Είναι, τελικά, αλήθεια ότι μας ακούνε;
Αρνητές μεταφορικών, λάτρεις λαδιού και γκλίτερ πάρτι: Οι online αγορές όπως δεν τις έχεις ξαναδεί, στο Skroutz.
ADVERTORIAL
Δεν είναι αυτό που νομίζεις… αλλά για να το ξεκαθαρίσουμε, ναι, μας ακούνε. Θυμάσαι εκείνη τη φορά που δοκίμασες για πρώτη φορά το καινούργιο μπλέντερ που παρήγγειλες και ενθουσιάστηκες τόσο με την απόδοσή του, που πέταξες όλα τα άλλα; Ή τότε που το πακέτο σου άργησε κι έστειλες 73 mails για να παραπονεθείς στην εταιρεία; Εσύ τα λες, αλλά ποιος σε ακούει;
Σίγουρα σε ακούνε οι κολλητοί σου. Όταν τους στέλνεις απανωτά links στη 1 το πρωί επειδή αποφάσισες ξαφνικά να κάνεις λίγο online shopping πριν κοιμηθείς. Σε ακούει και ο συνάδελφος, όταν στο διάλειμμά σας παραπονιέσαι ότι η σκούπα που πήρες δεν είναι όπως την περίμενες. Ίσως να σε ακούει και ο διπλανός σου στο λεωφορείο όταν πετάγεσαι από τη χαρά σου διαβάζοντας το μήνυμα ότι η παραγγελία σου είναι καθ’ οδόν.
Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι σε ακούει αυτός που πρέπει: η ομάδα του Skroutz. Όχι, μη φανταστείς τσιπάκια, κάμερες και μικρόφωνα, μιλάμε για τους ανθρώπους του Skroutz που ακούνε, διαβάζουν και σημειώνουν κάθε, μα κάθε παράπονο, κριτική ή επιθυμία που μπορεί να έχεις. Και δεν «πετάνε» τίποτα, γιατί θεωρούν ότι κάθε σχόλιο, από την πιο απλή αξιολόγηση μέχρι την πιο τρελή ιδέα, είναι χρήσιμο για να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους και να βρίσκονται όσο πιο κοντά στους χρήστες γίνεται. Να το νιώθεις, δηλαδή, σαν δικό σου!
Αυτό το «δικό σου, δικό του, δικό μας» είναι που κάνει το Skroutz το πιο cool marketplace στην Ελλάδα και φέτος γιορτάζει τα 20 χρόνια του, λέγοντας ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στους ανθρώπους του: την ομάδα, τους συνεργάτες του και… σ’ εσένα. Εμάς!
«Ευτυχώς, μας ακούνε»: Όταν το feedback μας γίνεται feature
Αν η ιστορία του Skroutz ήταν βιβλίο, θα υπήρχε σίγουρα ένα κεφάλαιο με τίτλο «Σούπερ μάρκετ». Εκεί, θα μαθαίναμε ότι όλα ξεκίνησαν από μία… πατάτα. Γιατί είναι αληθινή ιστορία και όχι αστικός μύθος το ότι όταν ένας αγανακτισμένος χρήστης έγραψε «τέτοια πατάτα δεν έχω ξαναγοράσει» για μια αποτυχημένη αγορά, το Skroutz το άκουσε και σκέφτηκε «πατάτα; Ωραία ιδέα!». Λίγο αργότερα, εγκαινίασε τη δυνατότητα για ψώνια στο σούπερ μάρκετ μέσω της πλατφόρμας. Είδες τι μπορείς να κάνεις με ένα feedback;
Παρόμοιες ιστορίες κρύβονται πίσω από πολλά δημοφιλή features που προστέθηκαν στο Skroutz στη διάρκεια αυτών των 20 χρόνων. Πίσω από τη δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή, την express παράδοση και τη δυνατότητα δωρεάν επιστροφής κρύβεται κάποιος αποφασισμένος χρήστης που αρνήθηκε να βάλει τα στοιχεία της κάρτας του στο ίντερνετ, που διαμαρτυρήθηκε για την καθυστέρηση της παραγγελίας του ή που θεωρούσε ότι με το φόρεμα που παρήγγειλε μοιάζει με πιγκουίνο καλεσμένο σε γκλίτερ πάρτι.
Τι σημαίνει αυτό; Ότι όταν μιλάμε, το Skroutz μάς ακούει σαν φίλος. Ότι κάθε δική μας λέξη μετράει, αφού οι αξιολογήσεις που αφήνουμε για προϊόντα, οι ερωτήσεις που στέλνουμε για υπηρεσίες, οι αναζητήσεις μας –ναι, ακόμα και ανορθόγραφες!– και τα παράπονα που μοιραζόμαστε είναι ο λόγος που εξελίχθηκε σε κάτι τόσο μεγάλο. Κι αν θέλουμε να πληρώνουμε με τενεκέδες λάδι, όπως έγραψε κάποιος χρήστης; Το Skroutz το… ακούει και αυτό. Κι αν δεν το συμπεριλάβει στους τρόπους πληρωμής του, έχει σίγουρα καταγράψει το αίτημα. Ποτέ δεν ξέρεις!
«Oκ, μας ακούνε. Αλλά ποιοι;»: Οι άνθρωποι πίσω από την οθόνη
Εντάξει, αν διάβασες μέχρι εδώ, τότε έχεις καταλάβει ότι όσο εσύ γράφεις, το Skroutz ακούει. Ότι όταν ζήτησες να κλείσεις ραντεβού με τη μεταφορική, το Skroutz εγκατέστησε Skroutz Point δίπλα σου, για να παραλαμβάνεις όποτε θες. Αλλά τι μεσολαβεί μέχρι να γίνει η επιθυμία σου πραγματικότητα;
Ο προβολέας πέφτει σε αυτούς που βρίσκονται στην άλλη άκρη της οθόνης. Πρώτα στους συνεργάτες, αφού το Skroutz δεν θα ήταν αυτό που είναι χωρίς αυτούς. Είναι χιλιάδες τα καταστήματα και οι επιχειρήσεις που έχουν εμπιστευθεί μέχρι σήμερα την πλατφόρμα για να έρθουν σε επαφή μ’ εμάς, να μας συστήσουν τα προϊόντα τους αλλά και να προτείνουν ιδέες και προσφορές. Το Skroutz, λοιπόν, είναι και «δικό τους».
Και, τέλος, στην ομάδα του Skroutz, όλους τους δημιουργικούς και ορεξάτους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από κάθε καινοτομία, κάθε νέο κουμπί και κάθε νέα υπηρεσία που λανσάρεται. Είναι εκείνοι ακριβώς που «μας ακούνε». Από τους developers που κωδικοποιούν τις ιδέες και σχεδιάζουν τα εργαλεία μέχρι το customer support που λύνει τα προβλήματά μας και απαντά στις ερωτήσεις μας, είναι η ομάδα που κάνει το Skroutz τον καλύτερό μας φίλο στις online αγορές.
Αυτό είναι, λοιπόν, το «δικό μας Skroutz» που εδώ και 20 χρόνια μας ακούει, μεγαλώνει μαζί μας και προσαρμόζεται στις ανάγκες μας. Κι αν αναρωτιέστε ποιο θα είναι το επόμενο βήμα, η απάντηση είναι απλή: ό,τι χρειαστούμε. Κι αν αυτά είναι τα πρώτα 20 χρόνια, φανταστείτε τι έρχεται στη συνέχεια.