Την παραίτησή του υπέβαλε νωρίτερα σήμερα ο κ. Βασίλειος Χαλκιάς, διευθύνων σύμβουλος της ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε που διαχειρίζεται την Αττική Οδό, στον απόηχο του χάους που σημειώθηκε τη Δευτέρα με χιλιάδες οδηγούς να παραμένουν για περίπου 20 ώρες εγκλωβισμένοι στον αυτοκινητόδρομο, λόγω του χιονιά.
Την ώρα οι τελευταίοι οδηγοί απεγκλωβίζονταν, σχεδόν τριάντα ώρες μετά τον αποκλεισμό τους, και ενώ εκατοντάδες οχήματα παραμένουν εγκαταλελειμμένα στο οδόστρωμα, ο κ. Βασίλειος Χαλκιάς, υπέβαλε την παραίτησή του κατά τη διάρκεια της σημερινής έκτακτης συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου της ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε.
Όπως δήλωσε ο κ. Χαλκιάς στην επιστολή του: «Προ ολίγου διασφαλίστηκε η ασφαλής απομάκρυνση και των τελευταίων ανθρώπων που εγκλωβίστηκαν στην Αττική Οδό. Ως όμως προϊστάμενος ενός ολόκληρου μηχανισμού αισθάνομαι την ανάγκη να διευκολύνω την εταιρεία και να υποβάλλω την παραίτησή μου από μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου ευχόμενος τα καλύτερα στον αντικαταστάτη μου. Ήταν τιμή μου που υπηρέτησα τις ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε. σε αυτό το εμβληματικό έργο της Αττικής Οδού».
Το Διοικητικό Συμβούλιο αφού ευχαρίστησε τον κ. Β. Χαλκιά για την 20ετή του προσφορά στην εταιρεία έκανε δεκτή την παραίτησή του και αποφάσισε την ανάληψη και άσκηση των καθηκόντων του κ. Β. Χαλκιά, από τον κ. Αριστοφάνη Παπαδημητρίου, Διευθυντή Κυκλοφορίας της εταιρείας, μέχρι την επιλογή νέου Διευθύνοντος Συμβούλου.
Διευθυντής Κυκλοφορίας της Αττικής Οδού: Πιθανώς να έπρεπε να κλείσουμε πιο νωρίς
Το πρωί, ευθύνες στην Τροχαία για το γεγονός ότι η οδική αρτηρία παρέμεινε ανοιχτή, έριξε εν μέρει ο διευθυντής κυκλοφορίας και συντήρησης της Αττική Οδού, Φάνης Παπαδημητρίου.
Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Mega, εκτίμησε ότι το πρωί παρέμεναν 1.200 οχήματα εγκλωβισμένα στην Αττική Οδό, 600 ανά κατεύθυνση, υποστηρίζοντας πως τα περισσότερα από αυτά τα αυτοκίνητα εγκαταλείφθηκαν από τους ιδιοκτήτες τους. Ωστόσο παραδέχτηκε πως τουλάχιστον 300 άνθρωποι παρέμειναν στο χιόνι.
«Ξεκινήσαμε πολύ άσχημα το πρωί, δυστυχώς μας έπιασε στη χειρότερη ώρα, με μεγάλη κίνηση (...) 70.000 αυτοκίνητα, 5.000 φορτηγά και 35 εκχιονιστικά δικά μας», δήλωσε ο κ. Παπαδημητρίου που, ερωτηθείς για ποιον λόγο δεν έκλεισε ο δρόμος εγκαίρως απάντησε: «Το πρωί η Αττική λειτουργούσε κανονικά. Οχτώ η ώρα έπιασε η κίνηση και τα φαινόμενα. Όταν τον δρόμο νιώθεις ότι τον έχεις, δεν τον κλείνεις» σχολίασε χαρακτηριστικά.
«Ο δρόμος κλείνει και με διαταγή της Τροχαίας»
«Η εταιρεία δεν κλείνει το δρόμο μόνη της, χρειάζεται ένας συντονισμός με την Τροχαία, και με διαταγή της Τροχαίας κλείνει, όπως και με διαταγή της τροχαίας απαγορεύονται τα φορτηγά. Τα φορτηγά απαγορεύτηκαν στις 2 το μεσημέρι, αυτό μας έδωσε και μια ελπίδα ότι μπορεί να γίνει κάτι. Πιθανώς να έχετε δίκιο και να έπρεπε να έχουμε κλείσει πιο νωρίς. Έχουμε μάθει 20 χρόνια να παλεύουμε με αυτόν τον δρόμο»
Ερωτηθείς για τα εκχιονιστικά μηχανήματα, δήλωσε πως οι βραδινές επιχειρήσεις έγιναν «κόντρα» στα ρεύματα κυκλοφορίας ώστε οι οδηγοί να απεγκλωβιστούν αλλά ορισμένα από τα 35 εκχιονιστικά μηχανήματα της Αττικής οδού εγκλωβίστηκαν επίσης στο χιόνι. «Γίνονταν τιτάνιες προσπάθειες και «κόντρα» και ανάμεσα στα αυτοκίνητα και καταλαβαίνετε πως με την λεπίδα 4-5 μέτρα δεν είναι εύκολο να ελιχθείς», πρόσθεσε. Ερωτηθείς για τους εγκλωβισμένους οδηγούς, ο διευθυντής κυκλοφορίας της Αττικής Οδού ισχυρίστηκε ότι δόθηκαν κουβέρτες σε οδηγούς που προσεγγίστηκαν.