Το Twitter προχώρησε σε σημαντική βελτίωση των διαφημίσεων καθώς οι εταιρείες θα μπορούν να στέλνουν tweets σε συγκεκριμένες περιοχές, συσκευές και πλατφόρμες με αποτέλεσμα η προώθηση των στοχευμένων προϊόντων να είναι πιο αποτελεσματική.
Σημειώνεται ότι η νέα προσθήκη θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμη σε εταιρείες παγκόσμιας εμβέλειας, οι οποίες συνηθίζουν να έχουν διαφορετικές ημερομηνίες λανσαρίσματος προϊόντων ανά χώρα. Οι εν λόγω εταιρείες θα μπορούν στο εξής να προγραμματίζουν τα promoted tweets για διαφορετικές ημερομηνίες και τοποθεσίες.
Παράλληλα η εταιρεία ξεκίνησε τη διεύρυνση του διαφημιστικού της προγράμματος σε περισσότερες μικρές εταιρείες, οι οποίες είχαν δηλώσει συμμετοχή τον Μάρτιο όταν υπήρχε η δυνατότητα αυτή. «Βλέπουμε μια τεράστια ευκαιρία εδώ και θέλουμε να το κάνουμε σωστά», αναφέρει η εταιρεία.
σχόλια