Μέσα από τη συνεπή παρουσία της για πάνω από 30 χρόνια, μέσα από το μεγάλο εκπαιδευτικό της έργο στα σχολεία όλης της Ελλάδας, καθώς και από σειρά κοινωνικών δράσεων, η ΑΙΜ έχει αποδείξει πως το «χαμόγελο» έχει μια πολύ βαθύτερη έννοια από την προφανή.
Η Πηνελόπη Βαζούρα, Oral Care Brand Manager Unilever South East Europe , δήλωσε : «Σε μια εποχή που η κοινωνία εστιάζει κυρίως στην εικόνα και την εξωτερική εμφάνιση, η ΑΙΜ έρχεται να υπενθυμίσει την ουσία που συχνά ξεχνάμε. Ότι το χαμόγελο δεν είναι απλώς τα δόντια που φαίνονται όταν αυθόρμητα ανοίγουμε το στόμα μας αλλά η ολοκληρωμένη στοματική υγιεινή που μας χαρίζει ομορφιά και αυτοπεποίθηση, όποιο σχήμα ή χρώμα κι αν έχουν τα δόντια μας. Είμαστε σίγουροι ότι θα αγαπηθεί πολύ η νέα διαφήμιση της ΑΙΜ, καθώς όλοι ταυτίζονται με την ιστορία της πρωταγωνίστριας, τις ανασφάλειές της αλλά και την δύναμη που κρύβει μέσα της».
![Νέα καμπάνια ΑΙΜ «Πέρα από τα μπροστινά μας δόντια»](/sites/default/files/styles/main/public/articles/2023-10-05/Screenshot%202023-10-05%20153541.png?itok=RZVBrE5c)
Δείτε την νέα καμπάνια «Πέρα από τα μπροστινά μας δόντια» εδώ.
Μπορείτε να βρείτε την ιστοσελίδα της ΑΙΜ εδώ!
Μάθετε περισσότερα για τα νέα της ΑΙΜ στο Instagram & Facebook.