Γνωστή μπίρα τρολάρει το European Super League με μια επική διαφήμιση

Μπίρα - χορηγός του European Super League τρολάρει με μια επική διαφήμιση Facebook Twitter
0

Χρησιμοποιώντας το κοινωνικό μήνυμα για το αλκοόλ και την οδήγηση, η Heineken αποφάσισε να τρολάρει τη δημιουργία της European Super League.

Εδώ και αρκετά χρόνια, η διάσημη ολλανδική ζυθοποιία είναι εκ των βασικών χορηγών του Champions League και συνηθίζει να αναρτά ευφάνταστα tweets σχολιασμού της ποδοσφαιρική επικαιρότητας.

Αυτή τη φορά, δεν θα μπορούσε να αφήσει ασχολίαστα όσα συμβαίνουν με την European Super League.

Χρησιμοποιώντας το κοινωνικό μήνυμα περί υπεύθυνης οδήγησης, η Heineken γράφει: «Μην πίνετε και δημιουργείτε λίγκες», προσθέτοντας το hashtag #Better Together (καλύτερα μαζί).

Αθλητισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γερμανία: Ανισότητα στο άλμα με σκι - 500 ευρώ στους άνδρες, πετσέτες και σαμπουάν στις γυναίκες

Αθλητισμός / Γερμανία: Ανισότητα στο άλμα με σκι - 500 ευρώ στους άνδρες, πετσέτες και σαμπουάν στις γυναίκες

Αυτή η πενιχρή ανταμοιβή φέρνει στη μνήμη το περιστατικό του 1989, όταν η γυναικεία εθνική ομάδα ποδοσφαίρου της Γερμανίας, μετά την κατάκτηση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, έλαβε ως έπαθλο ένα σετ καφέ
LIFO NEWSROOM