Οριστικοποιήθηκαν τα στοιχεία της Nielsen για την τηλεθέαση του φετινού Super Bowl.
Οι Philadelphia Eagles κατέκτησαν το δεύτερο Super Bowl της ιστορίας τους, διαλύοντας τους Kansas City Chiefs με 40-22. Οι οπαδοί των Eagles πανηγύρισαν τη νίκη, όμως αυτό που μένει από κάθε Super Bowl είναι όσα γίνονται στις εξέδρες με τον Ντόναλντ Τραμπ να γίνεται ο πρώτος εν ενεργεία πρόεδρος που παρευρέθηκε σε αγώνα Super Bowl και την Τέιλορ Σουίφτ να αποδοκιμάζεται, καθώς και στο ημίχρονο όταν εμφανίστηκε ο Κέντρικ Λαμάρ.
Στην αρχή, είχε ανακοινωθεί πως 126 εκατομμύρια τηλεθεατές παρακολούθησαν τον αγώνα. Ωστόσο, μετά την υποβολή των οριστικών στοιχείων από τη Nielsen, ο συνολικός αριθμός των τηλεθεατών (κατά μέσο όρο) για το Super Bowl LIX αυξήθηκε στα 127,7 εκατομμύρια. Πρόκειται για αύξηση 3% σε σχέση με τα 123,7 εκατομμύρια του 2024, γεγονός που εδραιώνει, «για ακόμη μια φορά, τη θέση του παιχνιδιού ως το μεγαλύτερο τηλεοπτικό γεγονός. Ήταν το Super Bowl με τις περισσότερες προβολές ποτέ» σχολιάζουν ξένα μέσα.
Επιπλέον, το Fox ανέφερε ότι ο μέσος όρος τηλεθέασης κατά τη διάρκεια του ημιχρόνου, την ώρα της εμφάνισης του Κέντρικ Λαμάρ, ήταν ακόμη υψηλότερος, φτάνοντας τα 133,5 εκατομμύρια, άλλο ένα ρεκόρ, καθώς αυξήθηκε κατά 3% από τους 129,3 εκατομμύρια τηλεθεατές στο ημίχρονο το 2024 με τον Usher.
Σύμφωνα με το Fox, η τηλεθέαση κορυφώθηκε, μεταξύ 8 και 8:15 μ.μ. (τοπική ώρα), με μέσο όρο 137,7 εκατομμύρια τηλεθεατές.
Το Super Bowl περιλάμβανε επίσης, πολλές διαφημίσεις. Στο YouTube, οι διαφημίσεις με τις περισσότερες προβολές περιελάμβαναν μια διαφήμιση της Booking, μια διαφήμιση της Ram Trucks και μια διαφήμιση για το Google Pixel 9.
Με πληροφορίες από NFL, Variety και CNN