ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

Ο Αμπράμοβιτς «θέλει να πουλήσει» την Τσέλσι- Ελβετός δισεκατομμυριούχος λέει ότι δέχθηκε κρούση

Ο Αμπράμοβιτς «θέλει να πουλήσει» την Τσέλσι- Ελβετός δισεκατομμυριούχος λέει ότι δέχθηκε κρούση Facebook Twitter
0

Ο Ρόμαν Αμπράμοβιτς φέρεται να είναι διατεθειμένος να ακούσει προσφορές για την πώληση της Τσέλσι, ενώ ο Ελβετός δισεκατομμυριούχος Χάνσιοργκ Βις δήλωσε ότι δέχθηκε κρούση για να μετάσχει στην προσπάθεια αγοράς της ομάδας. 

Την ίδια ώρα, αυξάνονται οι πιέσεις προς τον 55χρονο Ρώσο ολιγάρχη να πουλήσει τον σύλλογο, υπό την απειλή να του επιβληθούν κυρώσεις, λόγω των φερόμενων σχέσεών του με τον Βλαντιμίρ Πούτιν, στο πλαίσιο της «απάντησης» της Δύσης για τον πόλεμο στην Ουκρανία.  

Το μέλλον του Αμπράμοβιτς στην Τσέλσι ήταν ήδη υπό αμφισβήτηση. Ο Ρώσος δισεκατομμυριούχος ανακοίνωσε πριν από λίγα 24ωρα την απόφασή του να παραχωρήσει τον σύλλογο σε μέλη του συμβουλίου του φιλανθρωπικού ιδρύματος της Τσέλσι. Στο μεταξύ, ο βουλευτής των Εργατικών, Κρις Μπράιαντ, υποστήριξε πως ο μεγιστάνας πουλάει βιαστικά ακίνητα στη Βρετανία, προκειμένου να αποφύγει τυχόν κυρώσεις, μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία. 

Η απόφαση του Αμπράμοβιτς να παραχωρήσει τη διαχείριση του συλλόγου στο φιλανθρωπικό ίδρυμα της Τσέλσι ήρθε έπειτα από εκκλήσεις στο βρετανικό κοινοβούλιο για να του επιβληθούν κυρώσεις, στο πλαίσιο των τιμωρητικών μέτρων λόγω του πολέμου στην Ουκρανία. Η κίνηση αυτή ενίσχυσε την αίσθηση ότι ο 55χρονος μπορεί να μπει στον πειρασμό να πουλήσει την ομάδα. 

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να κινηθούν γρήγορα, γιατί σε περίπτωση που η βρετανική κυβέρνηση του επιβάλει κυρώσεις είναι απίθανο να επιτραπεί μια πώληση, σημειώνει ο Guardian. Επίσης, επειδή σε μια τέτοια κίνηση θα «παγώσουν» τα περιουσιακά στοιχεία του, δεν θα μπορεί να διοχετεύσει χρήματα στην Τσέλσι, κάτι που θα έχει σημαντικές επιπτώσεις για την ομάδα. 

«Θέλει να ξεφορτωθεί γρήγορα την Τσέλσι» 

Ο Χάνσιοργκ Βις δήλωσε ότι δέχθηκε προσφορά να αγοράσει την Τσέλσι, μαζί με άλλους επενδυτές. Σύμφωνα με τον 86χρονο Ελβετό δισεκατομμυριούχο, ο Ρόμαν Αμπράμοβιτς βιάζεται να πουλήσει την ομάδα, αλλά αυτή τη στιγμή ζητά υπερβολικά πολλά χρήματα. 

«Ο Αμπράμοβιτς προσπαθεί να πουλήσει όλες τις βίλες του στην Αγγλία και επίσης θέλει να ξεφορτωθεί γρήγορα την Τσέλσι», δήλωσε ο Βις στην ελβετική εφημερίδα Blick. 

«Εγώ και άλλοι τρεις δεχθήκαμε μια προσφορά την Τρίτη για να αγοράσουμε την Τσέλσι. Θα πρέπει να περιμένω για 4-5 ημέρες. Ο Αμπράμοβιτς αυτή τη στιγμή ζητά υπερβολικά πολλά. Ξέρετε, η Τσέλσι του οφείλει 2 δισεκατομμύρια λίρες. Αλλά η Τσέλσι δεν έχει χρήματα. Μέχρι σήμερα δεν ξέρουμε την ακριβή τιμή πώλησης», δήλωσε. 

Ο Αμπράμοβιτς αγόρασε την Τσέλσι το 2003, έναντι 140 εκατομμυρίων λιρών. Τα τελευταία οικονομικά στοιχεία του συλλόγου δείχνουν ότι η ομάδα του οφείλει 1,514 δισεκατομμύρια από δάνεια μέσω της μητρικής εταιρείας, Fordstam Limited, τον έλεγχο της οποίας έχει ο 55χρονος. 

Στο παρελθόν ο Ρώσος είχε πει σε επίδοξους αγοραστές ότι εκτιμά την αξία του συλλόγου σε περίπου 3 δισεκατομμύρια λίρες, σύμφωνα με πηγές του ESPN. 

Ο Βις, η περιουσία του οποίου υπολογίζεται στα 4,3 δισεκατομμύρια λίρες, δήλωσε ότι δεν θα ενεργήσει μόνος. «Μπορώ να φανταστώ να ξεκινήσω στην Τσέλσι με εταίρους. Αλλά θα πρέπει πρώτα να εξετάσω τις γενικές συνθήκες. Όμως σίγουρα δεν θα κάνω κάτι τέτοιο μόνος μου. Αν αγοράσω την Τσέλσι, θα είναι με μια κοινοπραξία που θα αποτελείται από 6-7 επενδυτές», συμπλήρωσε ο Ελβετός. 

Στο παρελθόν, ο Αμερικανός επιχειρηματίας Τοντ Μπόελι, όπως και ο Τζιμ Ράντκλιφ- ο πλουσιότερος άνθρωπος στη Βρετανία σύμφωνα με το Forbes- είχαν προσπαθήσει να αγοράσουν την Τσέλσι.  Στο παρελθόν ο Αμπράμοβιτς έχει απορρίψει προσφορές ύψους 2,2 δισεκατομμυρίων, σύμφωνα με την Telegraph. 

Προσφορές από «τρεις πλευρές» 

Ο Ρόμαν Αμπράμοβιτς είναι διατεθειμένος να ακούσει προσφορές για την Τσέλσι, αναφέρουν οι πηγές του ESPN, ενώ η Telegraph κάνει λόγο για προτάσεις από «τουλάχιστον τρεις πλευρές» που θα γίνουν έως τα τέλη της εβδομάδας. 

Η βρετανική εφημερίδα γράφει ότι τρεις πλευρές προσεγγίζουν τον σύλλογο με την πεποίθηση ότι ο δισεκατομμυριούχος, για πρώτη φορά, θα σκεφτεί να πουλήσει, ενώ εντείνονται οι εικασίες πως ίσως να φτάνει στο τέλος της η εποχή Αμπράμοβιτς στην Τσέλσι.  

Στο μεταξύ, το σχέδιο του 55χρονου για τη μεταβίβαση της διαχείρισης του συλλόγου στο φιλανθρωπικό ίδρυμα της Τσέλσι έχει συναντήσει κάποια εμπόδια. Μέλη του συμβουλίου έχουν ζητήσει νομική συμβουλή προτού απαντήσουν, λόγω ανησυχιών ότι ένα φιλανθρωπικό ίδρυμα δεν είναι ο κατάλληλος φορέας για τη διοίκηση ενός ποδοσφαιρικού συλλόγου, σύμφωνα με πληροφορίες του ESPN. 
 

Διεθνή
0

ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η εξομολόγηση του πρίγκιπα Ουίλιαμ για τον καρκίνο της Κέιτ Μίντλετον και του βασιλιά Καρόλου

Διεθνή / Η εξομολόγηση του πρίγκιπα Ουίλιαμ για τον καρκίνο της Κέιτ Μίντλετον και του βασιλιά Καρόλου

Για πρώτη φορά ο πρίγκιπας Ουίλιαμ αποκάλυψε σε συνέντευξή του πώς επηρέασε τη ζωή του η μάχη που δίνουν με τον καρκίνο η Κέιτ Μίντλετον και ο βασιλιάς Κάρολος
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ
Ο Άντονι Μπλίνκεν θα προσπαθήσει να λήξει τον πόλεμο σε Γάζα και Λίβανο μέχρι τη λήξη της θητείας του

Διεθνή / Ο Άντονι Μπλίνκεν θα προσπαθήσει να λήξει τον πόλεμο σε Γάζα και Λίβανο μέχρι τη λήξη της θητείας του

«Θα επιμείνουμε στις προσπάθειες για τον τερματισμό του πολέμου στη Γάζα και στον Λίβανο, καθώς και για την αύξηση της ανθρωπιστικής βοήθειας στην περιοχή» επισήμανε ο Άντονι Μπλίνκεν
LIFO NEWSROOM
Η Ιρλανδία κατηγορεί το Ισραήλ για γενοκτονία - Συντάσσεται με τη Νότια Αφρική και προσφεύγει στη Χάγη

Διεθνή / Η Ιρλανδία κατηγορεί το Ισραήλ για γενοκτονία - Συντάσσεται με τη Νότια Αφρική και προσφεύγει στη Χάγη

Το ιρλανδικό κοινοβούλιο ενέκρινε μια μη δεσμευτική πρόταση που συμφωνεί ότι «η γενοκτονία διαπράττεται μπροστά στα μάτια μας από το Ισραήλ στη Γάζα».
LIFO NEWSROOM
«Χρησιμοποιούνται σαν ταξί»: Η αλματώδης αύξηση των ιδιωτικών πτήσεων εκτοξεύει τις εκπομπές που θερμαίνουν το κλίμα

Διεθνή / «Χρησιμοποιούνται σαν ταξί»: Η αλματώδης αύξηση των ιδιωτικών πτήσεων εκτοξεύει τις εκπομπές που θερμαίνουν το κλίμα

Μεταξύ 2019 και 2023, παρακολουθήθηκαν σχεδόν 19 εκατομμύρια πτήσεις από περίπου 25.000 ιδιωτικά αεροσκάφη, με πολλά από αυτά να πραγματοποιούν διαδρομές κάτω των 500 χιλιομέτρων
LIFO NEWSROOM