Αθήνα, 11 Ιουλίου 2011: Η Heineken, ταξίδεψε στις Κάννες, με αφορμή το Cannes Lions Festival και επέστρεψε με επτά σημαντικά βραβεία, στις αποσκευές της! Το διεθνές φεστιβάλ δημιουργικότητας είναι η σημαντικότερη παγκόσμια γιορτή στο χώρο της επικοινωνίας, με τις φετινές συμμετοχές να ανέρχονται στις 24.000.
Μεγάλοι νικητές… οι δύο πρώτες ταινίες της νέας παγκόσμιας καμπάνιας “Legends” της Heineken, το επαναστατικό παιχνίδι “StarPlayer” και η νέα καινοτόμα φιάλη “STAR”. Πιο αναλυτικά οι σπουδαίες φετινές διακρίσεις για την Heineken είναι οι εξής:
Το τηλεοπτικό “The Entrance” κατέκτησε:
- Την ανώτατη διάκριση, αποσπώντας το Gold Lion στην κατηγορία «Ταινία» (Film)
- Bronze Lion στην υποκατηγορία «Διαδραστικές Ταινίες» (Interactive Films)
- Gold Lion στην υποκατηγορία «Σκηνοθεσία» (Film Craft)
- Silver Lion στην υποκατηγορία «Καλύτερη Χρήση Μουσικής» (Best Use of Music)
Το τηλεοπτικό “The Date”κέρδισε:
- Bronze Lion στην κατηγορία «Ταινία» (Film)
Το “StarPlayer” :
- Gold Lion στην υποκατηγορία «Κινητά» (Mobile)
H νέα φιάλη “STAR”
- Silver Lion στην υποκατηγορία «Ειδική Έκδοση και Προωθητική Συσκευασία» (Special Editions and Promotional Packaging)
Οι δύο ταινίες, “The Entrance” και “The Date”, της νέας παγκόσμιας θεματικής καμπάνιας “Legends”, οι οποίες σάρωσαν κερδίζοντας πέντε συνολικά βραβεία, έχουν καταφέρει να μας καθηλώσουν και να μας κρατούν σε αγωνία για τις επόμενες που θα ακολουθήσουν. Σκοπός τους είναι να εμπνεύσουν τον καταναλωτή ώστε να βρει μέσα του τον… “Man of the world”, να αναζητήσει πρωτόγνωρες εμπειρίες, να ζήσει έντονα και να εκμεταλλευτεί την κάθε ευκαιρία για νέες περιπέτειες.
Επιπλέον, υπενθυμίζεται ότι το “Star Player” αφορά σε διαδραστικό παιχνίδι τελευταίας τεχνολογίας για κινητά, ενώ τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα αλουμινένια φιάλη “STAR”, «ζωντανεύει» κάτω από το black light αποκαλύπτοντας ένα μοναδικό φωτεινό σχέδιο!
σχόλια