Η adidas μας καλωσορίζει στο «Club Originals»

Η adidas μας καλωσορίζει στο «Club Originals» Facebook Twitter
Κωνσταντίνος Τσιμίκας
0

 

Η adidas εγκαινιάζει το «Club Originals»,  μια νέα καμπάνια που γιορτάζει τη δημιουργικότητα στον κόσμο της μουσικής, της τέχνης, του στυλ και της κίνησης. Η καμπάνια επιδιώκει να εμπνεύσει μια νέα γενιά δημιουργών, που το μέλλον τους ανήκει. Το «Club Originals» αντιπροσωπεύει τη φιλοδοξία της adidas να συνεχίσει να ενισχύει τα ταλέντα της επόμενης γενιάς, καλωσορίζοντας στην κοινότητά της και νέους δημιουργούς, που θέλουν να ξεκλειδώσουν τη δημιουργικότητά τους και να εκφραστούν ελεύθερα. Η καμπάνια κάνει ντεμπούτο σε όλη την Ευρώπη μέσα από μια σειρά καθηλωτικών εκδηλώσεων, που ενθαρρύνουν τη δημιουργικότητα και θα περιλαμβάνουν pop-up, πάρτι και δημιουργικές συνεργασίες ανθρώπων από διαφορετικούς χώρους.

Η adidas μας καλωσορίζει στο «Club Originals» Facebook Twitter
Παρασκευή Κερασιώτη

Στην Ελλάδα, στα πλαίσια της καμπάνιας «Club Originals», πραγματοποιήθηκε ένα event με 90s και old school επιρροές. Ταλέντα από όλους τους χώρους του θεάματος και του αθλητισμού συνεργάστηκαν δημιουργικά σε ένα κάλεσμα γιορτής και ελευθερίας έκφρασης. Η Josephine Wendel, ο Hercules Tsuzinov, ο Saske, η Dat Lilly, ο Gingerbread και η Παρασκευή Κερασιώτη ήταν κάποιοι από τους πρωταγωνιστές της καμπάνιας, όπου μαζί με πολύ σημαντικούς αθλητές από την οικογένεια της adidas όπως ο Γιώργος Πρίντεζης, ο Κωνσταντίνος Τσιμίκας, ο Sergio Araujo και ο Κώστας Φορτούνης μας κάλεσαν στη γιορτή του «Club Originals». Φυσικά, δεν θα μπορούσαν να λείπουν νέα ταλέντα από αγαπημένα communities της Gen Z  μεταξύ των οποίων graffiti artists, roller skaters, gamers, tik tokers και άλλων ταλέντων της νέας γενιάς.

Η adidas μας καλωσορίζει στο «Club Originals» Facebook Twitter
Κώστας Φορτούνης - Sergio Araujo

Τα adidas Originals έπαιζαν πάντα έναν αυθεντικό ρόλο στην κουλτούρα της ψυχαγωγίας, από το signature styling του Superstar από τον Run DMC, μέχρι την επιρροή του Gazelle στο indie icon των 90s Noel Gallagher και το πώς το Rivalry ξεπέρασε τα γήπεδα μπάσκετ και τα skate parks και έγινε ένα iconic street παπούτσι. Τώρα η adidas γιορτάζει τα originals του αύριο προσκαλώντας μας να γίνουμε μέρος των εορτασμών του «Club Originals».

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM