Ο Ήλιος του Μεσονυκτίου στο Athens Bar Show 2024: Μια μοναδική εμπειρία φιλοξενίας από τη βότκα Finlandia

Η βότκα Finlandia διοργάνωσε μία μοναδική εμπειρία φιλοξενίας για εκλεκτούς προσκεκλημένους από 15 αγορές της Coca-Cola HBC σε όλη την Ευρώπη Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με σημείο αναφοράς τον Ήλιο του Μεσονυκτίου, η βότκα Finlandia, η οποία έχει πλέον ενταχθεί στο 24/7 χαρτοφυλάκιο της Coca-Cola HBC, διοργάνωσε, στο πλαίσιο του Athens Bar Show 2024, μία μοναδική εμπειρία συνολικής διάρκειας 72 ωρών, φιλοξενώντας 120 εκλεκτούς προσκεκλημένους από 15 αγορές της Coca-Cola HBC σε όλη την Ευρώπη, οι οποίοι επιλέχθηκαν μέσω εσωτερικού διαγωνισμού.

Η τριήμερη εμπειρία σχεδιάστηκε ώστε να συμπίπτει χρονικά με τη μεγαλύτερη και πιο σημαντική έκθεση για bartenders στην Ευρώπη, και ανέδειξε τη μοναδική κληρονομιά της Finlandia, με φόντο το ολοζώντανο σκηνικό της Αθήνας.

Οι 72 ώρες που πέρασαν οι προσκεκλημένοι στην Αθήνα αντικατοπτρίζουν τις 72 ημέρες και νύχτες κάτω από τον Ήλιο του Μεσονυκτίου - ένα εμβληματικό στοιχείο που βρίσκεται στο DNA της Finlandia. Με αυτή την αναγωγή ως αφήγημα, η βότκα Finlandia υπογραμμίζει τη βαθιά σύνδεσή της με την αφθονία της Φιλανδικής φύσης, τον σεβασμό για το περιβάλλον και τη δέσμευση στην ποιότητα κατά τη διαδικασία παραγωγής της.

Η βότκα Finlandia διοργάνωσε μία μοναδική εμπειρία φιλοξενίας για εκλεκτούς προσκεκλημένους από 15 αγορές της Coca-Cola HBC σε όλη την Ευρώπη Facebook Twitter
Ανάμεσα στα κορυφαία δρώμενα ήταν τα exclusive masterclasses από τον Global Finlandia Brand Advocate, Pekka Pellinen.
Η βότκα Finlandia διοργάνωσε μία μοναδική εμπειρία φιλοξενίας για εκλεκτούς προσκεκλημένους από 15 αγορές της Coca-Cola HBC σε όλη την Ευρώπη Facebook Twitter
Η εκδήλωση κορυφώθηκε με το πολυαναμενόμενο Finlandia Experience Party στο Gazarte.

Η συναρπαστική αυτή τριήμερη εμπειρία έφερε στο προσκήνιο την ενέργεια και τη δημιουργικότητα που βρίσκονται στον πυρήνα της βότκας Finlandia. Το Athens Bar Show αποτέλεσε τη δυναμική σκηνή για το περίπτερο της Finlandia, όπου masterclasses, workshops και σεμινάρια ανέδειξαν την καινοτομία, την ποιότητα και την αυθεντικότητα του brand. Ανάμεσα στα κορυφαία δρώμενα ήταν τα exclusive masterclasses από τον Global Finlandia Brand Advocate, Pekka Pellinen, και τον διεθνούς φήμης bartender Kevin Armstrong, οι οποίοι μοιράστηκαν με το κοινό τις γνώσεις τους και το οδήγησαν να ανακαλύψει τις απολαύσεις που κρύβει η Finlandia. Οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να μυηθούν στις διαδικασίες παραγωγής του Φιλανδικού brand και να εξερευνήσουν νέες τεχνικές δημιουργίας cocktail που αναδεικνύουν την ουσία και το πνεύμα της Finlandia.

Παράλληλα με τη συμμετοχή στο Athens Bar Show, οι προσκεκλημένοι γνώρισαν από κοντά την έντονη νυχτερινή ζωή της Αθήνας, με αποκλειστικές επισκέψεις σε μερικά από τα κορυφαία bar της πόλης, όπου δοκίμασαν τα μοναδικά serves της Finlandia. Η εκδήλωση κορυφώθηκε με το πολυαναμενόμενο Finlandia Experience Party στο Gazarte - μία βραδιά γεμάτη αξέχαστες στιγμές απόλαυσης, διασκέδασης και δικτύωσης.

Η βότκα Finlandia διοργάνωσε μία μοναδική εμπειρία φιλοξενίας για εκλεκτούς προσκεκλημένους από 15 αγορές της Coca-Cola HBC σε όλη την Ευρώπη Facebook Twitter
Γιάννης Αθανασιάδης, Premium Spirits Director for Finlandia Vodka, Coca-Cola HBC

Ο Γιάννης Αθανασιάδης, Premium Spirits Director for Finlandia Vodka, Coca-Cola HBC, δήλωσε σχετικά: «Η εμπειρία που προσέφερε η Finlandia στην Αθήνα, σηματοδοτεί ένα συναρπαστικό, νέο κεφάλαιο για εμάς, ως μέρος του 24/7 χαρτοφυλακίου της Coca-Cola HBC. Η ποιότητα, η οποία αποτελεί κληρονομιά της Finlandia, είναι ένα στοιχείο για το οποίο είμαστε βαθιά υπερήφανοι, και δεσμευόμαστε ότι θα γίνει μία παγκοσμίως αναγνωρισμένη βότκα που απευθύνεται σε όλες τις γενιές καταναλωτών. Αυτό το ορόσημο αντικατοπτρίζει όχι μόνο την αφοσίωσή μας στην ποιότητα και τη συνεχή καινοτομία, αλλά και τη φιλοδοξία μας να δημιουργούμε εμπειρίες που έχουν διάρκεια και αποτελούν έμπνευση. Συνεχίζοντας το ταξίδι μας για να εξασφαλίσουμε στη Finlandia μία θέση ανάμεσα στις πέντε κορυφαίες βότκες στον κόσμο, είμαστε ενθουσιασμένοι που συμπορευόμαστε με συνεργάτες, bartenders και ενθουσιώδεις φίλους του brand σε όλο τον κόσμο. Ευχόμαστε επιτυχίες στο κοινό μας ταξίδι!».

Απολαύστε υπεύθυνα

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα gr.coca-colahellenic.com, το Facebook: www.facebook.com/CocaCola3E, Instagram: @cocacola3epsilon.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM