Το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση σχετικά με το τεχνικό πρόβλημα που εντοπίστηκε στη διαδικασία υποβολής αιτήσεων για Power Pass.
Περίπου 2.500 ηλεκτρονικές αιτήσεις που έχουν ήδη γίνει από τους δικαιούχους της επιδότησης, εμφανίστηκαν ξαφνικά να επιστρέφουν σε κατάσταση επεξεργασίας.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου, η εμπλοκή αφορά τους δικαιούχους που υπέβαλαν αρχικά την αίτηση για την ρήτρα αναπροσαρμογής και στη συνέχεια κατέθεσαν τη φορολογική τους δήλωση, όπου σημείωσαν τη διεύθυνση της νέας τους κατοικίας.
Όπως τονίζεται στις οδηγίες, η αλλαγή διεύθυνσης πρέπει να προηγηθεί της αίτησης για το power pass, και πραγματοποιείται στην πλατφόρμα https://www1.aade.gr/saadeapps3/powerpass/katoikia
Σε όσους έκαναν σωρευτικά τις δυο παραπάνω ενέργειες, εμφανίζεται το εξής μήνυμα:
«Τα Στοιχεία Κύριας Κατοικίας έχουν τροποποιηθεί με αποτέλεσμα η κατάσταση της αίτησής σας να αλλάξει και να εκκρεμεί η υποβολή της. Παρακαλώ επιβεβαιώστε τα στοιχεία της αίτησής σας και προχωρήστε στην υποβολή της χρησιμοποιώντας το κουμπί Υποβολή Αίτησης παρακάτω».
Το αρμόδιο υπουργείο επισημαίνει ότι σε αυτή την περίπτωση πρέπει οι δικαιούχοι να συμπληρώνουν τα στοιχεία στην ειδική πλατφόρμα μέσω του taxis και όχι μέσα από τη φορολογική δήλωση.
Όσοι διαπίστωσαν ότι οι αιτήσεις τους έχουν γυρίσει στην κατάσταση της επεξεργασίας πρέπει να πατήσουν εκ νέου το πλήκτρο της υποβολής.
Υπενθυμίζεται πως λόγω συνεχούς ροής αιτήσεων και προκειμένου να διευκολυνθούν οι πολίτες, δίνεται παράταση ως τις 5 Ιουλίου για την υποβολή αιτήσεων ενίσχυσης για την αντιμετώπιση της αύξησης κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος (power pass) στη σχετική πλατφόρμα.