Η in-Touch Communication και το Ούζο Πλωμαρίου βραβεύτηκαν στα PrΑwards

Η in-Touch Communication και το Ούζο Πλωμαρίου βραβεύτηκαν στα PrΑwards Facebook Twitter
Από αριστερά προς τα δεξιά: Κία Κότσανη Visuals Expert in-Touch Communication, Πηνελόπη Δαρμή Domestic Brand Manager Ούζο Πλωμαρίου
0

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η 2η διοργάνωση των φετινών PR Awards. Πρόκειται για έναν θεσμό που στόχο έχει την ανάδειξη και τη βράβευση των εταιριών επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων που ξεχωρίζουν με τις καμπάνιες τους κάθε χρόνο. Για την In-Touch Communication και το Ούζο Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου ήταν μια ξεχωριστή εκδήλωση καθώς παρέλαβαν ένα ιδιαίτερα τιμητικό βραβείο. Ξεχώρισαν και βραβεύτηκαν για τον σχεδιασμό των δράσεων του Ούζου Πλωμαρίου στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Μια σειρά από δράσεις διατήρησης και ανάδειξης των ξύλινων παραδοσιακών καϊκιών που κοσμούν τα λιμανάκια της Ελλάδας και είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την ελληνική ναυτοσύνη. Γι’ αυτό τον σκοπό αναπτύχθηκε συνεργασία με τον Ελληνικό Σύνδεσμο Παραδοσιακών Σκαφών προκειμένου να «σωθούν» όσο το δυνατόν περισσότερα καΐκια. Ξύλινα, παραδοσιακά καΐκια που η κατασκευή τους βασίζεται στην τέχνη των καραβομαραγκών, μια ειδικότητα που έχει σχεδόν εκλείψει στις μέρες μας.

Ο δημιουργός της in –Touch Communication Βασίλης Λώλας μίλησε για τη σημαντική πρωτοβουλία που ανέλαβε η εταιρεία του «Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος! Μια σημαντική πρωτοβουλία που η in-Touch Communication υλοποιεί μαζί με το Ούζο Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανίτης βραβεύτηκε στο πλαίσιο των PR Awards 2023. Το πρόγραμμα στόχο έχει την ανάδειξη και διατήρηση των παραδοσιακών ξύλινων καϊκιών. Ένα πρόγραμμα που αποσκοπεί στο να συνεχίσουμε να βλέπουμε τα παραδοσιακά, πολύχρωμα καϊκια να αρμενίζουν στις θάλασσές μας και να δίνουν χρώμα στα γραφικά λιμανάκια της πατρίδας μας”.

Στην σημαντική αυτή πρωτοβουλία για την οποία βραβεύτηκε το Ούζο Πλωμαρίου αναφέρθηκε και η κα Ελευθερία Καλφοπούλου Marketing Director της ποτοποιϊας:

«Είμαστε χαρούμενοι για την βράβευση, καθώς η διατήρηση των καϊκιών αφορά όλους μας. Με αυτή τη δράση το Ούζο Πλωμαρίου τιμά την πολιτιστική αξία των ξύλινων παροδοσιακών καϊκιών ως μέρος του πολιτισμού και της παράδοσης μας. Τα καΐκια ομορφαίνουν τα καλοκαίρια μας και είναι ζωντανό κομμάτι του ελληνικού τοπίου και της ταυτότητας μας όπως άλλωστε και το ούζο μας». 

Η βραδιά́ αποτέλεσε μια γιορτή́ για τον κλάδο του pr και δόθηκε η ευκαιρία σε σημαντικά́ στελέχη του χώρου να συναντηθούν και να επιβραβευθούν για τις επιτυχίες τους.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM