Στην Ελλάδα η αρνητική διαφήμιση απαγορεύεται- όχι όμως και στην Αμερική. Η Samsung έφτιαξε μια διαφήμιση που δείχνει γιατί θα πρέπει κανείς να προτιμήσει το Galaxy S II σε σχέση με το iPhone 4S. Toνίζει τα αδύναμα στοιχεία του νέου iphone- ότι μοιάζει υπερβολικά πολύ με το προηγούμενο μοντέλο, ότι έχει υπερβολικά μικρή οθόνη και δεν μπορεί να υποστηρίξει γρηγορότερα δίκτυα. Η διαφήμιση δείχνει μια ομάδα χίπστερς που περιμένουν με τις ώρες να αγοράσουν το iPhone 4S ενώ κατά βάθος θαυμάζουν το νέο Galaxy. Nα υπενθυμίσουμε ότι ενώ το Galaxy S II είναι μεν καινούργιο στην Αμερικάνικη αγορά αλλά έχει πουλήσει εκατομμύρια κομμάτια παγκοσμίως καθώς και το ότι η Αpple έχει κάνει μήνυση στην Samsung για κλοπή πατέντας στην Ολλανδία.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Συνδυασμός δύο φθηνών φαρμάκων σώζει ζωές μετά από καρδιακή προσβολή, δείχνει μελέτη

«Oι φτωχές έχουν body positivity, οι πλούσιες Ozempic»

Εγνατία οδός: Νταλίκα έπεσε πάνω στα διόδια του Πολύμυλου στην Κοζάνη - Αναφορές για νεκρούς

Μεγάλος καρχαρίας στην Κέρκυρα - «Πρώτη φορά βλέπω από τόσο κοντά»

Eκτυφλωτικά πιάτα, πολυτελή υφάσματα κι ένα μοναδικό ποδοσφαιράκι: Το πληθωρικό σπίτι της Louis Vuitton

σχόλια