Για τη Lidl Ελλάς η βιώσιμη επιχειρηματικότητα είναι μονόδρομος

Για τη Lidl Ελλάς η βιώσιμη επιχειρηματικότητα είναι μονόδρομος Facebook Twitter
0

Η δουλειά της Lidl Ελλάς είναι όσα μπαίνουν στο πιάτο μας καθημερινά. Όμως, η εταιρεία γνωρίζει πως κάθε πιάτο συνδέεται με ολόκληρο τον κόσμο. Γιατί, δεν είναι μόνο το τι τρώμε, αλλά και πώς το παράγουμε, τι διατροφική αξία έχει, ποια και πόση ενέργεια χρησιμοποιούμε και πώς προστατεύουμε τη γη και τους πόρους της.

Για όλα αυτά μιλάει η νέα καμπάνια της εταιρείας, η οποία απλώνεται σε όλα τα μέσα και έχει στόχο να επικοινωνήσει τις αξίες της Lidl Ελλάς, που αποτυπώνονται σε δράσεις για την ισορροπημένη και ποιοτική διατροφή και το περιβάλλον.

Η Lidl Ελλάς εξασφαλίζει καθημερινά και στην πράξη μεγάλη ποικιλία από φρέσκα και απαλλαγμένα από πρόσθετες ουσίες προϊόντα, διασφαλίζοντας παράλληλα την άριστη ποιότητά τους με συνεχείς εργαστηριακούς ελέγχους. Την ίδια στιγμή, μειώνει το θερμιδικό φορτίο και τα κορεσμένα λιπαρά οξέα στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, ενώ στοχεύει στη μείωση σε πρόσθετο αλάτι και ζάχαρη κατά 20%, ως το 2025. Εφαρμόζει καθημερινά αρχές βιωσιμότητας και υπευθυνότητας σε όλες τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες και φροντίζει σε κάθε της βήμα να αφήνει το μικρότερο δυνατό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Συνδετικό κρίκο όλων των πλάνων της νέας εταιρικής επικοινωνίας αποτελεί το κυκλικό στοιχείο, που βρίσκεται πάντα στο κέντρο της εικόνας, για να δείξει τη σύνδεση κάθε πιάτου με την παραγωγή, την ενέργεια, το κλίμα και τον πλανήτη μας.

Για τη δημιουργία της καμπάνιας απαιτήθηκε η ενεργή συμμετοχή των ανθρώπων της Lidl Ελλάς, με τη νέα στρατηγική επικοινωνίας τους, των ανθρώπων της The Newtons Laboratory, με τη δημιουργική τους προσέγγιση και των ανθρώπων της εταιρείας παραγωγής Top Cut Modiano, που φρόντισαν για ένα άρτιο αποτέλεσμα. Όλα αυτά δεν θα μπορούσαν να γίνουν χωρίς τη σκηνοθετική ματιά του Γρηγόρη Ρέντη, που συνέβαλε στη δημιουργική απόδοση της ιδέας, την ατμοσφαιρική εικόνα του διευθυντή φωτογραφίας Γιάννη Γεωργίου, αλλά και τα πρωτότυπα animation του studio Zanad.

Μια συνεργασία που αποδεικνύει πως, όπως ένα πιάτο, έτσι και η δημιουργικότητα συνδέεται με ολόκληρο τον κόσμο.

Γιατί, δουλειά της Lidl Ελλάς είναι να φροντίζει τους πελάτες της. Ευθύνη της όμως, είναι να φροντίζει ολόκληρο τον κόσμο. Κι αυτό την κάνει Lidl.

Απολαύστε την ταινία εδώ.

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:

corporate.lidl.gr

facebook.com/lidlgr

twitter.com/Lidl_Hellas_

instagram.com/lidl_hellas

linkedin.com/company/lidl-hellas

youtube.com/lidlhellas

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM