Η δανέζικη Lego, μια από τις μεγαλύτερες στον κόσμο εταιρίες παιχνιδιών, κατέγραψε κέρδη-ρεκόρ το 2020, μια χρονιά κατά την οποία πολλές οικογένειες κλεισμένες στο σπίτι λόγω των lockdowns ασχολήθηκαν με τα διάσημα πλαστικά τουβλάκια, όπως ανακοίνωσε σήμερα η εταιρία.
Η Lego, που δεν είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο, ανακοίνωσε αύξηση κατά 19% των καθαρών της κερδών για το 2020 στα 9,9 δισεκ. κορώνες (1,3 δισεκ. ευρώ), τα υψηλότερα που έχει καταγράψει στην Ιστορία της. Ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 13% στα 43,7 δισεκ. κορώνες και ο όμιλος είπε ότι αυξήθηκε το μερίδιό του στην παγκόσμια αγορά, παρά την πανδημία του κορονοϊού που οδήγησε στο προσωρινό κλείσιμο εργοστασίων στην Κίνα και το Μεξικό, αυξάνοντας παράλληλα το κόστος αποστολής.
Οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε όλο τον κόσμο, κυρίως χάρη στην ενίσχυση του διαδικτυακού εμπορίου και τον διπλασιασμό των επισκέψεων στην ιστοσελίδα της εταιρίας, παράλληλα με το άνοιγμα 134 νέων καταστημάτων, 91 εκ των οποίων στην Κίνα, όπου η Lego σκοπεύει να διευρύνει την παρουσία της. «Ο Covid επιτάχυνε τάσεις που ήταν ήδη εν κινήσει. Περισσότεροι άνθρωποι έκαναν διαδικτυακές αγορές», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Νιλς Μπ. Κρίστιανσεν. «Είδαμε περισσότερες οικογένειες να χτίζουν παρέα μοντέλα».
Παρά την άνθηση των διαδικτυακών πωλήσεων, ο όμιλος που εδρεύει στο Μπίλουντ στη δυτική Δανία σχεδιάζει να ανοίξει το 2021 επιπλέον 120 καταστήματα, εκ των οποίων τα 80 στην Κίνα, όπως ανακοίνωσε. Εκτός από τα κλασικά προϊόντα, που παραμένουν μεταξύ των ευπώλητων, η Lego, το όνομα της οποίας προέρχεται από τη σύντμηση των δανέζικων λέξεων Leg godt (‘παίζω καλά’), βασίζεται επίσης σε ψηφιακές και διαδραστικές εμπειρίες με παιχνίδια που είναι συνδεδεμένα στο Διαδίκτυο.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ/AFP/Reuters