Easy Education: Ένα πρόγραμμα με θέμα «Πολιτιστικός Τουρισμός & Εφαρμοσμένη Επικοινωνία. Το παράδειγμα της Κεντρικής Μακεδονίας»

Καταγραφή Πολιτιστικής Κληρονομιάς : Πολιτιστικός Τουρισμός & Εφαρμοσμένη Επικοινωνία.Το παράδειγμα της Κεντρικής Μακεδονίας Facebook Twitter
0

Η πολιτιστική κληρονομιά και η σύγχρονη πολιτιστική δημιουργία αποτελούν ένα τεράστιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τη χώρα μας, γι’ αυτό το Πάντειο  Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών στρέφεται στην κοινωνία και αναπτύσσει ποικίλες δράσεις σε τοπικό επίπεδο.

Σε αυτό το πλαίσιο, το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Παντείου Πανεπιστημίου και το ΚΕΔΙΒΙΜ Easy Education διοργανώνουν το πρόγραμμα «Πολιτιστικός Τουρισμός και εφαρμοσμένη επικοινωνία. Το παράδειγμα της Κεντρικής Μακεδονίας». Κατά τη διάρκειά του θα αξιοποιηθούν σημαντικά παραδείγματα πολιτιστικών πόρων, τα οποία με τη συνδρομή της τεχνολογίας και των ψηφιακών μέσων επικοινωνίας μπορούν να προβληθούν σ’ ένα διευρυμένο κοινό.

Καταγραφή Πολιτιστικής Κληρονομιάς : Πολιτιστικός Τουρισμός & Εφαρμοσμένη Επικοινωνία.Το παράδειγμα της Κεντρικής Μακεδονίας Facebook Twitter

Στη μετά την παγκόσμια υγειονομική κρίση περίοδο, ο πολιτιστικός τουρισμός μπορεί να συμβάλει σημαντικά στην επανεκκίνηση της οικονομίας καθώς το πολιτιστικό κεφάλαιο και ο τουρισμός αποτελούν διαχρονική επένδυση για την ελληνική οικονομία και κοινωνία. Η δικτύωση περιοχών και πολιτιστικών δραστηριοτήτων δύναται να οδηγήσει σε δυναμικές αλληλεπιδράσεις και στην εξωστρέφεια συμβάλλοντας στη διασύνδεση του τοπικού με το εγχώριο και διεθνές περιβάλλον.

Μπορείς κι εσύ να συμβάλεις στην καταγραφή, ανάδειξη και τελικά στην αξιοποίηση της πολιτιστικής κληρονομιάς και δημιουργίας του τόπου σου.

Συμπλήρωσε εδώ ερωτηματολόγιο και πρότεινε εσύ τα παραδείγματα που θα χρησιμοποιηθούν στο πρόγραμμα.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM