Μια αναπάντεχη συνεργασία με τον... ήλιο έκανε για τη νέα διαφημιστική της εκστρατεία η ζυθοποιία Corona.
Η εταιρεία χρειάστηκε να τοποθετήσει τη διάσημη ετικέτα της πάνω σε έναν κίτρινο τοίχο. Καθώς οι ώρες περνούν και ο ήλιος προχωρά στη δύση του, το φως δημιουργεί μετακινούμενες σκιές που αλλάζουν θέση στο «μπουκάλι» της.
Η «χρυσή ώρα» είναι μεταξύ 6:30 και 6:45 το απόγευμα που το μπουκάλι «ευθυγραμμίζεται» ενσωματώνοντας την ετικέτα και η διαφήμιση ολοκληρώνεται ενημερώνοντας πως «η Corona είναι φτιαγμένη από τον φυσικό κόσμο» χάρη στα φυσικά συστατικά της.
Corona Natural Billboard case study now LIVE
— S K E T C H • E V E N T S (@SketchEvents) May 10, 2022
Read more about how we harnessed the power of the sun in our recent project 👇🏼https://t.co/HKbQMFKtm0 pic.twitter.com/GZEeqhsYos
Χρειάστηκαν «μήνες έρευνας, υπολογισμοί προβολής τού ήλιου, ρεπεράζ και μηχανικών δοκιμών» για να υλοποιηθεί το ευφάνταστο διαφημιστικό πρότζεκτ, εξηγεί η Sketch Events, η εταιρεία πίσω από την ιδέα.
Η διαφήμιση φιγουράρει σε μια παραλία του Μπράιτον - πόλη που έχει χαρακτηριστική η πιο οικολογική του Ηνωμένου Βασιλείου.