Η Timex τρολάρει τα smartwatches σε διαφήμιση: Δείτε την ώρα χωρίς τα 1.249 αναπάντητα email

Η Timex τρολάρει τα smartwatches σε διαφήμιση: Δείτε την ώρα χωρίς τα 1.249 αναπάντητα email Facebook Twitter
0

Μπορεί η Apple να ηγείται της αγοράς των smartwatch, αλλά μία ιστορική εταιρεία με πολύ περισσότερο χρόνο στην ωρολογοποιία, θέλει να σας υπενθυμίσει τις χαρές των αναλογικών ρολογιών.

Η Timex προωθεί αυτή την περίοδο ένα νέο ρολόι σε μια διαφημιστική πινακίδα στη Νέα Υόρκη. Το ρολόι αξίας 140 δολαρίων, έχει σχεδιαστεί σε συνεργασία με την εταιρεία ρούχων Adsum με έδρα το Μπρούκλιν και έχει ήδη εξαντληθεί, αλλά το μήνυμα της διαφήμισης απολαμβάνει μια ξεχωριστή «ζωή», πέρα και πάνω από τις πωλήσεις.

«Μάθετε τι ώρα είναι χωρίς να βλέπετε ότι έχετε 1.249 αναπάντητα email», αναγράφεται στην κομψή, μινιμαλιστική διαφήμιση, αφήνοντας υπονοούμενα για τα «έξυπνα» ρολόγια που στέλνουν ειδοποιήσεις σε όσους τα φορούν. 

Η Timex ιδρύθηκε το 1854 και έγινε παγκοσμίως γνωστή για τα κλασικά της ρολόγια. Η Apple μπήκε σε αυτή την αγορά το 2015, όταν λάνσαρε την πρώτη σειρά των smartwatches της.

Παρότι η Timex επιμένει ότι τα παραδοσιακά ρολόγια δεν προκαλούν τόσο άγχος, οι χρήστες φαίνεται να στρέφονται στα έξυπνα ρολόγια. Στα μέσα του 2017 το Apple Watch ξεπέρασε τα Rolex και έγινε το Νο1 ρολόι στον πλανήτη. Έκτοτε, ο τεχνολογικός κολοσσός έχει αφήσει πίσω του ελβετικές εταιρείες όπως η Swatch και η TAG Heuer.

Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Strategy Analytics, το 2019 η Apple πούλησε 31 εκατομμύρια ρολόγια έναντι των 21 εκατομμυρίων κλασικών ρολογιών που τυλίχτηκαν σε ισάριθμους καρπούς, από τις ελβετικές φίρμες. 

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θα μπορούσε αυτή η δομή σε σχήμα αυγού να είναι το μελλοντικό μας σπίτι στο Διάστημα;

Τech & Science / Θα μπορούσε αυτή η δομή σε σχήμα αυγού να είναι το μελλοντικό μας σπίτι στο Διάστημα;

Η Ινδία ετοιμάζεται να στείλει τους πρώτους της αστροναύτες στο διάστημα μέσω της αποστολής Gaganyaan, η οποία θα τοποθετήσει τρεις αστροναύτες σε χαμηλή γήινη τροχιά για τρεις ημέρες
LIFO NEWSROOM
Είμαστε έτοιμοι για αυτό; Δημοσιογράφος αναγνωρίζει πρόσωπα στον δρόμο με γυαλιά τεχνητής νοημοσύνης

Τech & Science / Το μέλλον είναι εδώ: Δημοσιογράφος ταυτοποιεί αγνώστους στον δρόμο με γυαλιά τεχνητής νοημοσύνης

Είμαστε έτοιμοι για αυτό; Σκανάρει πρόσωπα αγνώστων και τους αναγνωρίζει σε ελάχιστα δευτερόλεπτα - Το βίντεο πυροδοτεί συζητήσεις για την προστασία της ιδιωτικότητας που σχετίζονται με τις τεχνολογίες αναγνώρισης προσώπου
LIFO NEWSROOM
Επτά επιστημονικές συμβουλές για την ψυχική και γνωστική μας υγεία

Τech & Science / Επτά επιστημονικές συμβουλές για την ψυχική και γνωστική μας υγεία

Από το JOMO, τον σωστό ύπνο έως τον συνεπή εμβολιασμό και από την κηπουρική ως την αλληλεγγύη και τον αλτρουισμό, υπάρχουν επτά απλοί τρόποι για να ενισχύσουμε την υγεία του εγκεφάλου μας και τη συναισθηματική μας ανθεκτικότητα
LIFO NEWSROOM
Τα UFO δεν εμφανίζονται ένα τυχαίο βράδυ Τρίτης την ώρα που βγάζουμε τα σκουπίδια

Tech & Science / Τα UFO δεν εμφανίζονται ένα τυχαίο βράδυ Τρίτης την ώρα που βγάζουμε τα σκουπίδια

Πανικό έχουν προκαλέσει στις ΗΠΑ τα μυστηριώδη drones πάνω από τον ουρανό του Νιου Τζέρσεϊ, αλλά στο αιώνιο κυνήγι για τον εντοπισμό αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενων αντικειμένων, η ανθρώπινη μαρτυρία είναι συνήθως ο πιο αδύναμος κρίκος.
THE LIFO TEAM
Πέγκυ Αντωνάκου: Στην Google θα ξεκλειδώσουμε ερωτήσεις και αναζητήσεις που δεν ξέραμε καν ότι μπορούσαμε να απαντήσουμε

Good Business Directory Vol.5 / «Στην Google θα ξεκλειδώσουμε αναζητήσεις που δεν ξέραμε καν ότι μπορούσαμε να απαντήσουμε»

Η γενική διευθύντρια της Google για τη ΝΑ Ευρώπη, Πέγκυ Αντωνάκου, περιγράφει πώς η τεχνολογία και η τεχνητή νοημοσύνη θα αλλάξουν τη ζωή μας τα επόμενα χρόνια.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ