Facebook: Επιτρέπει αναρτήσεις για την Ουκρανία που καλούν σε βία κατά των Ρώσων εισβολέων

Facebook Facebook Twitter
Φωτ: Souvik Banerjee on Unsplash
0

Η Meta Platforms, η μητρική εταιρεία του Facebook και του Instagram, χαλάρωσε προσωρινά την πολιτική της για τη ρητορική βίας μετά τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία, λέγοντας ότι θα επιτρέψει δηλώσεις όπως «θάνατος στους Ρώσους εισβολείς», αλλά όχι απειλές κατά αμάχων.

Η πολιτική απόφαση προκάλεσε άμεσα την αντίδραση της ρωσικής πρεσβείας στις ΗΠΑ, η οποία απαίτησε από την Ουάσινγκτον να σταματήσει τις «εξτρεμιστικές δραστηριότητες» του ιδιοκτήτη της Facebook.

«Η επιθετική και εγκληματική πολιτική της Meta που οδηγεί σε υποκίνηση μίσους και εχθρότητας προς τους Ρώσους είναι εξωφρενική», ανέφερε σε ανακοίνωσή της η πρεσβεία. «Οι ενέργειες της εταιρείας είναι μια ακόμη απόδειξη του πολέμου πληροφοριών χωρίς κανόνες που έχουν κηρυχθεί στη χώρα μας».

Ο τεχνολογικός γίγαντας, ωστόσο, υπερασπίστηκε την πολιτική του απόφαση. «Ως αποτέλεσμα της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία, δώσαμε προσωρινά δικαιώματα σε μορφές πολιτικής έκφρασης που κανονικά θα παραβίαζαν τους κανόνες μας, όπως η ρητορικής βίας, όπως ‘θάνατος στους Ρώσους εισβολείς’», αναφέρει σε δήλωση.

«Δεν θα επιτρέψουμε ακόμα προτροπές για βία κατά των Ρώσων αμάχων», προσθέτει.

Η δήλωση της Meta ακολούθησε δημοσίευμα του Reuters που ανέφερε ότι η πολιτική ισχύει για την Αρμενία, το Αζερμπαϊτζάν, την Εσθονία, τη Γεωργία, την Ουγγαρία, τη Λετονία, τη Λιθουανία, την Πολωνία, τη Ρουμανία, τη Ρωσία, τη Σλοβακία και την Ουκρανία, επικαλούμενη τα email της εταιρείας προς τους συντονιστές περιεχομένου της.

Η εταιρεία δεν απάντησε σε αίτημα που ζητούσε επιβεβαίωση των γεωγραφικών ορίων της πολιτικής της.

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Απατεώνες στην Κίνα εμπνέονται από το Squid Game για να εκμεταλλευτούν υπερχρεωμένα άτομα - Τι κερδίζουν

Διεθνή / Απατεώνες στην Κίνα εμπνέονται από το Squid Game για να εκμεταλλευτούν υπερχρεωμένα άτομα - Τι κερδίζουν

Οι λεγόμενες «προκλήσεις απομόνωσης» έχουν γίνει δημοφιλείς στην πλατφόρμα Douyin (η κινεζική έκδοση του TikTok), ιδιαίτερα φέτος, καθώς η κινεζική οικονομία σημειώνει αδύναμη ανάπτυξη
LIFO NEWSROOM