Τρομοκρατική επίθεση στο Τελ Αβίβ: Η τραγική ιστορία της Σαχάρ που δολοφονήθηκε στο τραμ με τον Ιωνά

Τρομοκρατική επίθεση στο Τελ Αβίβ: Η τραγική ιστορία της Σαχάρ που δολοφονήθηκε Facebook Twitter
0

H 30χρονη Σαχάρ Γκόλντμαν είναι μεταξύ των θυμάτων του τρομοκρατικού χτυπήματος στο Τελ Αβίβ.

Η Σαχάρ που έχασε τη ζωή της στον μοιραίο συρμό, έχει συγγενική σχέση με έναν Έλληνα που ονομάζεται Ιωανάθαν Ιατρού.
 
Είναι ξαδέρφια εξ αγχιστείας και πολύ αγαπημένο του πρόσωπο, όπως ανέφερε ο ίδιος μιλώντας στο Star. 

Τραγική ειρωνεία είναι πως ο ξάδερφός της πληροφορήθηκε από τις ειδήσεις για τον χαμό της όταν είδε το όνομά της και τις φωτογραφίες της να συγκαταλέγονται στα θύματα του φονικού. 

Περνούσαν, όπως δήλωσε, μαζί κάθε χρόνο την εβραϊκή πρωτοχρονιά, μαζί με όλη τους την οικογένεια. Δυστυχώς όμως, φέτος δεν τα κατάφεραν. 

Ποια ήταν η 30χρονη Σαχάρ

Η νεαρή κοπέλα είχε παντρευτεί μόλις πριν από ένα χρόνο και είχε πάει να βοηθήσει μια φίλη της στην πόλη Ραμάτ Γκαν. 

Δυστυχώς, επιβιβάστηκε στον μοιραίο συρμό για να επιστρέψει στο σπίτι της με αποτέλεσμα να την δολοφονήσουν. 

Η 30χρονη Σαχάρ ήταν χορεύτρια και συγγενείς της την περιγράφουν ως μια κοπέλα με αρχές και πηγαία αισιοδοξία.

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δημήτρης Καρούσης για τον θάνατο του γιου του στο Τελ Αβίβ: Σκοτώνουν ανθρώπους ο ένας με το Κοράνι κι ο άλλος με την Παλαιά Διαθήκη

Ελλάδα / Δημήτρης Καρούσης για τον θάνατο του γιου του στο Τελ Αβίβ: Στο άνθος της ζωής του, πήγαν οι τρομοκράτες και τον πυροβόλησαν στον σταθμό του τρόλεϊ

«Σκοτώνουν ανθρώπους ο ένας με το Κοράνι κι ο άλλος με την Παλαιά Διαθήκη» - Συγκλονίζει ο καθηγητής νευρολογίας για τον χαμό του 26χρονου γιου του Ιωνά: «Πήγε να κάνει εργασία για τον αρχιτεκτονική και τον σκότωσαν μέσα στον σταθμό στη Γιάφα»
LIFO NEWSROOM

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άγγελοι με κομμένα φτερά: Μπορεί η μάρκα εσωρούχων Victoria's Secret να κερδίσει τη Gen Z;

Διεθνή / Άγγελοι με κομμένα φτερά: Μπορεί η μάρκα εσωρούχων Victoria's Secret να κερδίσει τη Gen Z;

Η αμερικανική μάρκα που έχτισε μια αυτοκρατορία πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων με εξωφρενικές επιδείξεις και μια προκλητική εικόνα πρέπει τώρα να κερδίσει μια νεότερη γενιά αγοραστών που ενδιαφέρεται περισσότερο για την συμπερίληψη, την άνεση και τη βιωσιμότητα
LIFO NEWSROOM