Υπουργείο Ανάπτυξης: Στο μικροσκόπιο τα 4 νέα μέτρα για την αντιμετώπιση της ακρίβειας

Υπουργείο Ανάπτυξης: Στο μικροσκόπιο τα 4 νέα μέτρα για την αντιμετώπιση της ακρίβειας Facebook Twitter
Ακρίβεια στο σούπερ μάρκετ/Φωτ.: Eurokinissi
0

Στο μικροσκόπιο έχει θέσει το υπουργείο Ανάπτυξης τα 4 διαρθρωτικά μέτρα για την αντιμετώπιση της ακρίβειας.

Όπως σχολιάζουν στο ΑΠΕ- ΜΠΕ παράγοντες της αγοράς, οι κυβερνητικές παρεμβάσεις θα βοηθήσουν στην αποκλιμάκωση του πληθωρισμού τον Μάρτιο αλλά στο υπουργείο ελέγχουν σχολαστικά και παρατηρούν την εφαρμογή των μέτρων για να διασφαλίσουν ότι αυτά επενεργούν στην αγορά προς όφελος του καταναλωτή κατά της ακρίβειας

Ο ίδιος ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας πάντως δηλώνει πως «δεν θα σταματήσουμε την προσπάθειά μας» ενώ πρόσφατα έχει υπογραμμίσει ότι: «εάν χρειαστεί θα πάρουμε και επιπλέον μέτρα για κατηγορίες προϊόντων των οποίων οι τιμές στην Ελλάδα είναι αδικαιολόγητα υψηλότερες».

Χθες ο κ. Σκρέκας, πρώτη μέρα εφαρμογής των μέτρων, έκανε επίσκεψη σε σούπερ μάρκετ και δήλωσε: «Τα μέτρα που λάβαμε είναι μόνιμα, διαρθρωτικά και αποσκοπούν στο να διορθώσουν δομικές στρεβλώσεις δεκαετιών στην αγορά. Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε όλους τους πολίτες απέναντι στο μεγάλο πρόβλημα της ακρίβειας και να οδηγηθούμε σε μόνιμη αποκλιμάκωση του πληθωρισμού.

Μέχρι στιγμής έχουν μειωθεί οι τιμές σε 3.900 βασικά προϊόντα για κάθε νοικοκυριό. Ήδη διαπιστώσαμε ότι και στο βρεφικό γάλα οι τιμές στο ράφι έχουν μειωθεί κατά 15%. Δεν θα σταματήσουμε την προσπάθειά μας, ώστε οι καταναλωτές να βλέπουν μόνιμα χαμηλότερες τιμές στα σούπερ μάρκετ».

Παράγοντες της αγοράς σχολιάζουν ότι περιμένουν να δουν πόσο γρήγορα θα λειτουργήσουν τα μέτρα, ωστόσο υπογραμμίζουν ότι, συμπληρωματικά, αυτό που χρειάζεται, πλέον, είναι να εστιάσει η κυβέρνηση τον σχεδιασμό της στην αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος όλων των Ελλήνων.

Οι κατηγορίες των προϊόντων που μειώθηκαν περιλαμβάνουν γενικά καθαριστικά προϊόντα (απορρυπαντικά ρούχων, απορρυπαντικά πιάτων, καθαριστικά επιφανειών παντός είδους, χλωρίνες) και προϊόντα προσωπικής υγιεινής (σαμπουάν και conditioner, αφρόλουτρα, σαπούνια, οδοντόκρεμες, βρεφικές και παιδικές πάνες).

Πιο αναλυτικά, η μεταρρύθμιση, έχει επιφέρει σημαντική μέση μείωση τιμών χονδρικής στις επτά κατηγορίες προϊόντων. Συγκεκριμένα, στις βρεφικές και παιδικές πάνες η μέση μείωση τιμής είναι 18,1%, στα σαμπουάν, τα αφρόλουτρα και τα conditioner 17%, στις οδοντόκρεμες 15,1%, στα απορρυπαντικά ρούχων 15,6%, στα απορρυπαντικά πιάτων 16%, στα καθαριστικά παντός είδους 15,8% και στα σαπούνια 12,7%. Μείωση τιμής καταγράφεται σε 108 διαφορετικά brands.

Οικονομία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γ. Στάσσης: Υπάρχουν επιχειρηματικές ευκαιρίες σε ενέργεια και τεχνολογία μεταξύ Ευρώπης και ΗΠΑ

Οικονομία / Γ. Στάσσης: Υπάρχουν επιχειρηματικές ευκαιρίες σε ενέργεια και τεχνολογία μεταξύ Ευρώπης και ΗΠΑ

Όσα επεσήμανε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΔΕΗ, κατά την κεντρική ομιλία του στη διάρκεια του συνεδρίου «Geopolitics, Connectivity and Energy Security: An Athens Conversation» που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα τη Δευτέρα 31 Μαρτίου από το αμερικανικό ινστιτούτο German Marshall Fund of the United States
LIFO NEWSROOM
H Gen Z θα γίνει η πλουσιότερη γενιά στην ιστορία «περίπου το 2035», σύμφωνα με νέα μελέτη

Οικονομία / H Gen Z θα γίνει η πλουσιότερη γενιά στην ιστορία «περίπου το 2035», σύμφωνα με νέα μελέτη

«Είναι πιθανό να είναι από τις πιο ανατρεπτικές γενιές για τις οικονομίες, τις αγορές και τα κοινωνικά συστήματα», προβλέπουν οι ερευνητές, αν και επισημάνουν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι zoomers σήμερα
LIFO NEWSROOM