Γιατί η Gen Z δεν χρησιμοποιεί πια το ρήμα «γκουγκλάρω» - Ο ρόλος του TikTok

Η Gen Z δεν χρησιμοποιεί πια το ρήμα «γκουγκλάρω»- Και αυτό ίσως είναι πρόβλημα για την Google Facebook Twitter
Φωτ. Αρχείου: Unsplash
0

Πριν από περίπου 20 χρόνια, η Google σημείωσε ένα σημαντικό ορόσημο: το λεξικό Merriam-Webster πρόσθεσε τη λέξη «google» ως ρήμα, που σημαίνει «αναζητώ κάτι στο διαδίκτυο».

Αυτό ήταν μια εντυπωσιακή εξέλιξη για την εταιρεία, καθώς το όνομά της είχε γίνει τόσο διαδεδομένο που ενσωματώθηκε στο λεξιλόγιο της κουλτούρας και της κοινωνίας μας. Από εκεί και πέρα, η Google εξελίχθηκε σε μία από τις πιο κερδοφόρες και ισχυρές εταιρείες παγκοσμίως. Ωστόσο, αυτή η ιδιαίτερη θέση της Google ως ρήμα φαίνεται να αρχίζει να εξασθενεί.

«Αντίο, Google, ως ρήμα», έγραψε ο Mark Shmulik και οι αναλυτές διαδικτύου της Bernstein Research σε σημείωμα προς τους επενδυτές. «Οι νεότερες γενιές 'αναζητούν', δεν 'γκουγκλάρουν'».

Αυτή η διαπίστωση ήταν ένα από τα κορυφαία ευρήματα σε μια νέα μελέτη που δημοσιεύθηκε την Παρασκευή σχετικά με τη γενιά Gen Z. Γεννημένοι μεταξύ 1997 και 2012, τα μέλη αυτής της γενιάς είναι οι πρώτοι που έζησαν ολόκληρη τη ζωή τους στο διαδίκτυο, με πολλούς από αυτούς να χρησιμοποιούν κυρίως smartphones και εφαρμογές για πρόσβαση στο ίντερνετ, αντί για επιτραπέζιους υπολογιστές και προγράμματα περιήγησης.

Τώρα που οι καταναλωτές της Gen Z μεγαλώνουν και γίνονται σημαντικά μέλη της οικονομίας, αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο γίνονται τα πράγματα, δημιουργώντας νέους νικητές και ηττημένους.

«Τα μέλη της Gen Z, και ειδικά της Gen Alpha, σχεδόν δεν χρησιμοποιούν πια το Google ως ρήμα. Απλώς λένε 'ψάξ’ το' (search it)», εξήγησαν ο Shmulik και οι συνεργάτες του. «Για όσους έχουν εφήβους, δοκιμάστε να τους ζητήσετε να βρουν κάτι στο διαδίκτυο και παρακολουθήστε πώς περιγράφουν αυτό που κάνουν».

Ψάχνουν στο TikTok

Αντί για αυτό, η Gen Z συχνά χρησιμοποιεί την εφαρμογή TikTok για να δει προτάσεις εστιατορίων και ξενοδοχείων ή θα ακολουθήσει έναν δημιουργό που θα προτείνει ένα νέο προϊόν και θα πάει απευθείας στην εφαρμογή ή την ιστοσελίδα της εταιρείας για να το αγοράσει, εξήγησαν οι αναλυτές.

Πρέπει η Google να ανησυχεί για αυτήν την "απο-ρήματωση," όπως την περιέγραψαν οι αναλυτές; Ίσως να πρέπει, γιατί όταν μια εταιρεία παύει να χρησιμοποιείται ως ρήμα, αυτό μπορεί να σημαίνει ότι δεν είναι πια πανταχού παρούσα. Αυτό δεν είναι καλό. Θυμάται κανείς το διαφημιστικό σλόγκαν της Yahoo "Do you Yahoo?" Μάλλον όχι. Και πιθανόν να έχετε σταματήσει να "Yahooing" από το 2005.

Ωστόσο, η Google δεν ήταν πάντα ευχαριστημένη που έγινε ρήμα. Αυτό συμβαίνει γιατί όταν το όνομα μιας εταιρείας ή ενός προϊόντος γίνεται υπερβολικά διαδεδομένο, είναι δύσκολο να προστατευτεί ως εμπορικό σήμα. Δείτε τι συνέβη με την «ασπιρίνη» τον περασμένο αιώνα. Ίσως λοιπόν η Google να χαίρεται που δεν είναι πλέον ρήμα για τους νέους.

Όταν ρωτήθηκε ο Shmulik, απάντησε: «Πιστεύω ότι το να είσαι ρήμα έχει σημασία στο διαδίκτυο λόγω της κλίμακας/δικτυακών επιδράσεων και του τεχνολογικού πλεονεκτήματος. Νομίζω ότι όταν παύεις να είσαι ρήμα, είναι επειδή η τεχνολογία και η συμπεριφορά των χρηστών έχουν προχωρήσει».

Με πληροφορίες από Business Insider

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θα μπορούσε αυτή η δομή σε σχήμα αυγού να είναι το μελλοντικό μας σπίτι στο Διάστημα;

Τech & Science / Θα μπορούσε αυτή η δομή σε σχήμα αυγού να είναι το μελλοντικό μας σπίτι στο Διάστημα;

Η Ινδία ετοιμάζεται να στείλει τους πρώτους της αστροναύτες στο διάστημα μέσω της αποστολής Gaganyaan, η οποία θα τοποθετήσει τρεις αστροναύτες σε χαμηλή γήινη τροχιά για τρεις ημέρες
LIFO NEWSROOM
Είμαστε έτοιμοι για αυτό; Δημοσιογράφος αναγνωρίζει πρόσωπα στον δρόμο με γυαλιά τεχνητής νοημοσύνης

Τech & Science / Το μέλλον είναι εδώ: Δημοσιογράφος ταυτοποιεί αγνώστους στον δρόμο με γυαλιά τεχνητής νοημοσύνης

Είμαστε έτοιμοι για αυτό; Σκανάρει πρόσωπα αγνώστων και τους αναγνωρίζει σε ελάχιστα δευτερόλεπτα - Το βίντεο πυροδοτεί συζητήσεις για την προστασία της ιδιωτικότητας που σχετίζονται με τις τεχνολογίες αναγνώρισης προσώπου
LIFO NEWSROOM
Επτά επιστημονικές συμβουλές για την ψυχική και γνωστική μας υγεία

Τech & Science / Επτά επιστημονικές συμβουλές για την ψυχική και γνωστική μας υγεία

Από το JOMO, τον σωστό ύπνο έως τον συνεπή εμβολιασμό και από την κηπουρική ως την αλληλεγγύη και τον αλτρουισμό, υπάρχουν επτά απλοί τρόποι για να ενισχύσουμε την υγεία του εγκεφάλου μας και τη συναισθηματική μας ανθεκτικότητα
LIFO NEWSROOM
Τα UFO δεν εμφανίζονται ένα τυχαίο βράδυ Τρίτης την ώρα που βγάζουμε τα σκουπίδια

Tech & Science / Τα UFO δεν εμφανίζονται ένα τυχαίο βράδυ Τρίτης την ώρα που βγάζουμε τα σκουπίδια

Πανικό έχουν προκαλέσει στις ΗΠΑ τα μυστηριώδη drones πάνω από τον ουρανό του Νιου Τζέρσεϊ, αλλά στο αιώνιο κυνήγι για τον εντοπισμό αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενων αντικειμένων, η ανθρώπινη μαρτυρία είναι συνήθως ο πιο αδύναμος κρίκος.
THE LIFO TEAM
Πέγκυ Αντωνάκου: Στην Google θα ξεκλειδώσουμε ερωτήσεις και αναζητήσεις που δεν ξέραμε καν ότι μπορούσαμε να απαντήσουμε

Good Business Directory Vol.5 / «Στην Google θα ξεκλειδώσουμε αναζητήσεις που δεν ξέραμε καν ότι μπορούσαμε να απαντήσουμε»

Η γενική διευθύντρια της Google για τη ΝΑ Ευρώπη, Πέγκυ Αντωνάκου, περιγράφει πώς η τεχνολογία και η τεχνητή νοημοσύνη θα αλλάξουν τη ζωή μας τα επόμενα χρόνια.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ