Γιατί η Gen Z δεν χρησιμοποιεί πια το ρήμα «γκουγκλάρω» - Ο ρόλος του TikTok

Η Gen Z δεν χρησιμοποιεί πια το ρήμα «γκουγκλάρω»- Και αυτό ίσως είναι πρόβλημα για την Google Facebook Twitter
Φωτ. Αρχείου: Unsplash
0

Πριν από περίπου 20 χρόνια, η Google σημείωσε ένα σημαντικό ορόσημο: το λεξικό Merriam-Webster πρόσθεσε τη λέξη «google» ως ρήμα, που σημαίνει «αναζητώ κάτι στο διαδίκτυο».

Αυτό ήταν μια εντυπωσιακή εξέλιξη για την εταιρεία, καθώς το όνομά της είχε γίνει τόσο διαδεδομένο που ενσωματώθηκε στο λεξιλόγιο της κουλτούρας και της κοινωνίας μας. Από εκεί και πέρα, η Google εξελίχθηκε σε μία από τις πιο κερδοφόρες και ισχυρές εταιρείες παγκοσμίως. Ωστόσο, αυτή η ιδιαίτερη θέση της Google ως ρήμα φαίνεται να αρχίζει να εξασθενεί.

«Αντίο, Google, ως ρήμα», έγραψε ο Mark Shmulik και οι αναλυτές διαδικτύου της Bernstein Research σε σημείωμα προς τους επενδυτές. «Οι νεότερες γενιές 'αναζητούν', δεν 'γκουγκλάρουν'».

Αυτή η διαπίστωση ήταν ένα από τα κορυφαία ευρήματα σε μια νέα μελέτη που δημοσιεύθηκε την Παρασκευή σχετικά με τη γενιά Gen Z. Γεννημένοι μεταξύ 1997 και 2012, τα μέλη αυτής της γενιάς είναι οι πρώτοι που έζησαν ολόκληρη τη ζωή τους στο διαδίκτυο, με πολλούς από αυτούς να χρησιμοποιούν κυρίως smartphones και εφαρμογές για πρόσβαση στο ίντερνετ, αντί για επιτραπέζιους υπολογιστές και προγράμματα περιήγησης.

Τώρα που οι καταναλωτές της Gen Z μεγαλώνουν και γίνονται σημαντικά μέλη της οικονομίας, αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο γίνονται τα πράγματα, δημιουργώντας νέους νικητές και ηττημένους.

«Τα μέλη της Gen Z, και ειδικά της Gen Alpha, σχεδόν δεν χρησιμοποιούν πια το Google ως ρήμα. Απλώς λένε 'ψάξ’ το' (search it)», εξήγησαν ο Shmulik και οι συνεργάτες του. «Για όσους έχουν εφήβους, δοκιμάστε να τους ζητήσετε να βρουν κάτι στο διαδίκτυο και παρακολουθήστε πώς περιγράφουν αυτό που κάνουν».

Ψάχνουν στο TikTok

Αντί για αυτό, η Gen Z συχνά χρησιμοποιεί την εφαρμογή TikTok για να δει προτάσεις εστιατορίων και ξενοδοχείων ή θα ακολουθήσει έναν δημιουργό που θα προτείνει ένα νέο προϊόν και θα πάει απευθείας στην εφαρμογή ή την ιστοσελίδα της εταιρείας για να το αγοράσει, εξήγησαν οι αναλυτές.

Πρέπει η Google να ανησυχεί για αυτήν την "απο-ρήματωση," όπως την περιέγραψαν οι αναλυτές; Ίσως να πρέπει, γιατί όταν μια εταιρεία παύει να χρησιμοποιείται ως ρήμα, αυτό μπορεί να σημαίνει ότι δεν είναι πια πανταχού παρούσα. Αυτό δεν είναι καλό. Θυμάται κανείς το διαφημιστικό σλόγκαν της Yahoo "Do you Yahoo?" Μάλλον όχι. Και πιθανόν να έχετε σταματήσει να "Yahooing" από το 2005.

Ωστόσο, η Google δεν ήταν πάντα ευχαριστημένη που έγινε ρήμα. Αυτό συμβαίνει γιατί όταν το όνομα μιας εταιρείας ή ενός προϊόντος γίνεται υπερβολικά διαδεδομένο, είναι δύσκολο να προστατευτεί ως εμπορικό σήμα. Δείτε τι συνέβη με την «ασπιρίνη» τον περασμένο αιώνα. Ίσως λοιπόν η Google να χαίρεται που δεν είναι πλέον ρήμα για τους νέους.

Όταν ρωτήθηκε ο Shmulik, απάντησε: «Πιστεύω ότι το να είσαι ρήμα έχει σημασία στο διαδίκτυο λόγω της κλίμακας/δικτυακών επιδράσεων και του τεχνολογικού πλεονεκτήματος. Νομίζω ότι όταν παύεις να είσαι ρήμα, είναι επειδή η τεχνολογία και η συμπεριφορά των χρηστών έχουν προχωρήσει».

Με πληροφορίες από Business Insider

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Είχε η Γη δακτύλιο όπως ο Κρόνος; - Τι αποκαλύπτουν οι κρατήρες στην επιφάνεια του πλανήτη

Τech & Science / Είχε η Γη δακτύλιο όπως ο Κρόνος; - Τι αποκαλύπτουν οι κρατήρες στην επιφάνεια του πλανήτη

Επιστήμονες θεωρούν ότι οι ανώμαλες θέσεις των κρατήρων πρόσκρουσης, τα συντρίμμια μετεωριτών σε ιζηματογενή πετρώματα, τα τσουνάμι και η σύντομη έκθεση μετεωριτών σε διαστημική ακτινοβολία σχετίζονται
LIFO NEWSROOM
Έρχονται αλλαγές στο Instagram με στόχο την προστασία των εφήβων

Διεθνή / Έρχονται αλλαγές στο Instagram με στόχο την προστασία των εφήβων

Η εφαρμογή θα εμποδίζει τους εφήβους να βλέπουν ευαίσθητες φωτογραφίες και βίντεο - Οι γονείς θα βλέπουν σε ποιους λογαριασμούς στέλνει μηνύματα το παιδί τους - Οι έφηβοι θα λαμβάνουν επίσης μια ειδοποίηση για έξοδο από την εφαρμογή μετά από 60 λεπτά χρήσης κάθε μέρα
LIFO NEWSROOM
Ατλάντα: Τα βαγόνια του μετρό μετατράπηκαν σε υφάλους για κοράλια και θαλάσσιες χελώνες

Τech & Science / Ατλάντα: Βαγόνια τρένων μετατράπηκαν σε υφάλους για κοράλλια και θαλάσσιες χελώνες

«Ο τεχνητός ύφαλος φαίνεται υπέροχος και μας ενθαρρύνει η ποσότητα της ανάπτυξης των κοραλλιών και της δραστηριότητας της θαλάσσιας άγριας ζωής», δήλωσε ο Κάμερον Μπρίντον, θαλάσσιος βιολόγος
LIFO NEWSROOM
Προειδοποίηση για την ψυχική υγεία των γονέων στις ΗΠΑ- Ο υπερβολικός ζήλος γίνεται επικίνδυνος

Τech & Science / Προειδοποίηση για την ψυχική υγεία των γονέων στις ΗΠΑ- Ο υπερβολικός ζήλος γίνεται επικίνδυνος

Οι γονείς ξοδεύουν μεγαλύτερο μέρος του εισοδήματός τους σε εξωσχολικές δραστηριότητες και καταβάλλουν περισσότερη προσπάθεια για να εμπλακούν ενεργά στην ανατροφή των παιδιών τους
LIFO NEWSROOM