Η μητρόπολη Πειραιώς «αφορίζει» όσους ψήφισαν τον νόμο για τα ομόφυλα ζευγάρια

Η μητρόπολη Πειραιώς «αφορίζει» όσους ψήφισαν τον νόμο για τα ομόφυλα ζευγάρια Facebook Twitter
Φωτ.: EUROKINISSI
0

Μία εβδομάδα μετά την ιστορική ψηφοφορία στη Βουλή, η μητρόπολη Πειραιώς όχι μόνο δεν αποδέχεται ότι ο γάμος των ομόφυλων ζευγαριών και η τεκνοθεσία είναι νόμος του κράτους, αλλά ζητά την ακύρωσή του και παίρνει «μέτρα» κατά των βουλευτών που ψήφισαν το νομοσχέδιο. 

Υπενθυμίζεται ότι ο γάμος των ομόφυλων ζευγαριών και η τεκνοθεσία έγινε νόμος του κράτους με 176 «ναι», 76 «όχι» και δύο «παρών», στην ψηφοφορία που έγινε στη Βουλή. Για αυτούς τους 176 βουλευτές που υπερψήφισαν το νομοσχέδιο η μητρόπολη Πειραιώς αποφάσισε τη διακοπή της κοινωνίας «με ό,τι αυτό συνεπάγεται». 

Το πρωί της Πέμπτης έγινε έκτακτη ιερατική σύναξη, έπειτα από πρόσκληση του μητροπολίτη Πειραιώς, Σεραφείμ, με θέμα «Αντιμετώπιση των συνεπειών ψηφίσεων του νόμου διά τον “γάμον” ατόμων του ίδιου φύλου», σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση. 

Η ψήφιση του νόμου «αλλοιώνει και διαστρέφει την ανθρωπολογία και τη φυσιολογία της δημιουργίας του Θεού» και «αποπειράται βλασφήμως να ακυρώσει τον θείο Νόμο», κατ’ επιταγήν της «woke ατζέντας», αναφέρει η ανακοίνωση. 

Ακόμα, η μητρόπολη Πειραιώς κατηγορεί αυτούς που ψήφισαν το νομοσχέδιο ότι «περιφρόνησαν τον θείο Νόμο», επομένως «αποδεικνύονται υπαιτίως ως συνεργοί του “αρχεκάκου όφεως” στην απομείωση του έργου της σωτηρίας και του ευαγγελικού μηνύματος» και «οικειοθελώς έχουν εκπέσει της χριστιανικής τους ιδιότητας». Έτσι η μετ’ αυτών κοινωνία «εγκυμονεί τον κίνδυνο, για τους ασθενέστερους, αλλοιώσεως της πίστης και ακυρώσεως του έργου της Εκκλησίας». 

Για αυτούς τους λόγους, η μητρόπολη Πειραιώς ανακοίνωσε ότι «διακόπτουμε την κοινωνία μας με τους ψηφίσαντας εναντίον του θείου Νόμου, με ό,τι αυτό συνεπάγεται» και δεν θα τους προσκαλεί σε εκδηλώσεις των ενοριών της, μέχρι «της εμπράκτου μεταμελείας των διά της ακυρώσεως διά του εθνικού κοινοβουλίου του αισχίστου αυτού νομοθετήματος». 

 

Γάμος ομόφυλων ζευγαριών: Η ανακοίνωση της μητρόπολης Πειραιώς 

«Στόν Πειραιᾶ σήμερα 22 Φεβρουαρίου 2024 ἡμέρα Πέμπτη καί ὥρα 11η  πρωϊνή στόν Καθεδρικό Ναό τῆς Παναγίας Τριάδος Πειραιῶς συνήλθαμε κατόπιν προσκλήσεως τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πειραιῶς, Φαλήρου, Ἁγίου Ἰωάννου Ρέντη καί Δραπετσώνας κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ, σέ ἔκτακτη ἱερατική σύναξη μέ θέμα: « Ἀντιμετώπισις τῶν συνεπειῶν ψηφίσεως τοῦ νόμου διά τόν “γάμον” ἀτόμων τοῦ ἰδίου φύλου», N. 5089 ΦΕΚ  Α΄ 27/17.2.2024.

Ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Πειραιῶς κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ  ἐτοποθετήθη δεόντως ἐπί τοῦ ἀνακύψαντος ζητήματος ἀνατροπῆς τῆς ἀνθρώπινης ὀντολογίας καί φυσιολογίας καί τῆς ἐφαρμογῆς τῆς «woke» ατζέντας διά τήν ἀποδόμηση τοῦ χριστιανικοῦ δόγματος, ἤθους καί πολιτισμοῦ καί γενομένης διεξοδικῆς συζητήσεως ἐκ προσώπου καί τῶν Ἐκκλησιαστικῶν Συμβουλίων καί Διαχειριστικῶν Ἐπιτροπῶν τῶν Ἐνοριῶν καί καθιδρυμάτων τῆς Ἱ. Μητροπόλεώς μας, συναποφασίσαμε τήν ἔκδοση τοῦ παρόντος ψηφίσματος.

Ψηφίζουμε τα ακόλουθα

Ἡ ναύλοχος πόλη τοῦ Πειραιᾶ, τό πρῶτο λιμάνι τῆς Χώρας εἶναι μία Παναγιοσκέπαστη πόλη, ὅπως ἐπιμαρτυροῦν καί ἀποδεικνύουν τά ἱστορικῶς διακριβωμένα θαύματα τῆς Ὑπεραγίας Δεσποίνης ἡμῶν Θεοτόκου καί Ἀειπαρθένου Μαρίας, πού καταγράφονται σέ ἐφημερίδες καί ἔντυπα τῆς ἐποχῆς, ὅπως τά παρουσιάζει ὁ Ἐλλογιμώτατος Πρόεδρος τῆς Φιλολογικῆς Στέγης Πειραιᾶ κ. Στέφανος Μίλεσης στό πόνημά του «Τά θαύματα τῆς πίστεως στόν Πειραιᾶ ὅπως καταγράφηκαν καί ἀποτυπώθηκαν ἀπό ἐφημερίδες καί ἔντυπα» ἐκδ. Ἀρχονταρίκι 2019, καί εἰδικώτερα τό θαῦμα τῆς Παναγίας «Ρόδον τό Ἀμάραντον» μέ τήν ἀποσόβηση τῆς θανατηφόρου πανδημίας τῆς εὐλογιᾶς, ὅπως καταγράφεται στήν Ἐφημερίδα ΣΦΑΙΡΑ φ. 9/3/1896 καί τῆς ἐμφανίσεως τήν 24-25/3/1929 τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου στόν κατάμεστο Ἱ. Ναό Εὐαγγελιστρίας Πειραιῶς, ὅπως καταγράφεται στίς Ἐφημερίδες ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ στό φ. 29/3/1929 καί ΣΚΡΙΠ στό φ. 29/3/1929.  Διακονοῦντες σέ μία εὐλογημένη Μητρόπολη τῆς Ἁγιωτάτης Ὀρθοδόξου Καθολικῆς Ἐκκλησίας διά τῆς χειροτονίας μας ἔχομε ἀναλάβει τό πολυεύθυνο ἔργο τῆς διακονίας τοῦ Σώματος τῆς Ἐκκλησίας, πού προϋποθέτει τήν ἀκριβεστάτη τήρηση «τῆς ἅπαξ παραδοθείσης τοῖς ἁγίοις» (Ἰουδ. 1,3) θείας ἀποκαλύψεως διά τήν ὑπέρβασιν τῆς φθορᾶς καί τοῦ θανάτου καί τή μεταστοιχείωση τοῦ κόσμου σέ Βασιλεία χρηστότητος, δικαιοσύνης, εἰρήνης, ἀληθείας καί ἀγάπης. Συνεπῶς, χρεωστοῦμε ἐνώπιον τοῦ Δομήτορος τῆς Ἐκκλησίας Κυρίου, τοῦ καλέσαντος ἐμᾶς στήν διακονία τοῦ Λαοῦ του νά διασφαλίζωμε καί νά μεταδίδωμε ἔργῳ καί λόγῳ τήν ἀκαινοτόμητη πίστη τῶν Ἀποστόλων, τῶν Θεοφόρων Πατέρων καί τῶν Ἁγίων Οἰκουμενικῶν Συνόδων.

Ἡ ψήφισις τοῦ παραπάνω νόμου ἀπό τό Ἐθνικό μας Κοινοβούλιο ἀλλοιώνει καί διαστρέφει τήν ἀνθρωπολογία καί τήν φυσιολογία τῆς Δημιουργίας Τοῦ Θεοῦ, ἀποπειρᾶται βλασφήμως νά ἀκυρώσῃ τόν θεῖο Νόμο, πού ἐκτύπως μᾶς παραδίδεται διά τῆς Παλαιᾶς καί τῆς Καινῆς Διαθήκης, κατ’ ἐπιταγήν τῆς «woke» ἀτζέντας καί ἀντιτίθεται μανιωδῶς στό Κανονικό πλαίσιο τῆς Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας, πού διά Πνεύματος Ἁγίου ἐδόθη εἰς Αὐτήν. Κατά ταῦτα, οἱ νομοθετήσαντες ὡς ἔννομο ἀγαθό τήν ἀνατροπή τῆς ἀνθρώπινης ὀντολογίας καί φυσιολογίας καί θεσμοθετήσαντες τήν παρά φύσιν ἀσέλγειαν, πού ἀποστερεῖ τόν ἀνθρωπο τῆς δυνατότητος θεοκοινωνίας κατά τόν ἀψευδῆ λόγον τοῦ Δημιουργοῦ: «οὐ μὴ καταμείνῃ τὸ πνεῦμά μου ἐν τοῖς ἀνθρώποις τούτοις εἰς τὸν αἰῶνα διὰ τὸ εἶναι αὐτοὺς σάρκας» (Γεν. 6,3), ἀποδεικνύει αὐτούς ἔργῳ καί λόγῳ ὡς περιφρονοῦντας τόν θεῖο Νόμο καί ἀντιστρατευομένους πρός τήν σωτηρία καί τήν αἰώνιο προοπτική τοῦ ἀνθρωπίνου ὄντος, πού καλεῖται νά ἀποβῇ ἐκουσίως καί ἀγαπητικῶς ναός τοῦ Παναγίου Πνεύματος καί ὁμοηθής πρός τόν Δημιουργόν Του, κατά τόν Κυριακό λόγον: «ἐάν τις ἀγαπᾷ με, τὸν λόγον μου τηρήσει, καὶ ὁ πατήρ μου ἀγαπήσει αὐτόν, καὶ πρὸς αὐτὸν ἐλευσόμεθα καὶ μονὴν παρ᾿ αὐτῷ ποιήσομεν» (Ἰω.14, 23 ).  

Ἑπομένως ἀποδεικνύονται ὑπαιτίως ὡς συνεργοί τοῦ «ἀρχεκάκου ὄφεως» στήν ἀπομείωση τοῦ ἔργου τῆς σωτηρίας καί τοῦ εὐαγγελικοῦ μηνύματος καί, ὡς οἱ θεοφόροι Πατέρες διακελεύουν, οἰκειοθελῶς ἔχουν ἐκπέσει τῆς χριστιανικῆς των ἰδιότητος καί ἡ μετ’ αὐτῶν κοινωνία ἐγκυμονεῖ τόν κίνδυνον, διά τούς ἀσθενεστέρους, ἀλλοιώσεως τῆς πίστεως καί ἀκυρώσεως τοῦ ἔργου τῆς Ἐκκλησίας, πού διαχρονικῶς καλεῖται νά καταρτίζῃ ἐν Πνεύματι Ἁγίῳ πολίτας τῆς θείας Βασιλείας.

Πρός προστασίαν τῆς διακονίας μας καί σεβασμόν τῆς ἐνώπιον τοῦ Παναγίου Θεοῦ εὐθύνης μας, τηρουμένων καί τῶν διατάξεων τοῦ ἀρθρ. 4, παραγρ.9 τοῦ Καταστατικοῦ Χάρτου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος (Ν. 590/1977- ΦΕΚ Α΄ 146)  διακόπτουμε τήν κοινωνία μας μέ τούς ψηφίσαντας ἐναντίον τοῦ θείου Νόμου, μέ ὅ, τι αὐτό συνεπάγεται, μή προσκαλοῦντες αὐτούς εἰς οἱανδήτινα ἐκδήλωσιν τῶν Ἐνοριῶν μας, ἄχρι τῆς ἐμπράκτου μεταμελείας των διά τῆς ἀκυρώσεως διά τοῦ Ἐθνικοῦ Κοινοβουλίου τοῦ αἰσχίστου αὐτοῦ νομοθετήματος.

Διατελοῦμε ἐν προσευχῇ πρός τόν Κύριον ἡμῶν Ἰησοῦν Χριστόν, τόν δι’ ἡμᾶς σαρκωθέντα Λυτρωτήν τοῦ ἀνθρωπίνου γένους καί τήν Ὑπερύμνητη Μητέρα Του καί καλοῦμε τόν πιστό λαό τοῦ Θεοῦ σέ ἔμπρακτη μετάνοια γιά τήν βλασφημία καί ὕβρι κατά τῆς ἀμωμήτου ἡμῶν πίστεως πού συνετελέσθη μέ τήν ψήφισι τοῦ Ν. 5089  ΦΕΚ  Α΄ 27/17.2.2024.

Τό παρόν ψήφισμα ἀναγνώστηκε καί ἐγκρίθηκε ἀπό τήν Σύναξή μας». 

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αμαλιάδα: Ασφυξία «δείχνει» η πρώτη έκθεση για το τέταρτο μωρό

Ελλάδα / Αμαλιάδα: Ασφυξία «δείχνει» η πρώτη έκθεση για το τέταρτο μωρό

Η Ειρήνη Μουρτζούκου θέλησε να παρουσιάσει ότι το μωρό είχε κάποιο πρόβλημα υγείας, όμως, όπως αναφέρει ο τεχνικός σύμβουλος της μητέρας, το πρώτο επεισόδιο που παρουσίασε δεν έχει κάποια σχέση με σοβαρό θέμα υγείας
LIFO NEWSROOM
Να «μπλοκάρουν» τις πρόωρες αποφυλακίσεις θα μπορούν θύματα εγκλημάτων και οι συγγενείς τους

Ελλάδα / Να «μπλοκάρουν» τις πρόωρες αποφυλακίσεις θα μπορούν θύματα εγκλημάτων και οι συγγενείς τους

Με νέα διάταξη, το υπουργείο Δικαιοσύνης θα δίνει τη δυνατότητα στις οικογένειες θυμάτων εγκλήματος να ενημερώνονται για την επικείμενη αποφυλάκιση του ενόχου και να υποβάλλουν ένσταση
LIFO NEWSROOM