H Lidl Ελλάς και το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης, ενθαρρύνουν την ανάπτυξη της καινοτομίας και συνδράμουν στη διασφάλιση της βιωσιμότητας

H Lidl Ελλάς και το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης, ενθαρρύνουν την ανάπτυξη της καινοτομίας και συνδράμουν στη διασφάλιση της βιωσιμότητας Facebook Twitter
0

Η Lidl Ελλάς και το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης ανακοινώνουν την      έναρξη της δεύτερης δράσης ανοιχτής καινοτομίας, με την τεχνολογική και οργανωτική υποστήριξη της Crowdpolicy, στο πλαίσιο της εθνικής καμπάνιας «Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης» και υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας. Στόχος η ενεργοποίηση της κοινωνίας και των επιχειρήσεων για τη δημιουργία πρωτότυπων εφαρμογών και λύσεων που αξιοποιούν την τεχνολογία, για να συμβάλλουν σε μια βιώσιμη καθημερινότητα. 

 

Στο Sustainability Hackathon, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 15-17 Απριλίου 2022, μπορούν να συμμετάσχουν μηχανικοί, προγραμματιστές, οικονομολόγοι, αναλυτές, περιβαλλοντολόγοι, ερευνητές, φοιτητές και στελέχη επιχειρήσεων, μεμονωμένοι ή σε ομάδες, αλλά και γενικότερα οποιοσδήποτε έχει μια ιδέα σε θέματα που σχετίζονται με τους στόχους βιωσιμότητας, την αειφορία και την επιχειρηματικότητα και ενδιαφέρεται να αναπτύξει μια ολοκληρωμένη εφαρμογή. 

 

Η διοργάνωση θα υποστηρίξει τους συμμετέχοντες να σχηματίσουν ομάδες και να συνεργαστούν για να αναπτύξουν και να παρουσιάσουν την ιδέα τους. Οι ομάδες και οι λύσεις που θα διακριθούν θα έχουν τη δυνατότητα να υποστηριχθούν επί 5 μήνες για την ανάπτυξη της λύσης τους σε παραγωγική εφαρμογή (φάση acceleration), ενώ τον Νοέμβριο 2022 θα ανακοινωθεί η νικήτρια ιδέα στο πλαίσιο σχετικής εκδήλωσης. 

 

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν την επίσημη ιστοσελίδα της διοργάνωσης https://crowdhackathon.com/sustainability/ για να δουν όλες τις πληροφορίες που αφορούν στο Sustainability Hackathon και να δηλώσουν συμμετοχή, έως τις 14 Απριλίου 2022. 

 

Κάθε ενδιαφερόμενο φυσικό πρόσωπο, ομάδα ή εταιρεία μπορεί να συμμετάσχει στον μαραθώνιο με τους εξής τρόπους: 

  • Δίνοντας θέματα/προβλήματα/προκλήσεις για λύση, που σχετίζονται με τη βιωσιμότητα, την εκπαίδευση και την επιχειρηματικότητα, τα οποία ενδιαφέρεται να αναπτύξει σε ολοκληρωμένη εφαρμογή (πλατφόρμα διαβούλευσης). 

  • Αναπτύσσοντας πρωτότυπες μεθοδολογίες και εφαρμογές που αντιμετωπίζουν αυτές τις προκλήσεις (διαγωνιζόμενοι). 

  • Υποστηρίζοντας αυτήν την προσπάθεια (μέντορες, υποστηρικτές, δημόσιοι οργανισμοί, εταιρείες, συλλογικοί φορείς). 

 

Επίσης οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν στις 22 Μαρτίου 2022 στο διαδικτυακό Open Day του Sustainability Hackathon, όπου θα γίνει ενημέρωση και παρουσίαση των στόχων του μαραθωνίου, των θεματικών ενοτήτων, της ροής του τις 3 ημέρες της διοργάνωσης, καθώς και του accelerator.       

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον δεύτερο μαραθώνιο καινοτομίας Sustainability Hackathon θα βρείτε εδώ.  

 

Η ενέργεια αυτή αποτελεί μέρος του REset Plastic, της διεθνούς στρατηγικής του ομίλου Schwarz για το πλαστικό, στην οποία συμμετέχει και η Lidl Ελλάς και συγκεκριμένα στo πεδίo δράσης REsearch. 

 

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα: 

corporate.lidl.gr 

facebook.com/lidlgr 

twitter.com/Lidl_Hellas_ 

instagram.com/lidl_hellas 

linkedin.com/company/lidl-hellas 

youtube.com/lidlhellas 

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM