με τη Linakis Digital, μία από τις πλέον αξιόπιστες εταιρίες στον τομέα του ψηφιακού σχεδιασμού.

Το νέο www.europaikipisti.gr, αποτελεί ένα κομβικό έργο για την Ευρωπαϊκή Πίστη, πλήρως ευθυγραμμισμένο με το όραμα και τη στρατηγική της για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της. Το νέο website, εστιάζει στη βελτίωση της εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων της εταιρίας, στην υλοποίηση των κανονιστικών απαιτήσεων για τη λειτουργία των ασφαλιστικών συμβάσεων και ενημερώνει για τα αγαθά για τα οποία ολόκληρη η ελληνική κοινωνία κάνει έναν καθημερινό αγώνα. Έναν αγώνα για την προστασία του εισοδήματος, της οικογένειας, της περιουσίας και της ποιότητας ζωής τους.

Η Ευρωπαϊκή Πίστη παρουσιάζει το νέο ανανεωμένο website της Facebook Twitter


Ταυτόχρονα αποτελεί και μια μεγάλη πρόκληση, καθώς η εμπειρία του επισκέπτη από την ποιότητα της εξυπηρέτησης που θα λάβει, είναι σημαντικό στοιχείο διαφοροποίησης για την εταιρία.

O ψηφιακός μετασχηματισμός και η ενδυνάμωση της ψηφιακής παρουσίας της εταιρίας, επέβαλαν την αναβάθμιση της ψηφιακής εμπειρίας του χρήστη. Για το λόγο αυτό, ο σχεδιασμός του νέου site έγινε εξ' ολοκλήρου από την αρχή, εφαρμόζοντας όλες τις σύγχρονες τάσεις και τεχνολογίες. Βασικοί άξονες σχεδιασμού είναι η υψηλή αισθητική, σε συνδυασμό με τη λειτουργική δομή, τη φιλικότητα προς τον επισκέπτη και την απλότητα της παρεχόμενης πληροφόρησης. Μοντέρνα γραφιστική απεικόνιση, γρήγορος υπολογισμός ασφαλίστρων, δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με την εταιρία και τους εκπροσώπους της, συμβατότητα με όλους τους τύπους συσκευών, διευκόλυνση της καθημερινότητας του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή και ευκολότερη σύνδεση του με την κοινωνία, είναι μερικές μόνο από τις υπηρεσίες που θα συναντήσει ο επισκέπτης - υποψήφιος πελάτης.

Μαζί με το νέο www.europaikipisti.gr, η Εταιρία ανανέωσε και το Επενδυτικό της site, με αντίστοιχη αισθητική και λειτουργικότητες, αναβαθμίζοντας την ενημέρωση των μετόχων και του επενδυτικού κοινού.

Στα άμεσα σχέδια της εταιρίας είναι η ενσωμάτωση και ο εμπλουτισμός του νέου site με περαιτέρω λειτουργικότητες, όπως ενδεικτικά, προσωποποιημένο περιεχόμενο, διεύρυνση τιμολογήσεων και σε άλλα προγράμματα, online chat, καθώς και το portal πελατών, που στόχος του είναι να αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο προσωποποιημένων υπηρεσιών.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM