And Just Like That...Τέλος εποχής για την εταιρεία παπουτσιών της Σάρα Τζέσικα Πάρκερ

And Just Like That... Τέλος εποχής για την εταιρεία παπουτσιών της Σάρα Τζέσικα Πάρκερ Facebook Twitter
SJP by Sarah Jessica Parker / © Getty Images
0

Η σειρά με τις θηλυκές, πολύχρωμες γόβες της Σάρα Τζέσικα Πάρκερ σύντομα δεν θα υπάρχει πια.

Την περασμένη εβδομάδα η ομώνυμη μάρκα της, SJP by Sarah Jessica Parker, ανακοίνωσε αθόρυβα στο χώρο της μόδας ότι τερματίζει τη λειτουργία της μετά από μια δεκαετία.

Η ηθοποιός του Sex and the City εκμεταλλεύτηκε τη φήμη της Κάρι Μπράντσο (Carrie Bradshaw) και του πάθους του χαρακτήρα της για παπούτσια, όταν λάνσαρε τη σειρά με τον George Malkemus, τότε επικεφαλής του Manolo Blahnik στις ΗΠΑ, το 2014. Ο Malkemus πέθανε από καρκίνο το 2021.

Τα παπούτσια της SJP -τα οποία περιλάμβαναν γυαλιστερές γόβες με αστραφτερές αγκράφες, λουστρίνια με χαμηλό τακούνι και τακούνια φιλικά προς τις νύφες με τις λέξεις hello και lover πάνω στα δάχτυλα των ποδιών- ήταν συχνά ορατά στο And Just Like That ...

Αλλά στην οθόνη, μεταμφιέστηκαν σε μια vintage μάρκα με την ονομασία «Duchessa Gardini» για να αποφευχθεί μια κατάσταση όπου η Parker και η Bradshaw υπήρχαν και οι δύο ταυτόχρονα. Ή τουλάχιστον έτσι εξήγησε η Σάρα Τζέσικα Πάρκερ στη Vogue το 2022.

Οι περίφημες γόβες της SJP, όπως και όλα τα παπούτσια του οίκου έχουν επί του παρόντος έκπτωση 25%, τελική πώληση. Αυτό σημαίνει ότι εξακολουθούν να κοστίζουν πάνω από 400 δολάρια. 

Το κατάστημα στο Μανχάταν θα κλείσει στις 25 Αυγούστου, σύμφωνα με το Footwear News. Εν τω μεταξύ, η Σάρα Τζέσικα Πάρκερ, η οποία εξακολουθεί να κατέχει μια μάρκα κρασιού που ονομάζεται Invivo X, SJP και ένα άρωμα, Lovely - γυρίζει αυτή τη στιγμή την τρίτη σεζόν του And Just Like That ...

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Netflix αυξάνει τις τιμές μετά την ανακοίνωση του μεγαλύτερου αριθμού νέων συνδρομητών στην ιστορία του

TV & Media / Το Netflix αυξάνει τις τιμές μετά την ανακοίνωση του μεγαλύτερου αριθμού νέων συνδρομητών στην ιστορία του

Η ραγδαία αύξηση συνδρομητών επιβεβαιώνει τη δεσπόζουσα θέση του Netflix στην αγορά, σε μια περίοδο όπου ανταγωνιστές όπως η Disney και η Warner Bros. Discovery καταβάλλουν προσπάθειες να φτάσουν τη δημοτικότητα και την κερδοφορία της πλατφόρμας
LIFO NEWSROOM
Λος Άντζελες: Αντιδράσεις για τον «ναρκισσιστής» ρεπόρτερ που χρησιμοποίησε μανταλάκια για να σφίξει το αντιπυρικό του μπουφάν

TV & Media / Λος Άντζελες: Μέσα στην απόλυτη καταστροφή, «ναρκισσιστής» ρεπόρτερ έσφιξε το αντιπυρικό μπουφάν με μανταλάκια

Το ξύλινο μανταλάκι τραβούσε το επιπλέον ύφασμα στο μπουφάν του δημοσιογράφου του ABC Ντέιβιντ Μιουρ, κάνοντάς το να εφαρμόζει πιο σφιχτά στο σώμα του
LIFO NEWSROOM
Angel: Στην αλλαγή φύλου, μου γύρισαν την πλάτη, τώρα που βγήκα στην τηλεόραση μου ξαναμιλάνε

TV & Media / Η τρανς τραγουδίστρια Angel θυμάται: «Μου γύρισαν την πλάτη, τώρα που βγήκα στην τηλεόραση μου ξαναμιλάνε»

«Προσπάθησα να την αγαπώ και να μάθω μαζί της, με φόβιζε το σχολείο και το πώς την αντιμετώπιζαν», σχολίασε η μητέρα της τραγουδίστριας, σε κοινή τους συνέντευξη
LIFO NEWSROOM