Live

Γνωστή μπίρα τρολάρει το European Super League με μια επική διαφήμιση

Μπίρα - χορηγός του European Super League τρολάρει με μια επική διαφήμιση Facebook Twitter
0

Χρησιμοποιώντας το κοινωνικό μήνυμα για το αλκοόλ και την οδήγηση, η Heineken αποφάσισε να τρολάρει τη δημιουργία της European Super League.

Εδώ και αρκετά χρόνια, η διάσημη ολλανδική ζυθοποιία είναι εκ των βασικών χορηγών του Champions League και συνηθίζει να αναρτά ευφάνταστα tweets σχολιασμού της ποδοσφαιρική επικαιρότητας.

Αυτή τη φορά, δεν θα μπορούσε να αφήσει ασχολίαστα όσα συμβαίνουν με την European Super League.

Χρησιμοποιώντας το κοινωνικό μήνυμα περί υπεύθυνης οδήγησης, η Heineken γράφει: «Μην πίνετε και δημιουργείτε λίγκες», προσθέτοντας το hashtag #Better Together (καλύτερα μαζί).

Αθλητισμός
0

Live

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ: Αυτό είναι το υπερσύγχρονο νέο γήπεδο 100.000 θέσεων κόστους 2 δισ. λιρών

Αθλητισμός / Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ: Αυτό είναι το νέο υπερσύγχρονο γήπεδο «ομπρέλα» 100.000 θέσεων, αξίας 2 δισ. λιρών

Το έργο θα μπορούσε να αποφέρει δισεκατομμύρια λίρες στην οικονομία του Ηνωμένου Βασιλείου, να δημιουργήσει έως και 92.000 θέσεις εργασίας και περισσότερα από 17.000 νέα σπίτια
LIFO NEWSROOM
Παναθηναϊκός - Φιορεντίνα 3-2: Οι «πράσινοι» σφράγισαν τη νίκη με γκολ του Τετέ και περιμενουν τη ρεβάνς

Αθλητισμός / Παναθηναϊκός - Φιορεντίνα 3-2: Οι «πράσινοι» σφράγισαν τη νίκη με γκολ του Τετέ και περιμενουν τη ρεβάνς

Ο Παναθηναϊκός έψαξε και τέταρτο γκολ, με τον Τζούρισιτς να σημαδεύει το δοκάρι στο 82', ενώ η Φιορεντίνα δεν κατάφερε να αντιδράσει στα τελευταία λεπτά
LIFO NEWSROOM