«My beach. Our Planet»: Περιβαλλοντική δράση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης για ένα καλύτερο μέλλον για τις ελληνικές παραλίες και την εστίαση

“My beach. Our Planet”: Περιβαλλοντική δράση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης για ένα καλύτερο μέλλον για τις ελληνικές παραλίες και την εστίαση Facebook Twitter
0

Η Pernod Ricard Hellas, ακολουθώντας τις παγκόσμιες δεσμεύσεις του ομίλου αναφορικά με τη βιωσιμότητα και την κοινωνική υπευθυνότητα, πραγματοποιεί την περιβαλλοντική δράση “My beach. Our Planet με στόχο να δημιουργήσει μια νέα κουλτούρα οικολογικής και βιώσιμης συμπεριφοράς στις ελληνικές παραλίες.

Αναγνωρίζοντας ότι ένα μεγάλο ποσοστό των προϊόντων της καταναλώνεται στις παραλίες και στοχεύοντας να εξισορροπήσει τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο της λειτουργίας της στην Ελλάδα, η Pernod Ricard Hellas προχωράει σε μια μακροπρόθεσμη δέσμευση με στόχο να φέρει την αλλαγή τόσο στον κλάδο της εστίασης όσο και στο περιβάλλον των παραλιών της Ελλάδας.

Στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής πρωτοβουλίας My beach. Our Planet”, η Pernod Ricard Hellas είναι η πρώτη εταιρεία στον κλάδο της, η οποία θα προβεί στην εκπαίδευση επαγγελματιών της εστίασης για την υιοθέτηση βιώσιμων πρακτικών λειτουργίας των ελληνικών beach bars. Παράλληλα, υπό την καθοδήγηση της εξιδεικευμένης σε θέματα ρύπανσης ακτών και θαλασσών Περιβαλλοντικής Οργάνωσης iSea, και με τη συμμετοχή των εργαζομένων της, η Pernod Ricard Hellas προσκαλεί εθελοντές πολίτες από όλη την Ελλάδα να συμμετέχουν στους καθαρισμούς παραλιών, επιβραβεύοντας τους για την οικολογική τους επιλογή.

Η πρωτοβουλία θα ξεκινήσει την άνοιξη του 2022 από την Αττική με τον καθαρισμό 7 παραλιών και την εκπαίδευση beach bars κοντά σε αυτές τις παραλίες και αναμένεται να δημιουργήσει ένα σημαντικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα, συμβάλλοντας στον καθαρισμό περισσότερων από 30.000 τμ ελληνικών παραλιών.

Ο κ. Mathieu Lambotte, CEO της Pernod Ricard Hellas δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που με την πρωτοβουλία “My beach. Our Planet” προχωρούμε σε μια μακροπρόθεσμη δέσμευση με στόχο την αλλαγή στις ελληνικές παραλίες αλλά και στον κλάδο που δραστηριοποιούμαστε, εκπαιδεύοντας τους συνεργάτες μας αλλά και τους πολίτες σε μια κουλτούρα βιώσιμης συμπεριφοράς στις παραλίες – ένα από τα πολυτιμότερα στοιχεία της ελληνικής φύσης και του ελληνικού τουρισμού. Η δράση μας αυτή – στην οποία συμμετέχουμε όλοι οι εργαζόμενοι της Pernod Ricard Hellas - αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της δέσμευσής μας προς την ελληνική κοινωνία και στις αρχές βιωσιμότητας και υπευθυνότητας που διέπουν τη λειτουργία μας, τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως.»

Ο κ. Νίκος Δούμπας, Υπεύθυνος Πυλώνα Υδάτινων Απορριμμάτων της Περιβαλλοντικής Οργάνωσης iSea, δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που είμαστε αρωγοί σε αυτή τη σημαντική πρωτοβουλία της Pernod Ricard Hellas, συμβάλλοντας στην εφαρμογή ορθών περιβαλλοντικών πρακτικών και ενισχύοντας την κουλτούρα της περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Άλλωστε ο στόχος μας είναι κοινός: Να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο μέλλον για τις ελληνικές παραλίες και τον πλανήτη μας.»

Η πρωτοβουλία συνάδει με τις παγκόσμιες δράσεις του ομίλου Pernod Ricard, που καθορίζονται από το πάθος για τη δημιουργία ενός καλύτερου τρόπου ζωής, προστατεύοντας το περιβάλλον στο οποίο ζούμε και συνάδουν με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών για το 2030.

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα των εθελοντικών δράσεων καθαρισμού παραλιών και τις δηλώσεις συμμετοχής θα ανακοινωθούν τους προσεχείς μήνες.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM