Την Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου ανακοινώθηκαν οι νικητές των φετινών iab MIXX Awards με την LiFO να ξεχωρίζει μεταξύ των νικητών για την συνεργασία της με την Ολυμπιακή Ζυθοποιία και την UM στην ενέργεια «Γειτονιές Φιξ».
Η εντυπωσιακή ενέργεια που έκανε πρεμιέρα στο Lifo.gr το καλοκαίρι του 2020 απέσπασε συνολικά 4 βραβεία: GOLD και Βραβείο μελών στην κατηγορία Best Original Content Series και SILVER και Βραβείο μελών στην κατηγορία Branded Content & Native Advertising.
Για την δημιουργία της καμπάνιας συνεργάστηκαν δημοσιογράφοι και τεχνικοί του LiFO.gr με τα επιτελεία της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας και της UM προκειμένου να δημιουργηθεί πρωτογενές περιεχόμενο βίντεο και custom made παρουσίαση για το προϊόν.
Με το πρότζεκτ «Η γειτονιά μου σε μια βόλτα» θέλαμε να δημιουργήσουμε μια εντυπωσιακή video ενότητα που θα προσφέρει στους αναγνώστες μια μεγάλη βόλτα σε αγαπημένες γωνιές της Αθήνας, με οδηγούς ανθρώπους που έχουν συνδέσει τη ζωή και τη δραστηριότητά τους με οκτώ γειτονιές: Εξάρχεια, Ψυρρή, Καλλιθέα, Κουκάκι, Μετς, Περιστέρι, Πειραιάς, Χαλάνδρι.
«Σε μια τόσο δύσκολη συγκυρία για όλους, αποτελεί ευθύνη και παράλληλα διέξοδο των εταιρειών και των brands να ενεργοποιούνται μέσα από στοχευμένα activations, που συνδυάζουν τη δημιουργικότητα με τις τάσεις αλλά και τις ανάγκες του κοινού. Μαζί με τη UM, έναν στρατηγικό μας συνεργάτη που πορευόμαστε μαζί για χρόνια, αποφασίσουμε να αναδείξουμε φέτος, με έναν ιδιαίτερο τρόπο την αξία της «γειτονιάς». Μια αξία, που μιλά στον καθένα ξεχωριστά και με διαφορετικό τρόπο και που τη φετινή χρονιά απέκτησε για όλους μας μεγαλύτερη βαρύτητα, όντας παράλληλα άρρηκτα συνδεδεμένη με τη FIX Hellas. Η συγκεκριμένη διάκριση μας γεμίζει χαρά, ενισχύοντας την όρεξη και το πάθος μας για αντίστοιχες ενέργειες στο άμεσο μέλλον.» δήλωσε η Τάρα Δημητριάδη, Senior Brand Manager FIX.
Δείτε όλη την βραβευμένη ενέργεια>>> H ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ