Το «Hellbound» εκτόπισε το «Squid Game» και εγινε η δημοφιλέστερη σειρά του Netflix παγκοσμίως

Το νοτιοκορεάτικο «Hellbound» εκτόπισε το «Squid Game» ως η δημοφιλέστερη σειρά του Netflix παγκοσμίως Facebook Twitter
Netflix
0

Μια ακόμα νοτιοκορεάτικη σειρά τρόμου από το Netflix έχει γίνει εν μία νυκτί παγκόσμιο φαινόμενο.

Το Hellbound ανέτρεψε το Squid Game από την κορυφή της πιο δημοφιλούς τηλεοπτικής σειράς στην πλατφόρμα.

Σύμφωνα με τα analytics του FlixPatrol, το Hellbound έγινε η πιο δημοφιλής τηλεοπτική σειρά του Netflix στον κόσμο στις 20 Νοεμβρίου, κατακτώντας την κορυφή, σε περισσότερες από 80 χώρες μέσα σε 24 ώρες από την πρώτη προβολή της σειράς.

Η σειρά με δυνατά γραφικά εξιστορεί τη βίαιη δράση μιας ομάδας από δαίμονες, οι οποίοι κυνηγούν αμαρτωλούς. Αυτοί προηγουμένως έχουν επισκεφτεί ένα ουράνιο ον, το οποίο με τη σειρά του έχει ενημερώσει το θύμα για την ημερομηνία και την ώρα του θανάτου του.

Τα γιγάντια τριχωτά πλάσματα αποτεφρώνουν τα θύματά τους και τα στέλνουν στην κόλαση, προκαλώντας ένα ξέσπασμα δημόσιας υστερίας και θρησκευτικού ζήλου.

Ο πιλότος της σειράς, σε σκηνοθεσία Yeon Sang-ho, έκανε πρεμιέρα στο διεθνές φεστιβάλ κινηματογράφου του Τορόντο τον Σεπτέμβριο του 2021.

Το Squid Game, το οποίο έκανε πρεμιέρα στις 19 Σεπτεμβρίου, έμεινε επί 46 συνεχόμενες ημέρες στην πρώτη θέση.

Υπολογίζεται ότι 142 εκατομμύρια νοικοκυριά σε 94 χώρες παρακολούθησαν τη σειρά τον Οκτώβριο. Έχει αποφέρει περίπου 900 εκατομμύρια δολάρια σε κέρδη στο Netflix.


Ο δημιουργός του Squid Game είπε σε δηλώσεις του ότι «Δεν είμαι τόσο πλούσιος. Δεν είναι ότι το Netflix μου έδωσε κάποιο μπόνους»


Νωρίτερα αυτό το μήνα, ο σκηνοθέτης του Squid Game, Hwang Dong-hyuk, ενημέρωσε ότι έρχεται και δεύτερη σεζόν της νοτιοκορεάτικης σειράς.

«Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στη διαδικασία του σχεδιασμού της σειράς. Νομίζω ότι είναι πολύ νωρίς για να πούμε πότε και πώς θα γίνει η δεύτερη σεζόν», τόνισε.

Με πληροφορίες του Guardian

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Netflix αυξάνει τις τιμές μετά την ανακοίνωση του μεγαλύτερου αριθμού νέων συνδρομητών στην ιστορία του

TV & Media / Το Netflix αυξάνει τις τιμές μετά την ανακοίνωση του μεγαλύτερου αριθμού νέων συνδρομητών στην ιστορία του

Η ραγδαία αύξηση συνδρομητών επιβεβαιώνει τη δεσπόζουσα θέση του Netflix στην αγορά, σε μια περίοδο όπου ανταγωνιστές όπως η Disney και η Warner Bros. Discovery καταβάλλουν προσπάθειες να φτάσουν τη δημοτικότητα και την κερδοφορία της πλατφόρμας
LIFO NEWSROOM
Λος Άντζελες: Αντιδράσεις για τον «ναρκισσιστής» ρεπόρτερ που χρησιμοποίησε μανταλάκια για να σφίξει το αντιπυρικό του μπουφάν

TV & Media / Λος Άντζελες: Μέσα στην απόλυτη καταστροφή, «ναρκισσιστής» ρεπόρτερ έσφιξε το αντιπυρικό μπουφάν με μανταλάκια

Το ξύλινο μανταλάκι τραβούσε το επιπλέον ύφασμα στο μπουφάν του δημοσιογράφου του ABC Ντέιβιντ Μιουρ, κάνοντάς το να εφαρμόζει πιο σφιχτά στο σώμα του
LIFO NEWSROOM
Angel: Στην αλλαγή φύλου, μου γύρισαν την πλάτη, τώρα που βγήκα στην τηλεόραση μου ξαναμιλάνε

TV & Media / Η τρανς τραγουδίστρια Angel θυμάται: «Μου γύρισαν την πλάτη, τώρα που βγήκα στην τηλεόραση μου ξαναμιλάνε»

«Προσπάθησα να την αγαπώ και να μάθω μαζί της, με φόβιζε το σχολείο και το πώς την αντιμετώπιζαν», σχολίασε η μητέρα της τραγουδίστριας, σε κοινή τους συνέντευξη
LIFO NEWSROOM