Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του

Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του Facebook Twitter
 © Paolo Roversi
0

Η έκθεση είναι η πρώτη μεγάλη παρουσίαση αφιερωμένη στον Ιταλό φωτογράφο που γεννήθηκε στο Παρίσι. Περιλαμβάνει 140 έργα που καλύπτουν περισσότερα από 50 χρόνια δημιουργίας και αναδεικνύουν τη μοναδική του οπτική στον κόσμο της μόδας. Ο Roversi έχει συνεργαστεί με τα πιο αναγνωρισμένα περιοδικά, όπως τα Vogue France, Vogue Italia, Egoïste και Luncheon, καθώς και με τους κορυφαίους σχεδιαστές μόδας στον κόσμο, κυρίως τους Yohji Yamamoto, Romeo Gigli και Rei Kawakubo για την Comme des Garçons. Από τα χρόνια της μαθητείας του, η επιλογή του Roversi για φωτογραφικές λήψεις σε στούντιο, φωτογραφικές μηχανές μεγάλου μεγέθους και Polaroid καθόρισαν τόσο τις μεθόδους εργασίας του όσο και την αισθητική του. Η τεχνική του είναι άμεσα αναγνωρίσιμη: απαλό ασπρόμαυρο με σέπια, τραβηγμένο με φυσικό φως, πυκνότητα και βάθος χρώματος που επιτυγχάνεται με τη χρήση φλας Mag-Lite. Με την πάροδο των ετών, ο Paolo Roversi εξερεύνησε και επινόησε τη δική του φωτογραφική γλώσσα, αντιμετωπίζοντας το τυχαίο και τα λάθη ως ευκαιρίες για να εξελίξει το στυλ του.


 

Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του Facebook Twitter
 © Paolo Roversi
Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του Facebook Twitter
 © Paolo Roversi
Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του Facebook Twitter
 © Paolo Roversi
Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του Facebook Twitter
 © Paolo Roversi
Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του Facebook Twitter
 © Paolo Roversi
Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του Facebook Twitter
 © Paolo Roversi
Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του Facebook Twitter
 © Paolo Roversi
Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του Facebook Twitter
 © Paolo Roversi
Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του Facebook Twitter
 © Paolo Roversi
Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του Facebook Twitter
 © Paolo Roversi
Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του Facebook Twitter
 © Paolo Roversi
Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του Facebook Twitter
 © Paolo Roversi
Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του Facebook Twitter
 © Paolo Roversi
Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του Facebook Twitter
 © Paolo Roversi
Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του Facebook Twitter
 © Paolo Roversi
Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του Facebook Twitter
 © Paolo Roversi
Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του Facebook Twitter
 © Paolo Roversi
Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του Facebook Twitter
 © Paolo Roversi
Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη Δήλο το πρώτο έργο σύγχρονης τέχνης που θα εκτίθεται μόνιμα σε ελληνικό αρχαιολογικό χώρο

Πολιτισμός / Στη Δήλο το πρώτο έργο σύγχρονης τέχνης που θα εκτίθεται μόνιμα σε αρχαιολογικό χώρο

Στο νησί της Δήλου, σημείο αναφοράς της συνομιλίας μεταξύ κλασικού και σύγχρονου πολιτισμού, τοποθετείται το έργο του Antony Gormley, μια δωρεά του οργανισμού ΝΕΟΝ στο υπουργείο Πολιτισμού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Απορρίφθηκε το αίτημα για γυρίσματα του Γιώργου Λάνθιμου στην Ακρόπολη – «Ασύμβατες οι σκηνές με τους συμβολισμούς του μνημείου»

Πολιτισμός / Απορρίφθηκε το αίτημα για γυρίσματα του Γιώργου Λάνθιμου στην Ακρόπολη – «Ασύμβατες οι σκηνές με τους συμβολισμούς του μνημείου»

Η απόφαση δημοσιοποιήθηκε σήμερα, 3 Απριλίου, και στηρίζεται στην κατά πλειοψηφία γνωμοδότηση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου (ΚΑΣ), κατά τη συνεδρίασή του την 1η Απριλίου
LIFO NEWSROOM