Βελτιώνεται η στοχευμένη διαφήμιση στο Twitter

Βελτιώνεται η στοχευμένη διαφήμιση στο Twitter Facebook Twitter
0

Το Twitter προχώρησε σε σημαντική βελτίωση των διαφημίσεων καθώς οι εταιρείες θα μπορούν να στέλνουν tweets σε συγκεκριμένες περιοχές, συσκευές και πλατφόρμες με αποτέλεσμα η προώθηση των στοχευμένων προϊόντων να είναι πιο αποτελεσματική.

Σημειώνεται ότι η νέα προσθήκη θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμη σε εταιρείες παγκόσμιας εμβέλειας, οι οποίες συνηθίζουν να έχουν διαφορετικές ημερομηνίες λανσαρίσματος προϊόντων ανά χώρα. Οι εν λόγω εταιρείες θα μπορούν στο εξής να προγραμματίζουν τα promoted tweets για διαφορετικές ημερομηνίες και τοποθεσίες.

Παράλληλα η εταιρεία ξεκίνησε τη διεύρυνση του διαφημιστικού της προγράμματος σε περισσότερες μικρές εταιρείες, οι οποίες είχαν δηλώσει συμμετοχή τον Μάρτιο όταν υπήρχε η δυνατότητα αυτή. «Βλέπουμε μια τεράστια ευκαιρία εδώ και θέλουμε να το κάνουμε σωστά», αναφέρει η εταιρεία.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Τech & Science / TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Σύμφωνα με στοιχεία του TikTok, μικρές επιχειρήσεις και δημιουργοί περιεχομένου στις ΗΠΑ θα χάσουν 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα μέσα στον πρώτο μήνα από την παύση λειτουργίας της πλατφόρμας
LIFO NEWSROOM