Το καλύτερο χρώμα είναι πάντα εκείνο που σε αντιπροσωπεύει

Η KRAFT Paints θέλει να βρεις την έμπνευση στην καρδιά του αγαπημένου σου χρώματος.

«Έχεις τα πινέλα, έχεις τα χρώματα, ζωγράφισε τον παράδεισο και μπες μέσα» έχει γράψει ο Νίκος Καζαντζάκης, ένα απόφθεγμα που θα μπορούσε κάλλιστα να αποτελεί ρεφρέν σε έναν ύμνο για την Παγκόσμια Ημέρα Χρωμάτων. Μια μέρα με αρκετούς συμβολισμούς -με αφορμή την εαρινή ισημερία και την ισότητα στην μάχη μέρας και νύχτας, άρα φωτός και σκότους – ένας λόγος να εκτιμήσουμε καλύτερα τα χρώματα που περιβάλλουν την καθημερινότητά μας, ακόμα και τις ατάκες όπως το «βάλε λίγο χρώμα στη ζωή σου».

 

 

Ό,τι βλέπεις γύρω σου πέρα από αισθητική, διαμορφώνει εν πολλοίς τη διάθεση και τον χαρακτήρα σου. Κάθε χρώμα που παρατηρείς ενδεχομένως για τους περισσότερους να μοιάζει με απλές, διακοσμητικές αποχρώσεις, καθένα όμως ανεξαιρέτως διαθέτει μια μοναδική συναισθηματική φόρτιση. Μια ενέργεια που του επιτρέπει να τρυπώνει στις σκέψεις και την καρδιά μας, διαμορφώνοντας σε μεγάλο βαθμό τη διάθεσή μας.

Ηθοποιοί: Αουλόνα Λούπα & Παναγιώτης Μαργέτης Σενάριο: Γιώργος Ζαφειρόπουλος Σκηνοθεσία - Μοντάζ: Αλέξανδρος Παπαθανασόπουλος Διευθ. Φωτογραφίας: Γιώργος Μαργάρης Παραγωγή: Βασίλης Τσαπόπουλος Βοηθ. Σκηνοθέτη: Ζαμπέλα Χαβιάρα Διευθ. Παραγωγής: Περίανδρος Αλεξούλης Σκηνογράφος: Χρύσα Κουρτούμη Ηχοληψία - Μίξη Ήχου: Χρήστος Λούπης Μουσική: Ελένη Αράπογλου

Η φετινή Παγκόσμια Ημέρα Χρωμάτων λοιπόν δεν είναι απλώς ένα ντέρμπι ανάμεσα στη μέρα και τη νύχτα, αλλά μια ευκαιρία να αναζητήσεις τους χρωματικούς συνδυασμούς που θα σε βγάλουν από συναισθηματικά αδιέξοδα και θα σε οδηγήσουν σε μονοπάτια κοντά στην εσωτερική σου ισορροπία. Η KRAFT Paints με αφορμή την 21η μέρα του Μαρτίου (σ.σ. Παγκόσμια Ημέρα Χρωμάτων) μέσω της καμπάνιας «Μίλα μου με Χρώμα» σου ζητάει να κοιτάξεις ένα χρώμα στην καρδιά του και μέσω αυτού να αναζητήσεις το μονοπάτι που θα σε οδηγήσει σε καθημερινές διεξόδους όσο πιο κοντά γίνεται στη συναισθηματική σου ισορροπία και ύστερα να αναρωτηθείς πώς θα ήταν η ζωή σου αν το έβλεπες καθημερινά να σε περιβάλλει. Με λίγα λόγια να αναζητήσεις το χρώμα (ή τα χρώματα) που αυξάνουν την διάθεσή σου προκειμένου να διακοσμήσεις με αυτά το μέρος που αισθάνεσαι την μεγαλύτερη ασφάλεια. Δηλαδή το σπίτι σου.

 

 

Κάθε χρώμα είναι και συναίσθημα, κάθε απόχρωση και ένα ξεχωριστό μήνυμα. Στις μέρες μας που η κρίση των θεσμών και των αξιών τείνουν να διαβρώσουν τον χαρακτήρα και την προσωπικότητά μας, ακόμα και η επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων δεν είναι πια δεδομένη. Χάρη στα χρώματα όμως δεν μπορεί να χαθεί.

Βρες το χρώμα που σου αρμόζει

Στις 21 Μαρτίου λοιπόν το συναισθηματικό μήνυμα μέσω μια ποικιλίας 24 νέων χρωμάτων από την KRAFT Paints, το καθένα συνδεδεμένο με την διάθεση, τη νοσταλγία, την εμπάθεια, το συναίσθημα, την αίσθηση, την ηρεμία και την ισορροπία απεικονίζεται στο βίντεο της καμπάνιας.

Όπως είπαμε η επικοινωνία στις μέρες κινδυνεύει να συρρικνωθεί επικίνδυνα με τις άπειρες επιρροές και προκλήσεις κατά τη διάρκεια της μέρας και η 30χρονη πρωταγωνίστρια της καμπάνιας βιώνει αυτή την επικοινωνιακή κρίση κατά τη διάρκεια της καθημερινότητας. Μια καθημερινότητα που τη «βομβαρδίζει» με αμέτρητα ερεθίσματα που της μπερδεύουν το συναισθηματικό κόσμο και την ισορροπία ανάμεσα στην ερωτική της σχέση και την αρμονία της ζωής της. Ο μοναδικός τρόπος να αντικρούσει τον κίνδυνο και τα μπερδέματα της είναι οι χρωματικές ισορροπίες που βρίσκονται στο σπίτι της.

Τα χρώματα στον τοίχο απεικονίζουν το πόσο μεγάλα ερεθίσματα δημιουργούν οι χρωματικοί συνδυασμοί στη ζωή μας (και στην προκειμένη περίπτωση της πρωταγωνίστριας) σε σημείο που ακόμα και οι μικρότερες λεπτομέρειες μπορούν να επηρεάσουν θετική ή και αρνητικά τη διάθεσή μας.

Η διάθεση και ο συναισθηματικός κόσμος μας είναι πολύ σημαντικοί για να τους αφήσουμε στην τύχη και μια μικρή πινελιά, ένας χρωματισμός συνδεδεμένος με το πιο δυνατό και ταυτόχρονα ισορροπημένο συναίσθημά μας αποτελεί μια κίνηση-σύμμαχο στη δύσκολη καθημερινότητά μας. Στο μέρος όπου αισθάνεσαι καλύτερα και ασφάλεια, όπως στο σπίτι σου, δώσε το χρώμα που μπορεί να αποτελέσει το θεμέλιο για την συναισθηματική σου ευμάρεια.

Ο σχεδιασμός και η διακόσμηση του σπιτιού μας δεν έχει να κάνει μονάχα με την καλαισθησία αλλά με την κατανόηση του συναισθήματος που πηγάζει από την καρδιά κάθε χρώματος. Είναι αναγκαίο πλέον να κατανοούμε τις επιρροές που ασκούν τα χρώματα στο μυαλό και τη διάθεσή μας και να τα χρησιμοποιούμε προς όφελός μας.

Ο τίτλος της καμπάνιας από την KRAFT Paints «Μίλα μου με Χρώμα» θα μπορούσε να είναι μια ατάκα που να ταιριάζει απλώς στην περίσταση, με την προσθήκη όμως της ανθρώπινης ψυχολογίας και της σημασίας των αποχρώσεων, κάθε χρώμα έχει τη δική του σημασία και μπορεί να αποτελέσει τρόπο επικοινωνίας και μεταφοράς συναισθημάτων. Εσύ γνώριζες ότι το μπλε είναι το πιο διάσημο χρώμα στον κόσμο ή ότι 62-90% των πρώτων εντυπώσεων επηρεάζονται από τους γύρω χρωματισμούς; Με αφορμή τη φετινή Παγκόσμια Ημέρα Χρωμάτων αναρωτήσου λίγο παραπάνω για τα μηνύματα που προσπαθεί να περάσει κάθε χρώμα στην καρδιά σου και φαντάσου το στο ίδιο σου το σπίτι. Για περισσότερη έμπνευση δες το νέο Trend Magazine και επέλεξε ποια απόχρωση ταιριάζει στον δικό σου συναισθηματικό κόσμο.

Τυχαία λένε νομίζεις το «βάλε λίγο χρώμα στη ζωή σου»;

 
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

Scroll to top icon