Η νέα τηλεοπτική καμπάνια της ΦΙΞ Ελλάς, είναι γεμάτη πείσμα και τρέλα

Η νέα τηλεοπτική καμπάνια της ΦΙΞ Ελλάς, είναι γεμάτη πείσμα και τρέλα Facebook Twitter
0

Η αγαπημένη μπύρα ΦΙΞ που μας συντροφεύει για πάνω από 150 χρόνια στα οικογενειακά τραπέζια, τις γιορτές, στις γειτονιές, σε όλες εκείνες τις παρεΐστικες στιγμές που μας γεμίζουν χαρά, είναι στον αέρα με τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια, που αναδεικνύει αυτήν ακριβώς τη σύνδεσή της με τη χώρα μας και τον τρόπο ζωής μας.

Μέσα από απλές και καθημερινές ιστορίες, και υπό τους αλησμόνητους στίχους του Νίκου Πορτοκάλογλου, «από πείσμα και τρέλα θα ζω σε τούτη τη χώρα, γιατί ανήκω εδώ», η ΦΙΞ Ελλάς παρουσιάζει τα όνειρα, τις αγωνίες, τη θέληση, την εσωτερική δύναμη και το πάθος όλων όσων αποφασίζουν να κυνηγήσουν το όραμά τους, με πείσμα και…τρέλα.

Ιστορίες που μας παρασύρουν με κάτι ακαταμάχητο: τη μεταδοτική τους αισιοδοξία, που μας παρασύρει και μας οδηγεί τελικά σε μοναδικές εμπειρίες!

Η νέα καμπάνια αναδεικνύει μία άλλη πλευρά της Ελλάδας. Αυτής που δουλεύει σιωπηλά, ξεπερνάει τον εαυτό της αλλά δεν «φωνάζει», της ήρεμης δύναμης που από πείσμα και τρέλα θα δίνει πάντα το κάτι παραπάνω. Και οι λόγοι δεν χρειάζεται να είναι μεγάλοι και φαντασμαγορικοί. Είναι η απλή αλλά τόσο βαθιά διαπίστωση, ότι ανήκουμε εδώ. Κι αν δεν είναι δική μας δουλειά να πάνε όλα καλά, τότε ποιανού είναι;

Η νέα τηλεοπτική καμπάνια της ΦΙΞ Ελλάς, είναι γεμάτη πείσμα και τρέλα Facebook Twitter

Παράλληλα, μέσω της νέας τηλεοπτικής καμπάνιας παρουσιάζονται οι νέες, ανανεωμένες συσκευασίες ΦΙΞ Ελλάς, όπου υιοθετείται η γραφή των λογοτύπων στα ελληνικά, αντικαθιστώντας τους λατινικούς χαρακτήρες που χρησιμοποιούνταν μέχρι πρότινος.

Την παραγωγή της ταινίας επιμελήθηκε η picky productions και ο σκηνοθέτης Ευθύμης Σανίδης, βασισμένοι σε δημιουργικό concept της BBDO Athens.

Παρακολουθείστε εδώ τη νέα τηλεοπτική καμπάνια της ΦΙΞ Ελλάς.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM