«Πέθανε» η κουκουβάγια της Duolingo

«Πέθανε» η κουκουβάγια του Duolingo Facebook Twitter
0

«Πέθανε» η χαρακτηριστική πράσινη κουκουβάγια της Duolingo.

Η πράσινη κουκουβάγια ήταν το λογότυπο της γνωστής εφαρμογής εκμάθησης γλωσσών και πλέον, δεν είναι εδώ. Πρόκειται για εφαρμογή που γνώρισε ιδιαίτερη απήχηση από την περίοδο της πανδημίας και μετά. Η αμερικανική εταιρεία πίσω από την εφαρμογή εξέδωσε μια ανακοίνωση αποκαλύπτοντας ότι η χαριτωμένη κουκουβάγια «έφυγε». «Στα χνάρια του μπλε πουλιού του Twitter, η κουκουβάγια φαίνεται να έπεσε θύμα μιας εταιρικής αλλαγής επωνυμίας» σχολιάζει το CNN.

Σε μια ανάρτηση την Τρίτη, στο X, η εφαρμογή έγραψε: «Με βαριά καρδιά σας ενημερώνουμε ότι η κουκουβάγια της Duolingo είναι νεκρή. Οι αρχές διερευνούν αυτή τη στιγμή την αιτία του θανάτου του και συνεργαζόμαστε πλήρως. Αλλά για να είμαστε ειλικρινείς, μάλλον πέθανε περιμένοντας να κάνεις το μάθημά σου, αλλά τι ξέρουμε εμείς;».

«Γνωρίζουμε ότι είχε πολλούς εχθρούς, αλλά σας παρακαλούμε να αποφύγετε να μοιραστείτε στα σχόλια γιατί μισείτε την κουκουβάγια. Εάν αισθάνεστε διατεθειμένοι να το μοιραστείτε, συμπεριλάβετε επίσης τον αριθμό της πιστωτικής σας κάρτας, ώστε να μπορούμε να σας εγγραψούμε αυτόματα στο Duolingo Max (την premium συνδρομητική υπηρεσία της εταιρείας) στη μνήμη του. Ευχαριστούμε που σέβεστε το απόρρητο της Dua Lipa αυτή τη στιγμή» αναφέρεται επίσης στην ανακοίνωση, κάνοντας μια αναφορά στην αγάπη της κουκουβάγιας για την τραγουδίστρια. 

Η εταιρεία με έδρα το Πίτσμπουργκ, που ιδρύθηκε το 2011, προσφέρει περισσότερα από 100 μαθήματα που καλύπτουν περισσότερες από 40 γλώσσες. Έγινε εξαιρετικά δημοφιλής κατά τη διάρκεια της πανδημίας, όταν άνθρωποι σε όλο τον κόσμο αποφάσισαν να αξιοποιήσουν τον χρόνο στο σπίτι τους, προσπαθώντας να μάθουν μια νέα γλώσσα.

Ένας χρήστης απάντησε: «Πέρασε τις τελευταίες μέρες παρακαλώντας με να μάθω γαλλικά και την αγνόησα. Δεν θα συνέλθω ποτέ από αυτό». Κάποιος άλλος είπε: «Υποψιάζονται κατι ύποπτο;».

Σε επόμενη ανάρτηση, η εφαρμογή Duolingo έγραψε: «Αντί για λουλούδια, παρακαλώ κάντε ένα μάθημα Duolingo».

Παράλληλα, η εταιρεία ενημέρωσε τη φωτογραφία προφίλ της στο X με μια εικόνα της κουκουβάγιας με χ στα μάτια και τη γλώσσα να κρέμεται έξω από το στόμα. Το CNN τόνισε πως μέσα στην εφαρμογή εμφανίζεται η κουκουβάγια.

Επίσης, εκπρόσωπος της Duolingo είπε στο CNN ότι θα αποκαλύψουν περισσότερα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τις επόμενες ώρες, για τη «σοκαριστική (και πιθανώς παράλογη) αλήθεια πίσω από τον πρόωρο θάνατό του».

Αρκετές ήταν και οι αναρτήσεις στα social, ανάμεσά τους και από λογαριασμούς όπως του Netflix, του Assassin's Creed και του Halo.

 
 
 
Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η γερμανική ακροδεξιά θέλει να συμμαχήσει με τον Όρμπαν για «να διαλύσει την ΕΕ από μέσα»

Διεθνή / Η γερμανική ακροδεξιά θέλει να συμμαχήσει με τον Όρμπαν για «να διαλύσει την ΕΕ από μέσα»

«Το AfD θα ακολουθήσει το παράδειγμα της Ουγγαρίας, του μεγάλου μας προτύπου, εφόσον συμμετάσχουμε στην κυβέρνηση» δήλωσε η Βάιντελ, ενόψει των ομοσπονδιακών εκλογών της Γερμανίας στις 23 Φεβρουαρίου
LIFO NEWSROOM
Με νόμο του 1930 της «Μεγάλης Ύφεσης» των ΗΠΑ οι αμοιβαίοι δασμοί Τραμπ

Διεθνή / Με νόμο του 1930 της «Μεγάλης Ύφεσης» των ΗΠΑ οι αμοιβαίοι δασμοί Τραμπ

Ο εμπορικός νόμος του 1930 είναι περισσότερο γνωστός για τις μαζικές αυξήσεις των δασμών των ΗΠΑ και τα επακόλουθα αντίποινα που, σύμφωνα με τους οικονομικούς ιστορικούς, επιδείνωσαν τη Μεγάλη Ύφεση της δεκαετίας του 1930
LIFO NEWSROOM
Ο Έλον Μασκ καταργεί εποπτικές αρχές για να προωθήσει ανεμπόδιστα το σύστημα πληρωμών «Χ Money»

Διεθνή / Το σύστημα πληρωμών «Χ Money» του Έλον Μασκ και γιατί καταργεί τις εποπτικές αρχές

Οι τραπεζικές υπηρεσίες «μεταναστεύουν» στο διαδίκτυο χωρίς σαφή ομοσπονδιακή ρυθμιστική αρχή για την επίβλεψή τους και ο Έλον Μασκ θέλει να γίνει κυρίαρχος των ψηφιακών πληρωμών
ΑΓΑΠΗ ΒΑΡΟΥΝΗ
Άγγελοι με κομμένα φτερά: Μπορεί η μάρκα εσωρούχων Victoria's Secret να κερδίσει τη Gen Z;

Διεθνή / Άγγελοι με κομμένα φτερά: Μπορεί η μάρκα εσωρούχων Victoria's Secret να κερδίσει τη Gen Z;

Η αμερικανική μάρκα που έχτισε μια αυτοκρατορία πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων με εξωφρενικές επιδείξεις και μια προκλητική εικόνα πρέπει τώρα να κερδίσει μια νεότερη γενιά αγοραστών που ενδιαφέρεται περισσότερο για την συμπερίληψη, την άνεση και τη βιωσιμότητα
LIFO NEWSROOM