Με βασικό όχημα μια σειρά ταινιών και πρωταγωνιστές το ψάρι και το κρέας, η Lidl Ελλάς τεκμηριώνει τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των συσκευασμένων νωπών κρεάτων και ψαρικών που διαθέτει στα καταστήματά της, αναφερόμενη στις έννοιες της ποιότητας, της φρεσκάδας, της υγιεινής και ασφάλειας των τροφίμων, καθώς και των συστηματικών και αυστηρών ελέγχων.
Από την επιλογή των παραγωγών έως και τη στιγμή που ο καταναλωτής επιλέγει το προϊόν, κάθε κομμάτι κρέατος και κάθε φρέσκο ψάρι από τα Lidl έχει ποιότητα που αξίζει.
Η αφήγηση της κεντρικής ιδέας εστιάζει στο φαγητό αναλύοντας το ταξίδι που κάνει κάθε κομμάτι κρέας και κάθε φρέσκο ψάρι πριν φτάσει στο τραπέζι μας. Όλη αυτή η αφήγηση γίνεται με έναν ατμοσφαιρικό τρόπο, ο οποίος παρουσιάζει το φαγητό με μια καλλιτεχνική απόδοση ώστε να στηρίξει απόλυτα το βασικό μήνυμα «παίρνουμε το φρέσκο κρέας και το φρέσκο ψάρι στα σοβαρά».
Η καμπάνια ξεδιπλώνεται σε όλα τα μέσα, με στόχο να μεταφέρει περαιτέρω τεκμηριωμένη γνώση και να απαντήσει σε απορίες του καταναλωτικού κοινού για την πρώτη ύλη του κρέατος και ψαριού σε όλα τα στάδια, από την αγορά ως το τελικό πιάτο.
Την καμπάνια επιμελήθηκε η διαφημιστική εταιρεία Cream, ενώ την παραγωγή των τηλεοπτικών ταινιών υλοποίησε η Picky Productions σε σκηνοθεσία Danny & Loco και την παραγωγή του still content έχει επιμεληθεί ο φωτογράφος Παντελής Ζερβός.
Απολαύστε την ταινία για το κρέας εδώ και την ταινία για το ψάρι εδώ.
Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα: