Η «λάθος» σήραγγα του μετρό της Αθήνας στην Κατεχάκη διανοίχθηκε με άλλη μεθοδολογία από την εγκεκριμένη και γι' αυτό θα υπάρξουν συνέπειες, δήλωσε το πρωί της Τρίτης ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος, διαβεβαιώνοντας πως «δεν υπάρχει ζήτημα ασφαλείας».
Κάτω από την οδό Κατεχάκη κατασκευάζεται μια βοηθητική σήραγγα του Μετρό, όχι με μετροπόντικα, με άλλη μέθοδο, επιχείρησε να εξηγήσει ο Νίκος Ταχιάος.
Η διάνοιξη της σήραγγας αυτής, δεν έγινε από τον ανάδοχο του έργου, σύμφωνα με τη μελέτη που είχε κατατεθεί: «Πήγε και άνοιξε με άλλη μεθοδολογία τη σήραγγα», είπε ο υφυπουργός, συμπληρώνοντας πως αυτό έγινε «προφανώς όχι από λάθος, δεν δικαιολογείται λάθος».
«Η Ελληνικό Μετρό δεν είχε στα χέρια της μελέτη που να επιβεβαιώνει ότι η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε ήταν ασφαλής», δήλωσε ο κ. Ταχιάος μιλώντας στον Σκάι και επέρριψε ευθύνες στους εργαζόμενους στην Ελληνικό Μετρό, επιβλέποντες του έργου, που δεν ενημέρωσαν εγκαίρως τη διεύθυνση για την παρέκλιση από την κατατεθείσα μελέτη. «Υπάρχει μία ολιγωρία των υπαλλήλων του πεδίου της Ελληνικό Μετρό που δεν ενημέρωσαν εγκαίρως τη διεύθυνση και γι' αυτό θα γίνει ΕΔΕ και θα υπάρξουν συνέπειες», είπε.
Ο κ. Ταχιάος πάντως διαβεβαίωσε σε όλους τους τόνους πως παρά την ανησυχία για πιθανές καθιζήσεις στην περιοχή, τελικά διαπιστώθηκε πως δεν υπάρχει κανένα ζήτημα ασφαλείας. «Δεν υπάρχει καμία καθίζηση, δεν υπάρχουν προβλήματα. Η οροφή είναι άνω των 20 μέτρων από την επιφάνεια και πλέον η εταιρεία ξανάρχισε τις εργασίες με τη μέθοδο που είχε εγκριθεί», είπε.
Τι λέει η εταιρεία για τη λάθος σήραγγα
Η Ελληνικό Μετρό διαφώνησε με τον τρόπο που διανοιγόταν μία σήραγγα, αναφέρει η εταιρεία ΑΒΑΞ για το ζήτημα.
Στην ολιγόλογη ανακοίνωση συμπληρώνεται επίσης πως έχουν ήδη διανοιχθεί τα 160μ. από τα 200μ. της συνολικής έκτασης της σήραγγας.