Η Ζέτα Δούκα κατήγγειλε τον ηθοποιό Γιώργο Κιμούλη για σωματική βία: Με έβρισε και με κλώτσησε

Η Ζέτα Δούκα κατήγγειλε τον ηθοποιό Γιώργο Κιμούλη για σωματική βία: Με έβρισε και με κλώτσησε Facebook Twitter
EUROKINISSI
0

H ηθοποιός Ζέτα Δούκα κατηγόρησε τον Γιώργο Κιμούλη για σωματική και λεκτική βία.

Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Mega, η κα Δούκα κατήγγειλε ότι πριν χρόνια, ο ηθοποιός την είχε βρίσει και κλωτσήσει ενώ συνεργάζονταν για την παράσταση «Πιο κοντά» (Closer), στο Θέατρο Αθηνών. Σύμφωνα με όσα είπε «στον αέρα» εκπομπής η ηθοποιός, καθ' όλη τη θεατρική σεζόν 2008-2009 είχε υποστεί ψυχολογική και λεκτική βία από τον συνάδελφό της.

«Δεν είναι σεξουαλικής φύσεως και θέλω να το τονίσω και να το διαχωρήσω, είναι ψυχολογικής και λεκτικής φύσεως βία. Ήταν μία ολόκληρη θεατρική σεζόν πριν από 13-14 χρόνια σε κεντρικό θέατρο της Αθήνας με ένα πολύ ωραίο έργο, με ένα σπουδαίο καστ, εκ των οποίων ήταν και αυτός ο σκηνοθέτης, ηθοποιός ήταν επικεφαλής του θιάσου, ο οποίος κατά τα άλλα είναι ένας σπουδαίος ηθοποιός.

Η Ζέτα Δούκα κατήγγειλε τον ηθοποιό Γιώργο Κιμούλη για σωματική βία: Με έβρισε και με κλώτσησε Facebook Twitter

»Συνάντησα μια απίστευτης έντασης ψυχολογική και λεκτική βία εντός και εκτός σκηνής, με εξάρσεις, περιστατικά θυμού, απαξίωσης, ειρωνείας σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Πάνω στη σκηνή έκανε ό,τι μπορούσε να αλλάξει τα λόγια [...] να προκαλέσει στον άλλον ένα βραχυκύκλωμα για να τα χάσει για να μην είναι συγκεντρωμένος επί σκηνής [...] το οποίο έγινε ακόμα πιο έντονο όταν οι κριτικές που βγήκαν για μένα ήταν καλές, αυτό τον θύμωσε ακόμα πιο πολύ». 

Τον Δεκέμβριο της δολοφονίας του Αλέξη Γρηγορόπουλου, μία νύχτα που «καιγόταν η Αθήνα με τα γεγονότα για τον Γρηγορόπουλο, είχε πολύ λίγο κόσμο στην βραδινή παράσταση, έστειλε έναν συνάδελφο να μου πει να βγω στη σκηνή για να πω ότι ακυρώνεται η παράσταση και όταν κατέβηκα να πω «οκ γιατί δεν βγαίνεις να το πεις εσύ επί σκηνής» με έβρισε, με κλώτσησε και είπε «ΟΚ, πάμε τρίτο κουδούνι».

»Έβαλα την αξιοπρέπεια μου κάτω από το θέατρο, έβαλα τον φόβο μου πάνω για να μην πουν ότι έκλεισε το θέατρο αυτή με σκοπό να παραμείνει το έργο. Κατέρρευσα δύο φορές επί σκηνής, τα άλλα δύο μέλη του θιάσου με πήγανε στο σπίτι μου και όταν τελείωσε η διαδικασία γέμισα σπυριά τα οποία τα παντρεύτηκα για ενάμιση χρόνο στη ζωή μου. Γιατί τώρα; Τώρα είναι η εποχή. Τώρα τα αυτιά ανοίγουν, δεν με νοιάζει τι θα πουν. Γιατί τώρα; Δεν είναι ερώτηση αυτή. Να λέμε ευτυχώς που ήρθε το τώρα. [...] Υπήρχαν αυτόπτες μάρτυρες για όλη αυτή την ιστορία που καταθέτω αυτή τη στιγμή. 

Θα ήθελες να πεις όνομα, μία παράσταση;

«Ναι. Η παράσταση για την οποία μιλάω ήταν το Closer το 2008 – 2009 [...] Ό,τι είπα το υπέστην από τον Γιώργο Κιμούλη».

*ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: «Ακολουθούν κι άλλες;» – Όλοι μιλάνε για την καταγγελία της Ζέτας Δούκα για τον Κιμούλη

 

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ