ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Ιχθυοκαλλιέργεια στις Φερόες αγόρασε το δικό της Boeing για να μεταφέρει στις ΗΠΑ τους σολομούς της - Αντιδράσεις

Ιχθυοκαλλιέργεια στις Φερόες αγόρασε το δικό της Boeing για να μεταφέρει στις ΗΠΑ τους σολομούς της - Αντιδράσεις Facebook Twitter
0

Μια εταιρεία ιχθυοκαλλιέργειας σολομού αγόρασε το δικό της Boeing 757 σε μια προσπάθεια έγκαιρης παράδοσης των προϊόντων της στο Μανχάταν, σε λιγότερες από 24 ώρες. 

Η Bakkafrost με έδρα τις Νήσους Φερόες υποστηρίζει πως μπορεί να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα, με δικές της πτήσεις στον Ατλαντικό, παραδίδοντας φρέσκα τα ψάρια της στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. 

Το 757 της Μakkafrost μετατράπηκε σε «ιπτάμενο» ψυγείο, με δυνατότητα μεταφοράς 35 τόνων φρέσκου σολομού από τις Φερόες κατ'ευθείαν σε αεροδρόμιο του Νιου Τζέρσεϊ. Έχοντας συλλεχθεί την ίδια ημέρα θα φτάνει φρέσκος στις ψαραγορές και τα εστιατόρια. 

Ωστόσο, περιβαλλοντικές οργανώσεις υποστηρίζουν πως οι υπερατλαντικές πτήσεις αυτές εγείρουν ερωτήματα για τις κλιματικές επιπτώσεις της παγκόσμιας βιομηχανίας θαλασσινών και την αυξανόμενη εξάρτηση από τις αερομεταφορές. 

Θαλασσινά όπως ο σολομός, ο τόνος και ο αστακός συχνά μεταφέρονται αεροπορικώς στον κόσμο, αντί να καταψύχονται για φτάνουν στον προορισμό τους ακτοπλοϊκώς. 

Σύμφωνα με οργανώσεις, η αεροπορική μεταφορά του σολομού από τη Σκανδιναβία στις ΗΠΑ παράγει 17 φορές περισσότερο διοξείδιο του άνθρακα σε σχέση με την ακτοπλοϊκή μεταφορά του. 

Οι αερομεταφορές είναι ολοένα και πιο κοινός τρόπος πώλησης και διανομής premium θαλασσινών. Αστακοί του Καναδά ταξιδεύουν ζωντανοί στην Σαγκάη, χιλιανός σολομός στη Νέα Υόρκη και νορβηγικός σολομός στην Ιαπωνία. 

«Η κλιματική αλλαγή είναι μια υπαρκτή απειλή στη βιομηχανία θαλασσινών και τον παγκόσμιο βιοπορισμό. Θεωρούμε πως η βιομηχανία θαλασσινών πρέπει να γίνει μέρος της λύσης επιδεικνύοντας σωστές πρακτικές. Αυτό αναπόφευκτα σημαίνει ένα βήμα πίσω από τις αερομεταφορές» αναφέρει ο Blake Lee-Harwood της οργάνωσης Sustainable Fisheries Partnership, που έχει ρόλο συμβούλου για τις φιλικές προς το περιβάλλον πολιτικές αλιείας. 

Με πληροφορίες από Guardian 

Περιβάλλον
0

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

COP29 για το κλίμα: Μόνο $250 δισ. από το 1,3 τρισ. που απαιτούνται, συμφώνησαν να δίνουν οι πλούσιες χώρες στις φτωχές

Διεθνή / COP29 για το κλίμα: Μόνο $250 δισ. από το 1,3 τρισ. που απαιτούνται, συμφώνησαν να δίνουν οι πλούσιες χώρες στις φτωχές

Το προσχέδιο της Συμφωνίας ορίζει ως ευρύτερο τον στόχο για άντληση 1,3 τρισ. δολαρίων ετησίως έως το 2035, με αναφορές σε χρηματοδότηση από «δημόσιες και ιδιωτικές πηγές»
LIFO NEWSROOM
«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
Greenpeace: Πώς θα μπορούσαν να αυξηθούν κατά 2.000% τα κονδύλια για τις απώλειες και ζημιές από την κλιματική κρίση

Περιβάλλον / Greenpeace: Πώς θα μπορούσαν να αυξηθούν κατά 2.000% τα κονδύλια για τις απώλειες και ζημιές από την κλιματική κρίση

Νέα ανάλυση δείχνει ότι η φορολόγηση των εταιρειών ορυκτών καυσίμων θα μπορούσε να αυξήσει τα κονδύλια του ταμείου του ΟΗΕ για τις απώλειες και ζημίες της κλιματικής κρίσης κατά 2.000%
LIFO NEWSROOM
Κλιματική κρίση: Ο στόχος του 1,5°C «έχει πεθάνει» - Το 2024 η πρώτη χρονιά πάνω από το όριο, λένε οι επιστήμονες

Περιβάλλον / Κλιματική κρίση: Ο στόχος του 1,5°C «έχει πεθάνει» - Το 2024 η πρώτη χρονιά πάνω από το όριο, λένε οι επιστήμονες

Τρεις από τις πέντε επιστημονικές ομάδες που παρακολουθούν την παγκόσμια θερμοκρασία λένε ότι η αύξηση της θερμοκρασίας στον πλανήτη δεν μπορεί να περιοριστεί στους 1,5°C
LIFO NEWSROOM