Μετά από πέντε χρόνια απουσίας και αυξανόμενη πίεση από ανταγωνιστές, η McDonald’s ανακοίνωσε την επιστροφή των κοτομπουκιών της ως μόνιμο προϊόν, αρχής γενομένης από τις 5 Μαΐου. Πρόκειται για την πρώτη σταθερή προσθήκη στο μενού της αλυσίδας από το 2021.
Τα νέα McCrispy Strips, φτιαγμένα από 100% φιλέτο λευκού κρέατος κοτόπουλου, θα διατίθενται σε μερίδες των τριών ή τεσσάρων τεμαχίων, με τραγανή χρυσαφένια επικάλυψη και συνοδευτικά dip, όπως σάλτσα BBQ, πικάντικη Buffalo, ράντσο και η νέα Creamy Chili.
Η κίνηση αυτή έρχεται ως απάντηση στη ραγδαία άνοδο της ζήτησης για τηγανητό κοτόπουλο στις ΗΠΑ, με αλυσίδες όπως τα Raising Cane’s και Wingstop να καταγράφουν εντυπωσιακές πωλήσεις, ενώ ακόμα και ανταγωνιστές όπως η Taco Bell εισήλθαν δυναμικά στην αγορά με δικές τους προτάσεις κοτόπουλου.
Τα κοτομπουκιές είχαν αποσυρθεί το 2020, στο πλαίσιο αναδιάρθρωσης του μενού κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Όμως, σύμφωνα με τη διευθύντρια μάρκετινγκ και εμπειρίας πελατών της McDonald’s, Alyssa Buetikofer, «η ζήτηση για κοτομπουκιές ήταν εντυπωσιακή σε όλη τη βιομηχανία και ξέραμε ότι έπρεπε να προσφέρουμε κάτι πραγματικά ακαταμάχητο».
Η επιστροφή των McCrispy Strips ενδέχεται να λειτουργήσει και ως προπομπός για την επανεμφάνιση των δημοφιλών Snack Wraps, τα οποία χρησιμοποιούν την ίδια βάση κοτομπουκιάς και αναμένονται επίσης εντός του 2025.
Η κίνηση έρχεται σε μια περίοδο όπου η McDonald’s προσπαθεί να αντιμετωπίσει την κριτική για την αύξηση τιμών και την απώλεια μεριδίου αγοράς, με την εταιρεία να σχεδιάζει νέα στρατηγική προσφορών και να ανακοινώνει τα οικονομικά της αποτελέσματα την 1η Μαΐου.
Με πληροφορίες από CNN