44% των χρηστών στο Facebook δεν κάνει κλικ στις διαφημίσεις

44% των χρηστών στο Facebook δεν κάνει κλικ στις διαφημίσεις Facebook Twitter
0

Η εταιρεία marketing, Greenlight, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα βρήκε πως το 44% των χρηστών του Facebook δεν κάνει ποτέ κλικ στα sponsored posts ή στις διαφημίσεις του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του VentureBeat, η General Motors ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει την καμπάνια προώθησης μέσω του Facebook καθώς δεν είναι όσο αποδοτική όσο θα ήθελα. Η απόφαση αυτή σε συνδυασμό με την έρευνα δεν είναι καλός οιωνός για το Facebook, το οποίο σκοπεύει να κάνει την εμφάνισή του και στο χρηματιστήριο.


Η έρευνα βασίζεται στην ανάλυση ερωτηματολογίου που προωθήθηκε ανάμεσα σε 500 ανθρώπους διαφόρων κατηγοριών και επαγγελμάτων και έδειξε ότι όχι μόνο το 44% δεν κάνει ποτέ κλικ σε διαφημίσεις, αλλά ότι μόλις το 3% κάνει "τακτικά" κλικ, ενώ ένα 10% «μερικές φορές».

Σημειώνεται, πως τα άτομα που κάνουν κλικ στις διαφημίσεις, τις θεωρούν καλά στοχευμένες και συμπαθητικές. Τέλος, το 30% δήλωσε ότι δεν εμπιστεύεται το Facebook με τα προσωπικά του δεδομένα, κάτι που δεν είναι ιδιαίτερα ευοίωνο για την εταιρεία.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς να περνάτε καλά μόνοι σας - Έξι δραστηριότητες που προτείνουν οι ειδικοί ψυχικής υγείας

Τech & Science / Πώς να περνάτε καλά μόνοι σας και γιατί είναι σημαντικός ο χρόνος με τον εαυτό μας

Η εξοικείωση με τη μοναχικότητα ως μέσο αυτοφροντίδας και αυτογνωσίας, βοηθά ξεπεραστούν οι φόβοι τους για την ατομική εξερεύνηση - Έξι δραστηριότητες που προτείνουν ειδικοί ψυχικής υγείας
LIFO NEWSROOM
Μελέτη καταρρίπτει ως μύθο τον «κανόνα» των 21 ημερών για μια νέα υγιεινή συνήθεια

Τech & Science / Μελέτη καταρρίπτει ως μύθο τον «κανόνα» των 21 ημερών για μια νέα υγιεινή συνήθεια

Αν θέλετε να κάνετε το 2025 τη χρονιά των υγιεινών συνηθειών σας, κάντε υπομονή - ο νέος σας εαυτός μπορεί κάλλιστα να κάνει την εμφάνισή του σε λίγους μήνες αντί για εβδομάδες
LIFO NEWSROOM