Village Cinema: νέο κινηματογραφικό κανάλι αποκλειστικά στην ΟΤΕ TV

Village Cinema: νέο κινηματογραφικό κανάλι αποκλειστικά στην ΟΤΕ TV Facebook Twitter
0

Η μαγεία του σινεμά έρχεται στη μικρή οθόνη με το νέο κινηματογραφικό κανάλι Village Cinema, που κάνει πρεμιέρα στην ελληνική αγορά αποκλειστικά μέσα από τη συνδρομητική πλατφόρμα της OTE TV.

Οι συνδρομητές της OTE TV μπορούν να απολαμβάνουν σε πρώτη τηλεοπτική προβολή κορυφαίες κινηματογραφικές παραγωγές, καθημερινά, 24 ώρες το 24ωρο. Το πρόγραμμα του Village Cinema περιλαμβάνει περισσότερες από 300 νέες ταινίες το χρόνο, εκ των οποίων δεκάδες πρεμιέρες σε αποκλειστικότητα, και ένα καθημερινό κινηματογραφικό υπερθέαμα για όλα τα μέλη της οικογένειας. Επιπλέον, οι συνδρομητές της OTE TV μπορούν να παρακολουθούν ενημερωτικές εκπομπές με ειδήσεις από το χώρο του σινεμά και αποκλειστικό υλικό από νέες κινηματογραφικές παραγωγές, θεματικά αφιερώματα κ.ά.

Το Village Cinema έκανε πρεμιέρα τη Δευτέρα 11/6 στις 21.00 με την ταινία «Buried» και κάθε Δευτέρα την ίδια ώρα θα προβάλει μεγάλες κινηματογραφικές επιτυχίες και blockbusters σε πρώτη τηλεοπτική προβολή. Το πρόγραμμα του καναλιού για φέτος περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την τελευταία ταινία του Γούντι Άλεν «Μεσάνυχτα στο Παρίσι» σε πρώτη τηλεοπτική προβολή στις 4/7, το sequel του Σέρλοκ Χολμς «Το Παιχνίδι των Σκιών», το «Mirror, Mirror» με την Τζούλια Ρόμπερτς, τους θεαματικούς «Immortals» και το οσκαρικό «Κι ο Κλήρος Έπεσε στον Σμάιλι».

Το Village Cinema είναι διαθέσιμο μέσω του πακέτου Full Pack της ΟΤΕ TV (Μέσω Conn-x & Μέσω Δορυφόρου), που προσφέρει περισσότερα από 50 κανάλια, από τα οποία τα 11 σε High Definition, και τα μεγάλα κανάλια εθνικής εμβέλειας, μόνο με 19,90 ευρώ/μήνα.

Η OTE TV τώρα διατίθεται με δώρο όλο τον εξοπλισμό (αποκωδικοποιητή & δορυφορικό πιάτο) αξίας 175€.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM