Η μεγάλη αλλαγή που εξετάζει το Instagram για να «κερδίσει» το TikTok

Η μεγάλη αλλαγή που εξετάζει το Instagram για να «κερδίσει» το TikTok Facebook Twitter
Φωτ: Pixabay
0

Το Instagram φέρεται να εξετάζει το ενδεχόμενο να κυκλοφορήσει ξεχωριστή εφαρμογή για τα Reels, τη λειτουργία βίντεο μικρής διάρκειας της πλατφόρμας, καθώς το μέλλον του κινεζικής ιδιοκτησίας TikTok παραμένει αβέβαιο στις ΗΠΑ.

Ο διευθύνων σύμβουλος του Instagram, Άνταμ Μοσέρι, αναφέρθηκε σε αυτή την πιθανή εξέλιξη κατά τη διάρκεια επικοινωνίας με εργαζομένους αυτή την εβδομάδα, όπως μετέδωσε το επιχειρηματικό έντυπο The Information, επικαλούμενο άτομο που άκουσε τη συνομιλία.

Η Meta, η μητρική εταιρεία του Instagram, του Facebook και του WhatsApp, δεν απάντησε άμεσα σε αίτημα του BBC για σχόλιο.

Τον Ιανουάριο, ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ έδωσε παράταση 75 ημερών στην ιδιοκτήτρια εταιρία του TikTok για να συμμορφωθεί με νόμο που υπέγραψε ο τότε πρόεδρος Τζο Μπάιντεν, ο οποίος απαιτεί την πώληση ή την απαγόρευση της πλατφόρμας στις ΗΠΑ. Ο Τραμπ είχε προτείνει τη δημιουργία μιας κοινοπραξίας που θα διαχειρίζεται το TikTok, λέγοντας ότι επιδιώκει μια συνεργασία 50-50 μεταξύ «των Ηνωμένων Πολιτειών» και της ByteDance, της κινεζικής μητρικής εταιρείας. Ωστόσο, δεν έδωσε περαιτέρω λεπτομέρειες για το πώς θα προχωρούσε στην πράξη αυτή η πρωτοβουλία.

Η κυβέρνηση Μπάιντεν είχε υποστηρίξει ότι το TikTok, το οποίο έχει 170 εκατομμύρια χρήστες στις ΗΠΑ, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί από την Κίνα ως εργαλείο κατασκοπείας και πολιτικής χειραγώγησης.

Από την πλευρά τους, οι πολέμιοι της απαγόρευσης ισχυρίζονται ότι μία τέτοια κίνηση θα αποτελούσε απειλή για την ελευθερία του λόγου.

Το 2018, η Meta ξεκίνησε μια αυτόνομη εφαρμογή με την ονομασία Lasso για να ανταγωνιστεί το TikTok, αλλά αργότερα την έκλεισε καθώς δεν είχε την αναμενόμενη ανάπτυξη.

Με πληροφορίες από BBC

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ