44% των χρηστών στο Facebook δεν κάνει κλικ στις διαφημίσεις

44% των χρηστών στο Facebook δεν κάνει κλικ στις διαφημίσεις Facebook Twitter
0

Η εταιρεία marketing, Greenlight, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα βρήκε πως το 44% των χρηστών του Facebook δεν κάνει ποτέ κλικ στα sponsored posts ή στις διαφημίσεις του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του VentureBeat, η General Motors ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει την καμπάνια προώθησης μέσω του Facebook καθώς δεν είναι όσο αποδοτική όσο θα ήθελα. Η απόφαση αυτή σε συνδυασμό με την έρευνα δεν είναι καλός οιωνός για το Facebook, το οποίο σκοπεύει να κάνει την εμφάνισή του και στο χρηματιστήριο.


Η έρευνα βασίζεται στην ανάλυση ερωτηματολογίου που προωθήθηκε ανάμεσα σε 500 ανθρώπους διαφόρων κατηγοριών και επαγγελμάτων και έδειξε ότι όχι μόνο το 44% δεν κάνει ποτέ κλικ σε διαφημίσεις, αλλά ότι μόλις το 3% κάνει "τακτικά" κλικ, ενώ ένα 10% «μερικές φορές».

Σημειώνεται, πως τα άτομα που κάνουν κλικ στις διαφημίσεις, τις θεωρούν καλά στοχευμένες και συμπαθητικές. Τέλος, το 30% δήλωσε ότι δεν εμπιστεύεται το Facebook με τα προσωπικά του δεδομένα, κάτι που δεν είναι ιδιαίτερα ευοίωνο για την εταιρεία.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τοξικά βαρέα μέταλλα μολύνουν το 1/6 της παγκόσμιας γεωργικής γης – Κίνδυνος για 1,4 δισ. ανθρώπους

Τech & Science / Τοξικά βαρέα μέταλλα μολύνουν το 1/6 της παγκόσμιας γεωργικής γης – Κίνδυνος για 1,4 δισ. ανθρώπους

Μία νέα παγκόσμια μελέτη αποκαλύπτει ότι το 1/6 της καλλιεργήσιμης γης έχει μολυνθεί από βαρέα μέταλλα, απειλώντας την υγεία 1,4 δισ. ανθρώπων - Ποιες περιοχές κινδυνεύουν περισσότερο και πώς επηρεάζεται η τροφική αλυσίδα
LIFO NEWSROOM
Η δίαιτα του Κιλιμάντζαρο: Η παράδοση της Τανζανίας σπάει τα στερεότυπα για την υγιεινή διατροφή

Τech & Science / Η δίαιτα του Κιλιμάντζαρο: Η παράδοση της Τανζανίας σπάει τα στερεότυπα για την υγιεινή διατροφή

Η δίαιτα του όρους Κιλιμάντζαρο με φυτικά τρόφιμα όπως μπανάνα, κασάβα και ποτό mbege μειώνει δείκτες φλεγμονής και ενισχύει την υγεία, σύμφωνα με έρευνα στο Nature Medicine.
LIFO NEWSROOM